Zo gefrustreerd!

Als ik jou zo hoor zou ik je echt adviseren om professionele hulp in te schakelen, zoals hier al door meerdere mensen geopperd is. Dat heeft beslist niks te maken met jou als moeder, want je doet wat je kunt en meer kun je simpelweg niet, maar ik denk dat als je zo doorgaat, je straks in een postnatale depressie terecht komt, als dat al niet zo is. Hier hoef je je beslist niet voor te schamen, er zijn zoveel vrouwen die die ‘roze wolk’ niet direct hebben, of waarbij het wat langer duurt voordat deze er is. Het belangrijkste nu is slaap en hulp! En voor de nacht zou je inderdaad kunnen afkolven zodat ieder ander dit in een flesje kan geven, en jij kunt slapen. Mocht je besluiten om op een moment over te stappen naar flesvoeding, overleg dan even met je verloskundig. Je moet het eea wel afbouwen om een borstontsteking te voorkomen. 

Lieve mensen,Nutrilon omnio 1 is nergens meer te vinden wat een gedoe. Echt overal gebeld en langsgeweest. Er schijnen leveringsproblemen te zijn. Toen mr overgestapt op hero comfort. Die schijnt goed te zijn voor babys met krampjes. Net het geprobeerd bleek het een stuk dikker dan de nutrilon dus de arme schat had er gauw genoeg van. Onze dr brown fles speen deed er veel te langzaam over. Man lief overal weer op zoek naar een andere speen. Dr brown hadden ze niet meer dus nu een heel ander setje aangeschaft. Pffff het houdt je lekker bezig zo_Ondertussen heb ik vannochtend snikkend de osteopaat gebeld die al 2 wkn vol zat. Verzocht om een uitzondering en we mogen morgen gelukkig langskomen. Het zit ons niet mee. Ik hoop op een godswonder dat de rust in mijn gezin mag terug keren. Ben zo bang voor komende nacht.... bedankt voor alle tips lieve mensen. 

Wij hebben dit ook gehad met onze dochter de eerste 2 weken. Het huilen (krijsen) begon om 10 uur in de avond tot 6 uur in de ochtend. Ik heb ook een zware bevalling gehad en uiteindelijk is ze via een keizersnede geboren. In het ziekenhuis was ze ook alleen maar aan het huilen. Overdag was er niks aan de hand en lag ze heel de dag te slapen. Van vermoeidheid denk ik. Wij waren ook helemaal uitgeput. Ik snap heel goed hoe je je nu voelt. Wij hebben toen ook alles geprobeerd. Wiegen, rondlopen, in de draagzak, kinderwagen enz niks hielp. Uiteindelijk heb ik haar midden in de nacht ingebakerd met een swaddle me inbakerdoek en heel lang gewiegd en toen viel ze in slaap. We zijn ook naar de osteopaat geweest en hij constateerde ook dat het darmkrampjes waren. Wij zijn toen overgestapt op nutrilon omneo en hebben probiotica bij de voeding gedaan van de tuinen en we geven druppels van vsm cinababy. Ze is nu bijna 4,5 maand en slaapt sinds dat ze 6 weken is heel de nacht door. Ik hoop dat voor jullie ook snel iets gaat werken. 

Positief blijven ! Hoe moeilijk het ook is.Ook bij jullie komt het echt goed. Alleen de pest is dat je er NU in zit en daar helemaal niks aan hebt ik weet het. Maar hou het ergens wel in je achterhoofd.Heb je nu een goeie speen gevonden waar de voeding door heen komt?Misschien de difrax fles met een M speen.. Ik vond die fijner dan de brown ik gebruik Johannes broodpitmeel dus ook dikke voeding en dat lukte ook niet met de brown.Ik ga duimen voor een goeie nacht voor jullie!!

Ik denk persoonlijk dat je alles nog even moet verwerken, besef even goed dat je bent bevallen en nu een kind hebt. Ik snap dat je je bevalling als trauma hebt ervaren, maar hoe moet hij zich wel niet voelen?? Als jij het al zo moeilijk hebt. 10 dagen oud is nog zo mini. Gun jezelf en je zoontje de tijd. Ik heb laatste twee maanden van mn zwangerschap amper geslapen mijn dochter is nu 14 weken terwijl bijna alle kindjes van haar leeftijd al doorslapen komt mijn dochter nog 2x voor nachtvoeding. Ben ik moe? Jazeker!! Ik heb nachten met een draagzak rondgelopen ( soms huilend ) tijd vliegt geloof mij, voor dat je het weet betrap je hem op zn eerste lachtje. Dan zit je niet op een roze wolk maar op wolken! Slaapt hij bij jullie op de kamer? Zo niet doe dat, leg hem op je borst en probeer eens zo te slapen. Je man kan het ook doen. White noise muziek kan ook helpen. En ga idd aub naar een osteopaat gevoel dat je bezig bent om verbetering te zien kan je ook een goed gevoel geven.  

Hi,ik heb een nieuwe speen met fles gevonden waar de voeding doorheen komt.  Net geprobeerd in mijn bed te laten slapen maar hij weigert te slapen. Ook een poos op mijn borstkas en buik gehouden. Zo jammer dat hij niet nog ff de rust kan vatten het zo mij en zijn papa zooo goed doen. We hebben het echt nodig. Al is t mr 2 uurtjes:s

Heb je inmiddels al hulp voor jezelf gezocht? Als je zelf niet goed in je vel zit, dan voelt je kindje dat. Eerst aan jezelf werken en dan aan je kind. Is het een idee om je kindje een nachtje bij iemand te laten logeren? Dan kunnen jullie een flinke nacht slapen zonder zorgen. Als je kindje 's nachts heel veel huilt en wakker is, dan slaapt het overdag dus veel. Probeer daar een ritme in te vinden. Probeer je kindje niet overdag dan heel veel te laten slapen. 

Hi, Ik ben naar de osteopaat geweest. Die heeft een gewricht in zijn hoofdje gevonden die vastzit. Hij heeft het 10 min los gemasseerd. Baby is de verder huilerig en drammerig. Hij weigert te slapen... vlgd week hebben we weer een afspraak. Verder kan het zo zijn dat hij last heeft van de nieuwe voeding, hero. Poepen en plassen gaat verder goed.Hulp voor mezelf tja wat zal ik zeggen.  Ik vind mezelf niet zo belangrijk. Ik wil duidelijk stellen dat ik heus om de kleine geef. Alleen is het erg wennen en behooorlijk in my face alles. En ook echt een aanslag op mijn relatie. In de zin dat je geen tot weinig tijd hebt voor elkaar. Niet ff lkkr tegen elkaar kan liggen nu ik dat eigenlijk het liefst heb. En dat is super zwaar balen. Baby doet ontzettend moeilijk en dat irriteert. Hem ff bij een ander laten is niet echt een optie. Niemand kan zo een huilbaby een hele nacht aan en tja het is ons kind dus het is ook niet zo gek dat niemand daar op zit te wachten.

Terug
Bovenaan