Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen


Hoi meiden,

Inderdaad........paasdagen zijn bijna weer voorbij. Wat gaat de tijd toch snel zeg. Hier is alles goed gegaan. Eerste paasdag zijn we aan het brunchen geweest met de schoonfamilie. Dat ging allemaal heel goed..........ook met de kids, ze waren lekker rustig en hebben goed gegeten. Maar waar we naar toe gaan is het ook heel goed geregeld en ze hebben altijd    wat leuks voor de kids. Meteen als we komen liggen er kleurpotloodjes en een kleurplaat. En toen we er een poosje waren, kwamen er 2 paashazen. Moest je Justin zien kijken hahahha geweldig.   Een geslaagde dag dus.

Hoe hebben jullie kids gereageerd op het uur wat verzet is? Ik heb ze gisteravond wel optijd in bed gedaaan, omdat ze best wel moe waren. Sander was om half 7 wakker (oude tijd half 6) Dus ik vond dat hij nog maar ff moest gaan slapen.   Nou dat wilde hij dus niet, na een tijdje maar bij ons in bed en toen heeft hij nog ff geslapen tot 9 uur. Justin heeft zowiezo tot 9 uur geslapen. Heerlijk..............had ook niet zo'n zin in om om half 7 er al uit te gaan.

Vandaag hebben we niets gedaan. Vanmorgen heeft me man wat (chocolade) eieren verstopt in de tuin en die hebben ze opgezocht. Dat was wel een mooi gezicht. Echt een lui lekker dagje dus.   Vanavond komen me ouders nog ff koffiedrinken.  

Wat vervelend Yvonne dat Max zo ziek was het weekend. Ik hoop dat het snel weer beter met hem gaat. Wel een geluk dat hij nog goed drinkt, want anders drogen ze uit en dan ben je nog verder van huis! Beterschap!

He Daantje.........je bent er dus ook weer. Leuk joh! dat je het zo mooi hebt gehad, wel jammer dat je ziek was. Nou over een paar jaartjes als Michelle ook wat groter is   nog een keer hahahahaha.

En Esther, Karin en Renata ook een goeie paasdagen gehad?
Wij gaan nu naar buiten, want het is hier net weer droog!
Groetjes Renate
 
Hoi Hoi, Allemaal een fijne pasen gehad?
Leuk he daan euro disney! Voel mijn eigen ook altijd weer een klein kind dus inderdaad voor kleine kinderen is het helemaal machtig! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

Nou mijn pasen is flink in het water gevallen iets waar ik niet meer op voorbereid was is toch gebeurt mijn Dylan werd een waterpokkenmannetje! Hij heeft het nu ook nog alhoewel het wel iets minder word soms wat wat is dit erg zeg, ik roep steeds maar nee Dylan niet krabbelen Dylan niet doen hoor! Poeh ik vind het zo zielig plus dat hij er ook nog koorts bij houd!

Danny voelt zijn eigen wel goed gelukkig maar wil steeds achter de tv en als we dan nee zeggen dan komt hij met een vingertje naar je toe mama boos ik ben boos op jou! Precies hoe Dylan dat altijd bij hem doet maar hij meent het ook echt, moet er stiekum wel om lachen hoor! Vaak heel vaak is hij echt boos op mijn man en als hij dan ook om een kusje vraagt duwt hij hem echt weg!
Danny's schoenmaat is 22!

Nou de kleine in mijn buik is ook lekker bezig soms denk ik te weten hoe hij ligt maar het blijft toch een raadsel! Nog maar 7 weekjes maar ik hoop zo op 4 weekjes!
De babykamer is helemaal af en heel erg gaaf geworden 2 kleine muren lime groen en heel veel felle kleurtjes gordijnen en badje ook lime groen ben er helemaal verliefd op mis alleen het kleine mannetje wat daar komt te liggen!

Nou meiden ik ga weer stoppen hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat en Esther ik zal aan jullie denken en voor jullie duimen 17 mei!

Groetjes, Renata
 
Hallo allemaal!!

Ik ben de moeder van Mika, hij is geboren op 9 juli 2003. Het lijkt mij erg leuk om mee te kunnen kletsen met jullie!
Ik merk wel dat jullie elkaar allemaal al kennen? Ik zie het voor het eerst nu, dus weet niet of ik er nog bij kan?
Ik hoor het wel!
Even een klein voorstel rondje: Ik ben Melanie, ben 28 jaar, woon samen met Jos en hebben een klein mannetje rond lopen die Mika heet. Ik werk drie dagen bij een bank.
Maargoed, ik hoor of zie het wel!
Groetjes,
'MaMika'


 
Hoi,

Kom gezellig mee kletsen melanie, Ik zelf klets hier ook nog niet zo lang hoor.. Hoe meer hoe gezelliger. Ik (al) 30 en Joeri is van 29 juli 2003.


Wat een zieken allemaal met de pasen zeg! Ik hoop dat iedereen snel weer beter wordt. Renate, nou zal danny zeker ook snel volgen met z'n pokkjes of heeft hij ze al gehad. Leuk kamertje zo te horen, die kleur spreekt me wel aan. Nog even wachten hoe het staat met een baby erin hahaha.   Ennuh ik geloof dat maat 22 dan toch gemiddeld is want joeri heeft ook al maat 22 .

Wij zijn 1e paasdag bij mijn schoonouders wezen fondouen en 2e paasdag net als heeel nederland naar de intratuin.

Yvonne, ik vindt het stiekem altijd wel een beetje gezellig als hij zo ziek is dat hij alleen op schoot wil of samen op de bank onder een dekentje wil liggen, want dat gebeurt anders nooit, Maarja het is minder als je net moet werken ja.   Oh ja. onze poes is vandaag gesteriliseerd, dus ik zeg tegen joeri dat hij een beetje voorzichtig moet doen met haar, want ze is een beetje ziek. Zegt ie "moppie bank liggen, moppie deken pakken"lief is dat hè Doet hij ook als we wel een languit op de bank of op de grond liggen dan gaat hij een dekentje pakken en je toedekken, de scheet.

Nou ik ga stoppen het is al weer later dan ik dacht,

groetjes aan iedereen

 
hoi hoi!!! ja hoor gezellie als er meer mensen bij komen!!, vind het een beetje jammer dat ik niet terug kan lezen want weet eigelijk niet meer wat me voorganger getypt heeft hahah. maar wat ik nog wel weet is dat het om schoenmaten ging hahha, toevallig heb ik net nieuwe schoenen gekocht voor michelle en zei heeft nu 21! dus best klein, heel raar want het is een bul,ze hebben zo weinig voor die kleintjes, waar kopen jullie de schoenen?????.ik ken ook geen zomerjas vinden ben overal geweest, hema, c&a,hans maar niks nada!! nou effe afwachten nog maar mischien,eigelijk heb ik niets meer te melden dus ga stoppen, ik spreek jullie snel weer
 
Hoi allemaal,

Wat leuk Melanie dat je ook mee doet.   Ikzelf ben 30 jaar en heb 2 zoontjes....op het moment errug ondeugend. Justin  (29 juli)  ziet van alles van Sander en doet alles na.

En Renata......hoe gaat het met Dylan zijn waterpokken? Is hij er erg ziek van en heeft hij veel last van jeuk? Zoals je de babykamer beschrijft klinkt het errug leuk. Echt de kleuren van nu.

Enne Karin........als ze ziek zijn, zijn ze idd aanhankelijker. Justin is ook geen schootkindje. Alleen vannacht was hij weer aan het spoken en wilde hij wel lekker tegen me aanliggen. Maar na 3 uurtjes wakker te zijn was ik er wel zat van hoor.

He Daantje, je mag idd wel aantekeningen maken van wat je allemaal wil vertellen en waar je op wil reageren. Ik heb wel leuke jassen gezien bij V&D en bij de bristol. Maar dit was natuurlijk voor jongetjes, dus of ze leuke jassen voor meisjes hebben weet ik niet. (ook bij WE leuke jassen, maar hier hebben ze zowiezo geen meisjes kleding)

Zo dit was het voor nu ff, ik ga me ff met de kids bezighouden, voordat ze alles afbreken.   Oh Esther............hoe is het met jou??? Las dat je naar Zuid-afrika gaat dit jaar. Hele onderneming hoor. Wanneer zijn jullie van plan om te gaan?

De groetjes maar weer en tot spreeks
Renate
 
Hoi!

 dat ik mee kan doen! Ik moet wel zeggen dat het volgens mij best lastig om precies te weten wie bij wie hoort. Ik vind het namelijk wel leuk om op een anders verhaal te reageren zoals jullie ook doen. Ik las dat het voor jullie ook lastiger is geworden nu het allemaal vernieuwd is, geen historie meer om te 'spieken'.... Tja, ik ken het niet anders.
Misschien is het een idtje om een klein kort lijstje te maken van iedereen met naam, naam en geboortedatum kind, naam partner, hoeveel kinderen??
Tis maar een idee...

Verder heeft mijn Mika al maat 23,5 ! Hij heeft grote handen en grote voeten. Dit was al te zien vanaf de pretecho!
Hij praat nog niet echt, echt een paar woordjes maar. Wel heeft hij zijn eigen taaltje wat wij vaak wel begrijpen. bpprrrmpppr is bijvoorbeeld computer. Mmm-rrrrrrr-mm is radio. 'Hakkkker' is lekker. Ach, het zal vanzelf wel komen allemaal. 'Nog één' zegt hij vloeiend. Tja, das ook niet gek, hij wil vaak van alles ook 'nog een'... Vooral eten, daar is hij gek op! Hij vindt alles lekker, zelfs andijvie en spruitjes!
Maargoed, ga weer even van het lekkere weer genieten... We gaan vanmiddag de zandbak in elkaar zetten. Morgen werken, bah, voor het eerst gaan op zaterdag de banken open!....
Groetjes en tot gauw!!!
Melanie
 
Terug
Bovenaan