Zullen we weer een spelletje doen????

ja..spaarrekening.

komt later altijd van pas!
al is het maar een beetje sparen,nu merk je er niet zoveel van..maar je kleine later wel!

de volgende:

mobiele telefoon of vaste telefoon?

hahaha, goeie Debby. Ik zie Linda d'r antwoord en ik sla mezelf voor mijn hoofd....

Vaste telefoon (vind mobiel te duur en baal als mensen alleen een mobiel hebben)

dierentuin ja of nee en waarom....

Ik zeg echt JA. Vind het zelf helemaal geweldig. Helaas vind Henk het niet zo maar misschien straks met de kleine meid wel. En anders heb ik ouders en schoonouders die het ook leuk vinden dus dat komt wel goed.

Nu natuurlijk weer een nieuwwe, wordt steeds moeilijker.

FULLTIME of PARTTIME werken.

Ik werk PARTTIME en vind dit helemaal geweldig.

Groetjes
Inge

Parttime!!

Wij hebben het nu zo geregeld dat we maar 1 dag in de week kinderopvang nodig hebben, en voor de rest zijn of mijn man, of ik thuis. Voor ons de ideale oplossing.

Ik zou persoonlijk mijn kinderen niet vaker dan 2 dagen in de week naar de KDV willen brengen, maar goed, mijn oudste is ook altijd 3 dagen gegaan, omdat ik alleenstaande moeder was, en ik simpelweg geen keuze had, ja, of ik had in de uitkering moeten gaan. Maar ik weet ook uit ervaring dat het best een hoop gestress is, op tijd op je werk zijn en op tijd weer terug voor sluitingstijd om de kinderen op te halen. En dat wilden wij niet meer.

Nu is het op de maandag (dat ze wel naar de KDV gaan) nog een hoop gestress. Maar goed, dat is nog wel te overzien.

Mijn vraag:

VLEES

OF

VIS  

(sorry, weet niet of die vraag al is gesteld, heb dit topic niet zo bijgehouden....)

Het is allebei lekker.....

Maar dan toch vis (en dan gerookte zalm op een toostje.) Mag het nu weer 9 maanden niet dus ik zit mezelf hier een beetje lekker te maken.

Ehm partner minder werken of jij zelf minder werken?

Ik werk niet dus dan zou het automatisch mijn partner zijn die minder gaat werken.

Wat vind je erger? spinnen of muizen???

Absoluut spinnen!!!!! Ik ben zo bang voor ze, die kleine, dunne pootjes, dat plakkerige web, brrrrrr.

Op visite/bezoek gaan of visite/bezoek thuis ontvangen?

Bezoek thuis ontvangen.. Dit omdat mijn zoontje om 19:00 uur naar bed gaat... Dan is het makkelijker als vrienden bij ons thuis komen....

wel of geen speen bij een 1 jarige kind...

Terug
Bovenaan