ZOMER-2006-mammies

hallo nanda

ik heb bij iris de eerste 7 weken bloed verloren en toen bleek ik een wond in mijn baarmoeder mond te hebben.

nu bij mijn tweede zwangerschap heb ik er ook weer last van nu alweer 3 weken maar niet elke dag.
helder rood en en dan weer roze sslijm met bloeddraadjes er door.
ik heb een echo gehad en alles was goed met de kleine.
je schrikt iedere keer als je bloed ziet.
hopelijk is het gewoon onschuldig net als bij mij.
ze gaan weer er vanuit dat het de baar moeder mond is.
hebben ze onderzoeken gedaan met de eendenbek?
groeten petra

Hoi Petra,

Ja het komt vaker voor, maar je schrikt je echt een ongeluk! Bij mij was het inderdaad stop en go, geen pijl op te trekken. Mocht er weer bloedverlies zijn dan moest ik bellen en dan naar de gynacoloog voor een inwendig onderzoek. Denk ook dat het een wondje was ofzo, gelukkig. Maar zekerheid was ook fijn geweest, als het een wondje is dan weet oké er is niets aan de hand, nu blijf je twijfelen.

Gelukkig hadden we dat weekend niets gedaan in bed, anders krijgt dat ook meteen zo'n rare nasmaak (spreekwoordelijk dan hè?)

Bij Tess had ik echt nergens last, behalve dan misselijk en moe en nu... pffff.... maar ja ik doe het voor zo'n mooi kleintje.

Liefs Nanda

Wij zijn deze week veel aan het knutselen op school. En we gebruiken VEEL glitters.
Sinds die benaming ook voor andere "doeleinden" wordt gebruikt moet ik altijd wat gniffelen want de school is één glitterberg..... gelukkig werkt het niet echt op de vruchtbaarheid want wat een babyboom zou er op school zijn hahahahahaha

(moest het ff delen met jullie)

Zo te lezen gaat het best met de zwangeren, natuurlijk gaat het bij de één wat makkelijker dan bij de andere maar dat is natuurlijk altijd zo.

Is nu iedereen die hier schrijft zwanger?? Dacht het wel hé en anders voor diegene die graag willen; kop op, het is je al eerder gelukt.

Liefs Renske (met veeeeeel glitters in het haar)

Whahaha die Renske, heerlijke tijd op school!

Glitter jij maar lekker door!

Liefs Nanda

nanda
ja dat klopt je schrikt steeds weer bij bloed heb ik ook nog steeds.
iedere wc ronde denk ik is het er of niet. ik heb he tmeestal naar dat ik ontlasting maak.
beetje vies woord. of de wc ronden daarna.
soms spontaan.
maar ik durf geen intimiteit met mijn man te hebben. haha
wordt nog ruim 9 maanden denk ik wachten voor hem.
was bij iris haar zwangerschap ook zo.
groetjes petra

hoe gaat het met de andere dames?
hier alles prima. moet wel bijna braken bij tanden poetsen had ik bij iris ook.
we hebben 23 dec controle   en 2 januari een echo
groeten petra

babytwee... Je bent me voor! ik wilde ook voorzichtig vragen of ze al iets wist....
Dus????? Piewie???   Make us happy!!

Kus, marieke

hey meiden,nog geen nieuws..
ik zit op dag 33 nu.
ik weet niet waneer ik ongesteld ga worden..ik meende dus dat ik mijn eisprong dag 17 -18 had gehad..dan kwam kwam ik op dag 30-32 uit(nod)
maar ik had dus dag 26 weer een positieve ovu test ivm vermoeden eisprong en dan kom ik rond de 38 dagen uit..
dus ff afwachten..ik denk zelf   het laatste..blijft nog wel een raadsel zo!
dus als ik pech heb wordt ik met de kerst ongesteld...
duimen dus,al heb ik niet veel hoop..
hou jullie op de hoogte...
x piewie..

Terug
Bovenaan