Zullen we weer een spelletje doen????

Ik zelf een absoluut papakindje. Mama is ook lief maar papa is echt mijn held. Van Marissa weten we het nog niet. ik ben natuurlijk de hele dag bij haar dus als ze getroost moet worden en zo wilt ze uiteindelijk mij. Maar ze is wel helemaal verliefd op papa, als hij binnenkomt uit zijn werk gaat ze helemaal stralen. 's Avonds gaat ze ook net zo lang naar hem kijken tot hij naar haar lacht en dan gaat ze helemaal verliefd terug lachen.

magnum of waterijs?

Hm, lastig, dat ligt net aan mijn bui. Heb ik een baaldag of ben ik ongesteld dan magnum en anders waterijs.

Handtandenborstel of electrisch?

Ik heb tot twee keer toe een electrische gehad maar kon er niets mee worden dus nu maar weer de oude vertrouwde handtandenborstel en flosdraad en stokers.

Ik ga ook voor de ouderwetse tandenborstel

moeder  of schoonmoeder

schoonmoeder

tja kan ik beter mee opschieten. Jammergenoeg met mijn moeder een slechte band, pf eigenlijk geen band. We komen van verschillende planeten. En ik lijk op mijn vader waarvan ze is gescheiden toen ik 1 was.

Ehm (denk al meer dan 1 minuut nu....)

Gamen op de pc ja of nee

ja absoluut

Vooral spelletjes bij Zylom. Nu kom ik er minder aan toe met de kleine meid maar vooral tijdens mijn zwangerschap heb ik heel veel spelletjes op Zylom gedaan en dan vooral tijdens de lange nachten waarin ik niet kon slapen.

voor je kleine: lekker snoepen of zo lang mogelijk uitstellen?

Het liefst snoep zolang mogelijk uitstellen. Maar Dylano heeft weleens een heel klein stukje gehad hoor

-10gr of zoals nu 32gr??

Ik snap niks van je stelling? hahaha Ik ben van origine blond hoor....

groetjes Maris

Dan ga ik voor 32 graden, maar dan wel zonder onweer aan het eind van de dag

spaarrekening voor de kleine of niet?

Terug
Bovenaan