Zullen we weer een spelletje doen????

Wel een speen, Marissa is nu 10.5 maand en heeft nog een speen. Die heeft ze als ze 1 is ook echt nog wel. Maar ze krijgt hem eigenlijk alleen in bed en in de wagen nemen we hem mee. Maar als ze gewoon lekker zit te spelen dan is hij niet eens in haar buurt.

vernoemen of niet?

NIET!!! Wij vinden onze kinderen allemaal uniek en willen ze een naam meegeven waarvan wij niemand kennen die dezelfde naam had of heeft.

vaatwasser of teiltje met kwast (ik heb een teiltje en een kwast en bevalt prima)

Ik heb geen vaatwasser :) ik gebruik een bakje water met een zacht schuursponsje.

Als je een zoontje hebt of zal krijgen, besnijden of niet?

Nee, onze zoons zijn geen van drieën besneden. Vinden we niet nodig.

Wat kreeg jij als baby? Borstvoeding of kunstvoeding? Ik kunstvoeding. En zelf geef ik wel bv!!!!

Ik heb ook kunstvoeding gehad en gaf zelf 5 maanden borstvoeding.

(jajajj marloes ik ben ook weer van de partij met spelletjes ;)

sauna of zonnebank?

eeh zonnebank,sauna ben ik nog nooit geweest.lijkt me wel eens lekker.

online shoppen of gewoon winkelen??

ik heb heeeel af en toe via internet wat besteld
maar doe mij maar gewoon winkelen, kan ik het meteen
goed zien wat ik koop, en voelen etc. Wel zo handig!
Maar moet zeggen nu ik een kindje heb, ik voor mezelf bijv qua
kleding niet meer zoveel koop, om dan te moeten passen met een kindje erbij is gewoon niet meer zo handig vind ik zelf.. en dan heb ik laatst wel via H & M online iets besteld, haha dat beviel goed.

Goud of zilver?

Goud! Vind ik mooier dan zilver!

Nieuwe meubels of gebruikt (wij hebben zelf laatst via mp een andere eethoek gekocht omdat onze oude it elkaar viel en ik het zonde van het geld vond om een nieuwe aan te schaffen, want de kinderen moeten er lekker aan kunnen kleuren en bauwen en dan beschadigt er wel eens wat)

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan