Ik denk eerlijk gezegd dat jouw kind gewoon heel veel behoefte heeft aan zijn moeder of contact. Ons zoontje heeft in het begin ook veel gehuild als hij in zijn eigen bedje moest liggen. Toen we hem eenmaal bij ons in bed lieten liggen, ging het een stuk beter. Hij had gewoon behoefte aan contact met zn ouders. Ik denk dat te veel mensen tegenwoordig te hard vasthouden aan het feit dat kinderen in hun eigen bed moeten liggen, terwijl de meeste kinderen, zeker als ze zo jong zijn, gewoon bij hun ouders willen zijn. Ons zoontje slaapt nu af en toe nog bij ons in bed als hij ziek is (hij is nu 15 maanden), maar in principe slaapt hij sinds hij 6 maanden is definitief elke avond in zijn eigen bed. Wij hebben gewoon geaccepteerd dat hij bij ons wilde zijn, dan hadden we tenminste allemaal een goede nachtrust.Ik denk als je je kindje wat meer in bed laat liggen, hij een stuk rustiger zal zijn. Daarnaast is hulp voor jouw mentale staat ook niet verkeerd, want op deze manier kun jij niet doorgaan. En dat is ook niet oké voor je kind, omdat deze afhankelijk van jou is. Succes met alles!