Zo gefrustreerd!

Ik denk eerlijk gezegd dat jouw kind gewoon heel veel behoefte heeft aan zijn moeder of contact. Ons zoontje heeft in het begin ook veel gehuild als hij in zijn eigen bedje moest liggen. Toen we hem eenmaal bij ons in bed lieten liggen, ging het een stuk beter. Hij had gewoon behoefte aan contact met zn ouders. Ik denk dat te veel mensen tegenwoordig te hard vasthouden aan het feit dat kinderen in hun eigen bed moeten liggen, terwijl de meeste kinderen, zeker als ze zo jong zijn, gewoon bij hun ouders willen zijn. Ons zoontje slaapt nu af en toe nog bij ons in bed als hij ziek is (hij is nu 15 maanden), maar in principe slaapt hij sinds hij 6 maanden is definitief elke avond in zijn eigen bed. Wij hebben gewoon geaccepteerd dat hij bij ons wilde zijn, dan hadden we tenminste allemaal een goede nachtrust.Ik denk als je je kindje wat meer in bed laat liggen, hij een stuk rustiger zal zijn. Daarnaast is hulp voor jouw mentale staat ook niet verkeerd, want op deze manier kun jij niet doorgaan. En dat is ook niet oké voor je kind, omdat deze afhankelijk van jou is. Succes met alles!

Heb je ingebakerd met een pacco? Hier ontzettend veel aangehad met een kind die op een gegeven moment non stop 32 uur gehuild heeft. Ik was werkelijk doodop, gehuild van de vermoeidheid. Door pacco sliep tie heel goed en het schijnt heel goed te helpen bij reflux. Had mijn kleine man toen ook maar of t echt zo was of toeval..

Wat mamavanb zegt klopt mijn zoontje ging ingebakerd ook ineens beter slapen ik had die van eerste van puckababy

Mensen, ze zegt toch dat de baby smiddags gewoon slaapt? Niks aan de hand. Het gebeurt pas savonds...dat zegt mij gewoon krampjes, en anders misschien koud bedje, of whatever. Maar een kind huilt echt niet de godganselijke nacht om aandacht?! Er is altijd een geldige reden bij zo’n jonkie. En smiddags is t kind dan toch ook niet ingebakerd? Ik gaf eerder al de tip om dus Annique rooibosthee te zetten ipv gewoon afgekookt water in de flesvoeding. Deze kun je bij de gezondheidswinkel krijgen of soms zelfs bij kruidvat. Dit dus tegen krampjes. Mocht t na een paar dagen nog niet helpen dan een grondig onderzoek bij de huisarts inderdaad, dat zal zeker gedaan worden als je zegt dat het savonds nonstop is. Maar je kunt mijn theorie ook uittesten van te voren: slaap 1 nachtje beneden met de baby. Waar het slapen wel lukt dus smiddags, en jij op de bank. Kijken wat er dan gebeurd. Gaat het huilen door of niet? Nogmaals, je hebt het al vaak genoeg gehoord. Maar bij mij was de combi krijsen/slaapgebrek/hormonen behoorlijk gevaarlijk en zorgde dat ik een totaal ander persoon werd...neem een stap terug als het teveel word en haal ff adem. Vraag wel je moeder dat ze toch blijft komen, al is het smiddags 3 uurtjes zodat jij kan slapen. Zijn er 3 meer dan nu! Succes en blijf bedenken dat het steeds beter zal worden, de baby went steeds meer aan het ritme dat t nu opgedrongen krijgt, bij 8 weken denk je terug aan die rot tijd alsof het in een ander leven was zo makkelijk is je baby dan ineens invergelijking ? geloof me: ik zit nu in week 9, en heb hetzelfde meegemaakt. ??

Ps: koop je een zijligkussen online. Dat zijn 1 klein kussentje en een lange die aan elkaar zitten en dan kun je de baby op de zij laten slapen, rugligging kan voor vele babys vervelend zijn (reflux, ademen enzenz) ik bedacht me dit net, maar omdat ik onze meid er al vanaf week 1 inleg had ik er niet direct bij stilgestaan.ook kun je dus afwisselen, als je het kussentje 180• draait: links/rechts liggen voorkomt 1 platte kant van t hoofdje. (Het kleine kussentje ligt bij t buikje om op de buik rollen te voorkomen en de lange ondersteunt de rug) ook voelt het een beetje als ‘vasthouden’ dus 2 vliegen in een. Ik geloof dat ze 5€ kosten. Xxx

Hartelijk dank voor alle tips lieve mensen. Ik zal ze zeker te harte nemen en zal alles proberen om van dit probleem af te komen. Ik gun hem ook zijn nachtrust. Het doet me zeer goed zoveel lieve tips te lezen. Nogmaals dank. Het is indd erg aanpoten en ik hoop meer dan wat dan ook dat hij een paar uurtjes doorslaapt.

Weer een hele zware nacht gehad. Het is nu 6.30 en hij huilt heel hysterisch al vanaf 2u. Ik hoop zsm een afspraak te hebben bij de osteopaat. Wat een nacht weer soms denk ik echt aan mijn buren wat zullen ze wel niet denken. Slapen bij ons in bed maakt ook niets uit want hij blijft echt uren zo doorhuilen. Papa heeft zijn buikje flink gemasseerd mr niets mee bereikt.

Nee als ze eenmaal in een verkramping zitten is het zeer moeilijk dat weet ik. Ik moest haar hier de beentjes echt tegen t buikje duwen met de knietjes en dan helemaal tegen mij klemmen. En dan nog hielp t maar half. Hoe gaat t met poepen? Wellicht ook opstopping, dan stinuleren: met een billendoekje de anus een beetje rondom extra afvegen zeg maar. Dat kan het op gang zetten. En het ijzeren topje van de thermometer geeft automatisch stimulans puur bij opmeten al. Maar bedenk dat t alleen savonds is, en heel lang door krijsen..dus ga kramp behandelen en slaap smiddags aub bij! Als je uitgerust bent is je instinct veel sterker. Xxx

Terug
Bovenaan