Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen

Hoihoi,



Gefeliciteerd Renate...ik lees dat je man een niewue baan heeft. Goed hoor. Heerlijk dat het zo is! Moet ie ver reizen??



en ja,ik ga morgen al weg en blijf 3 en een halve week weg. Dus daarom
nog even snel een berichtje voordat ik verder ga met pakken. Ik moet
zoveel meenemen...winterspullen en zomerspullen (dus dikke jas en dunne
jas...dikke slaapzak en dunne slaapzak)...etc..veel! En dan 2 tassen
handbagage...maar volgens mij heb ik wel alles. Ik heb niet zoveel
speelgoed mee...ik heb voor elk uur een cadeautje...daar zitten ook
rozijntjes tussen dus het is niet alleen maar speelgoed...ik heb verder
4 boekjes ingepakt...en wat vellen met stickers van Nijntje...een
kleurboek met potloden...en een klein autootje..maar dat is het dus.
Niet erg veel maar ik vraag me af of ik meer speelgoed nodig heb.
denken jullie dat dat genoeg is of moet ik nog aan andere dingen
denken. Ik heb geen boek voor melzelf want daar kom ik toch niet aan
toe denk ik...en neusdruppels bij de hand....en paracetamol bij de
hand....



Ruben had gister op de creche de hele dag een bloedneus...gek he?
Maakte me alweer gelijk zorgen...vooral omdat we nu gaan vliegen. maar
vanochtned ging het weer.



Oke, ik ga nu even pakken...ladies, ik wens jullie al het beste en een
heeeeeele goede zomervakantie toe! Ik mag beginnen (al ga ik richting
winter met 12 graden en regen....brrrrr)....



doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...tot snel! Groetjes

esther

 

Hoi Meiden,

Nog ff snel.....Sander op de peuterspeelzaal en Justin is mooi aan het spelen.

Esther.....jij zit nu al in Zuid-Afrika......en is het er koud? Gek is het he? dat het daar winter is en hier zomer. Ik denk wel dat je genoeg mee had hoor (niet dat je er nu nog iets aan hebt) Sander kon ook altijd lang spelen met een leeg pakje drinken. Rietje erin....rietje eruit. Dus dure dingen hoeft helemaal niet. Is de reis goed verlopen?
Ja mijn man heeft   een andere baan weer. Gelukkig wel, want het brengt toch wel spanningen met zich mee. Het is wel een eindje bij ons weg, hij moet 1,5 uur rijden.

Hier is volgens mij echt de zomer begonnen. Gisteren hebben de kids hier lekker in het zwembadje gezeten. Ik had een nieuwe gekocht ,een grote kan ik er zelf ook een keer bij in. Mijn ouders en schoonmoeder zijn hier geweest te bbq-en. Toen de kids s'avonds naar bed moesten wilden ze nog niet naar binnen....hadden nog geen genoeg van het mooie weer.

Ik ga stoppen, want ik kan nog nog ff lekker alle aandacht aan Justin geven voor ik Sander weer op ga halen.

Geniet allemaal van het mooie weer!!!

Groetjes Renate
 
hoi daar ben ik weer!!na een hele lange tijd maar ik zie ben niet de enigste!!!, nou mijn dame is al weer 2 jaar geworden, afgelopen maandag( wat gaat dat hard he), ze heeft een geweldige dag gehad met veel cadootjes, ze weet geens wara ze mee moet spelen, we hebben het zondag gevierd( gelukkig maar bleek later want het was bagger weer), maandag zijn we naar de efteling geweest( tja we hadden de kaartjes al en waren alleen deze week nog geldig en mijn mannetje lief moest de hele verdere weke werken). en tja daar zaten we dan in de onweer en onwijs regen ach ja mag de pret niet bederven he!! al met al hebben we het erug leuk gehad , michelle is zelfs in de achtbaan geweest hahahha( de houten dan hoor), en verder eigelijk bijna overal in!! ..een geslaagde dag in ieder geval!!! nou verder niet veel te melden lijk hier wel uitgestorven iedereen is op vakantie behalve ikkuhmaar we kunnen herrie maken hahahhaha, chanelle verveeld er nou al das wat minder maar komt ook door het slechte weer hiero, maar heb gelezen dat het van het weekend al bij gaat trekken, gelukkig maar kunnen we weer naar buiten toe( beetje bij bruinen want tis were helemaal weg hahah) nou tot snel doei doei
 

Hoi allemaal,

Zooo, mijn kleine spruit is ook alweer 2 jaar geworden vandaag. Wat een leeftijd en wat worden ze alweer groot. Kan me nog herinneren dat we net op het forum zaten en onze kids iets van 4 maanden waren. En dat we ombeurten om 6uur in de ochtend eruit moesten omdat onze kleintjes zo vroeg wakker waren. Waar blijft de tijd.
Ik heb Justin ook alweer opgegeven voor de peuterspeelzaal. Hier mogen ze pas als ze 2 jaar en 9 maanden zijn, maar opgeven is wel vanaf 2 jaar. Als ik Sander breng, dan krijg ik Justin altijd weer met moeite mee naar huis. Het lijkt erop of hij daar heel graag wil blijven.

Jullie ook nog allemaal gefeliciteerd met jullie kleintjes. Daantje met Michelle.....Esther met Ruben......Is je man alweer terug in Nederland?
En Renata met Danny.......en hoe gaat het nu met jullie allerkleinst jongen? Alles oke?

Jammer dat er hier niet meer wordt geschreven........we hadden het zo lang volgehouden........maar helaas.

Groetjes Renate en ik hoop......tot schrijfs
 
he, hallo allemaal, ik schaam me errrug dat ik zo lang niet geschreven heb, sorry. Maar hier even een update.
Onze vakantie was echt super, Joeri had een heleboel vriendjes en had het echt geweldig naar zijn zin. alleen wilde hij niet de zee of het zwembad in,maar op de kant of in het zand had hij het helemaal naar zijn zin. Vaak hoor je verhalen van kinderen die ineens op vakantie slecht gaan slapen, maar daar hadden wij gelukkig geen last van. Verder was de terugweg in tegenstelling tot de heenweg niet zo gezellig, het was echt net een oven in de auto (wij zijn helaas niet gezegend met airco).Dus elke keer als wij stopten was het een drama om joeri weer in de auto te krijgen. Maar ja dat is alweer bijna 6 weken geleden.
Wij hebben gisteren ook een tweede verjaardig gevierd.Heel gezellig, gelukkig was het nog redelijk weer hier en konden we in de tuin zitten en de barbie aansteken. Hij heeft o.a. een mixer gekregen en daar is tie nou echt in de zevende hemel mee. Er zitten nu alweer nieuwe batterijen in. Mijn nichtje had dat gekocht samen met een koffiezet app. en dr vriendin had ook al gezegd, dat is toch voor meisjes, maar joeri is altijd aan het koken en pakte altijd onze mixer dus dit was echt een gouden zet. (alleen nou hopen dat hij onze kat niet in mixer stopt,want ze moet met alles mee doen wat joeri doet "moppie ook thee drinken, moppie ook blokken spelen, moppie ook slapen en ga zo maar door)
Nou, dat was mijn   verhaal weer. groetjes karin
 
Hallo Allemaal,

Iedereeen nog gefeliciteerd met jullie spruitjes!
Hield het hier nog wel in de gaten maar ik las verder niks dus ik dacht dat het voorbij was .

Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje, Danny is stierlijk verwend maar dat arme jochie had 39.4 koorts die dag  erg jammer voor hem ook maar ondanks dat is hij zo'n stoere en sterke jongen want hij heeft geen gil gegeven!
Wij hebben hem een tracktor en een glijbaan gegegeven, en zijn broers een piraatenboot erg gaaf vond hij alles!

Met de kleine spruit gaat ook echt alles goed maar wat gaat het snel hij is alweer 12 weken jong! Maar het is een heerlijk manneke! Met Dylan hebben we een hele moeilijke tijd gehad maar het lijkt nu beter te gaan dus wie weet maar ik vind 3 jarige peuterpubers maar ingewikkeld hoor haha!
Nou dat was het eigenlijk wel weer effe hoop dat alles goed gaat bij jullie allemaal!

Groetjes, Renata
 
Hallo allemaal,



Jaaaa...erg he? Ik ben hier al heel lang niet geweest. Dat komt onder
andere omdat ik nu nog steeds alleen thuis ben en alles alleen moet
doen. Het valt me echt bijzonder zwaar...dus ik hb bijna geen puf om
uberhaupt iets te schrijven....



Zal ik maar gelijk uitleggen waarom ik geen energie heb? En moe ben??   Ik ben zwanger teruggekomen na mijn vakantie...
Echt super! Dus terwijl manlief daar zit, zit ik hier misselijk te
wezen, moe te zijn en ook nog voor Ruben te zorgen...superzwaar! En dan
4 dagen werken en 130 kilometer per dag heen en weer
rijden..zwaarzwaarzwaar...als het goed is ben ik nu in de 10e week dus
wordt de kleine ergens begin maart geboren. Ik heb een echo 17 augustus
dus dan hoor ik wel meer denk ik...erg leuk maar ook wel eng...soms heb
ik het gevoel wat halen we ons op d ehals. Het eerste anderhalf jaar
was zo zwaar met Ruben vanwege mijn mans kanker...rubens kiss
syndroom...ruben die al 2x geholpen is aan neus en amandelen...dus ik
vraag me af of het slim is. Wel willen we graag maar ja. De angst zit
er gewoon erg goed in. Het was gewoon zo zwaar toen...de tijd zal het
leren.



Jullie ook allemaal gefeliciteerd met de 2-jarigen...ik vind het heel
wat. Maar tje,. wat is dit een moeilijke leeftijd zeg. Ervaren jullie
dat nu ook zo? Constant nee zeggen, wegrennen, ik mag geen luier
verschonen (oh..dan moet ik hem overhalen en dat is een ramp..en hem
gewoon boos vastpakken werkt niet want hij spartelt en schopt en ik
weiger hem achterna te rennen)...brrr...niets is goed! Ik durf even
niet meer naar de winkel want hij moet en zal yoghurt in de kar doen
terwijl ik dat echt niet nodig heb...hoort dit erbij? Nog goede tips
voor mij?



ladies ik zal sneller reageren...en ga nu naar beneden om op de bank te
liggen...en tv kijken. Heerlijk! Hoop dat we inderdaad weer iets meer
gaan schrijven.





doeiiiiiiiiiii

Esther

 
hoi hoi heeeeee esther wat super, gefeliciteerd!!! hhahaha wat heb jij daar allemaal gedaanhahahhahahhaha, nee kan me wel voorstellen dat het nu zwaar valt, je ben zo futloos en moe en al die kwaaltjes in het begin en dan nog eens alleen er voor staan pfffff heb bewondering voor je!!! maar komt allemaal goed, het ene kind is het het ander niet daar hebben we het weleens over gehad chanelle heeft nooit iets en michelle is het zorgekindje. nou ik vind het geweldig en dalijk als je je beter voelt en je mannetje is thuis kan je optimaal genieten ervan. hoe vindt je man het??? je moest het natuurlijk over de tel vertellen??? lijk me vreemd.. nou iedereen gefeliciteerd met de kleine peuters!!! en ben blij dat het hier een beetje begint weer!!!! toch weer leuk zo al die verhaaltjes en goede berichtjes lezen. hier gaat alles oke!!! michelle gata steeds meer praten en al zinnetjes ook.verder is het een enorme dondersteen( dus ja eshter begrijp wat je bedoel) het lijk wel ofdat ze tegenwoordig mega bananen in de oren heeft luisterd voor geen meter en haalt rare streken uit!! het lijk soms wel of je helemaal overnieuw begonnen ben( overal aanzitten ) tja effe een moeilijke tijd maar komt ook weer goed als je teminste op je punten blijf staan. michelle loop echt zo over je heen!!!nou ga lekker me bedje opzoeken want in de vak is het echt dram op tv!! nou ik hoop tot gauw, doei doei groetjes danielle
 
Terug
Bovenaan