ZOMER-2006-mammies

Piewie,meer dan een week ertussen is wel veel... of heb je nog een
eisprong (geen idee of dat kan). Ik ga gewoon voor jouw laatste optie,
afgesproken?! Nog een week wachten meis, veel sterkte! En dat gevoel en
slijm herken ik wel maar van beide situaties dus daar schiet je niet
veel meer op, sorry...

HOERA!!!!! Er is er één blijven plakken!!!   ZWANGER!!!!!!!!!

Woensdag hier geschreven dat ik niet zwanger was, vrijdag toch maar getest en ja hoor!
Vandaag nog één voor de zekerheid er tegenaan gegooid en ook positief...
Testen met Thomas was totaal nieuw, testen met Nina was dankzij de testen gepland, en nu.... Had ik zowaar alle voortekenen, opgezette pens, wederom acute toegeslagen alzheimer, tieten iets strakker in de bh, niks van mijn gewicht af maar iets erbij ondanks lijnpoging no zoveel. Dus iets zei me dat er misschien een kansje was om weer zwanger te zijn. Heb alleen geen idee hoe ver het zou moeten zijn, hahaha! We hebben er al 2 keer 2 weken naast gezeten, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn...

Kus, Marieke

PS: Piewie!!! Nu jij ook!! ( en de rest natuurlijk!)

Whaha geweldig Marieke! Van harte gefelicciteerd... en jij zeg ook niets, afgelopen zaterdag .

Heey en weer een zwangere!! Wauww gefeliciteerd!!
Hier weer afwachten maar gok op nee deze maand want viendlief is ook week voor zn werk weg geweest... op t verkeerde moment ja weeh.. maar goed je weet t nooit..
Rond 22e moet ik weer meer weten!

Zet m op hee

xx

Afgelopen vrijdag waren ze zó licht, dat ik twijfelde of ik het wel goed zag, hahaha! Maar die van vanmorgen was gewoon ouderwets duidelijk. En voor mijn gevoel kon ik ook nog helemaal niet testen, pas over enkele dagen. dus ook al is het de derde, twijfelen kan steeds om zo'n stom ding!

goh marieke
van harte zo lezen we dat je voor de derde gaat en dan vertel
je dat je zwanger bent...geweldig.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi,

ben ik even, gelukkig is de boel weer rustig geworden. Bleef spannend en nog steeds. Ik voel me wel wat beter, maar nog wel moe, spanningen, heb nachten zo slecht geslapen. Ben sinds deze week weer gaan werken en doe het rustig aan, de afsluiting van het jaar zit er aan te komen dus wel wat werk verzet moeten worden.  Nog 2.5 dagen en dan lekker 2 weken vrij, heerlijk!

Marieke nogmaals van Harte! Wat gaaf een 3e kindje, niet voor mij hoor, maar ik vind het voor jouw super gaaf!

Ik heb zin in de kerst jullie ook? En dan weten we eindelijk wie April99 is...

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan