Hoi!
dat ik mee kan doen! Ik moet wel zeggen dat het volgens mij best lastig om precies te weten wie bij wie hoort. Ik vind het namelijk wel leuk om op een anders verhaal te reageren zoals jullie ook doen. Ik las dat het voor jullie ook lastiger is geworden nu het allemaal vernieuwd is, geen historie meer om te 'spieken'.... Tja, ik ken het niet anders.
Misschien is het een idtje om een klein kort lijstje te maken van iedereen met naam, naam en geboortedatum kind, naam partner, hoeveel kinderen??
Tis maar een idee...
Verder heeft mijn Mika al maat 23,5 ! Hij heeft grote handen en grote voeten. Dit was al te zien vanaf de pretecho!
Hij praat nog niet echt, echt een paar woordjes maar. Wel heeft hij zijn eigen taaltje wat wij vaak wel begrijpen. bpprrrmpppr is bijvoorbeeld computer. Mmm-rrrrrrr-mm is radio. 'Hakkkker' is lekker. Ach, het zal vanzelf wel komen allemaal. 'Nog één' zegt hij vloeiend. Tja, das ook niet gek, hij wil vaak van alles ook 'nog een'... Vooral eten, daar is hij gek op! Hij vindt alles lekker, zelfs andijvie en spruitjes!
Maargoed, ga weer even van het lekkere weer genieten... We gaan vanmiddag de zandbak in elkaar zetten. Morgen werken, bah, voor het eerst gaan op zaterdag de banken open!....
Groetjes en tot gauw!!!
Melanie