Zullen we weer een spelletje doen????

ALLEBEI STIKKUSLIEF!! Dus kan geen keuze maken eigenlijk, is dat erg???

fulltime of parttime (moeder of werk)

Fulltime moeder! Eigenlijk is dat ook een meer dan fulltime baan en ik kom af en toe tijd te kort, dus hoe werkende moeders dat doen is me een raadsel...!!!

Zelf laten eten (je kleintje) of alles bij hem/haar naar binnen lepelen???

Veel naar binnen lepelen en op het laatst zelf laten kliederen.

ehm.... frisdrank of thee   (voor kind(eren)

Absoluut thee!!! Fris is echt niet goed. Rik krijgt eigenlijk alleen maar melk, thee of water en in het weekend geef ik weleens een pakje roosvicee light.

Boek of TV

Allebei haha

Boek 's avonds in bed of overdag en TV ook wel nu ook weer aanstaan op rtl 4 en straks babyboom

volgende

lang haar of kort haar voor jezelf en waarom....

Ik ga zelf voor lang haar.
Als kind had ik altijd lang haar maar als puber heb ik het gekortwiekt. Inmiddels is het al weer ruim 10 jaar lang, maar wel steeds in een ander model en met lagen enzo.

Oke de volgende keus:
laten huilen of snel oppakken?

Ik ben zelf erg voor snel oppakken en troosten maar er valt ook wel wat te zeggen voor laten doorhuilen en dan met name 's nachts...
Ik ben benieuwd...
Tamar

Hangt af van welke situatie, maar als Brian gaat huilen als ik hem in bedje leg, dan laten we hem huilen. Zelden huilt hij langer als 10 min. anders gaan we kijken, troosten en weer uit zijn kamer en herhalen dat als het nodig is Maar naar alle eerlijkheid kan ik zeggen dat wij zeker met Brian dit zelden meemaken. Komt hij midden in de nacht dan gaan we uiteraard gelijk naar hem toe.
Als hij valt oid dan pakken we hem uiteraard direct op!!

De volgende......
enkel aankopen doen als het nodig en dan desnoods het volle pond betalen of....
lekker koopjes jagen!!!

Hoi,

meestal koop ik alleen iets als ik het echt nodig heb maar dan ga ik wel even kijken waar dat het voordeligste is. Ik ben geen koopjesjager en ga niet aan het eind van de zomer bijvoorbeeld al kleding voor de kinderen inslaan voor volgend jaar.

pappakindje of mammakindje???

Terug
Bovenaan