ZWAAR VERSLAAFD

Jammer dat de toon op dit forum zo veranderd is.
Laten we elkaar alsjeblieft gewoon in elkaars waarde laten, elkaars mening respecteren, en het een beetje leuk houden.

We kunnen het toch over een onderwerp oneens zijn zonder persoonlijke aanvallen?
Ik hoop het...

Liefs, lotte

Helemaal mee eens!!
Martine, je hebt wel een knuffel verdiend na al dit ........
Kom maar halen zondag!!!
XB

quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 09:49:20'));

ik wil toch ook reageren,
je geeft zelf aan dat je fout bezig bent.. waarom doe je er dan niks aan je laat rekeningen liggen en denk jij dat je die volgende maand zo weer kunt inlopen? misschien wel dan sta je wel sterk in je schoenen maar de kans is groter van niet!.. nu is het misschien eenmalig gebeurt maar wat denk je als het vaker gebeurt en jouw gezin hierdoor zwaar id schulden komt het huis kan kwijtraken alles! wij hebben ook schulden absoluut niet door onverantwoord gedrag want dat is het wat jij doet.. maar lange tijd met 1 inkomen van mij te moeten leven met amper 1000 euro.. .... wij hebben overal hulp gezocht en worden op het inkomen wat we nu hebben steeds afgewezen ( nog onder minimum) voor leningen schuldhulpverlening enzenz...   vaak zijn   het de mensen met schulden die geholpen worden die door dit soort domme dingen hunzelf in deze situatie brengen ..   er zijn 40.000 gezinnen geregistreerd in nederland met schulden waarvan erf al 22.000 NIET in aanmerking komen voor schuldhulpverlening..

tuurlijk kan je een x teveel uitgeven maar heb het idee dat jij er wel erg luchtig over denkt je vertelt het lachend maar je moet je diep gaan schamen en zorgen dat je die 500 euro aan rekeningen betaald want geloof mij 500 achterstallig is zo 5000 door rente enzenzenz.. volgende maan is er weer een smoes waarom je niet alles kon betalen en die maand erop ja sorry weer niet.. als je zelf al toegeeft dat het ziekelijk is , wat het ook in mijn ogen is als je dat geld ervoor helemaal niet hebt maar dat het voor rekeningen is..   waarom ga je nu geen hulp zoeken het gaat hier namelijk niet over 50 euro maar wel 500  ! dat is voor de gemiddelde mens een enorm bedrag!
met dit verhaal wil ik je alleen maar waarschuwen om op tijd hulp te vragen want een koopverslaving is echt niet de volgende maand spontaan over!

oja en voor de anderen die gereageerd hebben in het berichtje van haar staat een kreet dit is gewoon ziekelijk jullie gaan erop in met ach joh ja ik doe het ook weleens , geeft niks meid je hoeft je niet te schamen .. t enigste wat jullie daar mee bereiken is dat iemand zich begrepen voelt en denkt ach het kan nog wel een x die rekeningen vind ik wel een oplossing voor   er zijn er meer die het doen beetje dom hoor!

ik vraag me af waar je je meebemoeid
ik denk eerder dat jij je moet schamen voor je rare praat
ben je niet door je ouders opgevoed ofzo

Zullen we nu ophouden please? zullen we nu allemaal even wijs zijn, vind er geen zak meer aan zo. Nog even en ik ben gevlogen...

quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 09:49:20'));

ik wil toch ook reageren,
je geeft zelf aan dat je fout bezig bent.. waarom doe je er dan niks aan je laat rekeningen liggen en denk jij dat je die volgende maand zo weer kunt inlopen? misschien wel dan sta je wel sterk in je schoenen maar de kans is groter van niet!.. nu is het misschien eenmalig gebeurt maar wat denk je als het vaker gebeurt en jouw gezin hierdoor zwaar id schulden komt het huis kan kwijtraken alles! wij hebben ook schulden absoluut niet door onverantwoord gedrag want dat is het wat jij doet.. maar lange tijd met 1 inkomen van mij te moeten leven met amper 1000 euro.. .... wij hebben overal hulp gezocht en worden op het inkomen wat we nu hebben steeds afgewezen ( nog onder minimum) voor leningen schuldhulpverlening enzenz...   vaak zijn   het de mensen met schulden die geholpen worden die door dit soort domme dingen hunzelf in deze situatie brengen ..   er zijn 40.000 gezinnen geregistreerd in nederland met schulden waarvan erf al 22.000 NIET in aanmerking komen voor schuldhulpverlening..

tuurlijk kan je een x teveel uitgeven maar heb het idee dat jij er wel erg luchtig over denkt je vertelt het lachend maar je moet je diep gaan schamen en zorgen dat je die 500 euro aan rekeningen betaald want geloof mij 500 achterstallig is zo 5000 door rente enzenzenz.. volgende maan is er weer een smoes waarom je niet alles kon betalen en die maand erop ja sorry weer niet.. als je zelf al toegeeft dat het ziekelijk is , wat het ook in mijn ogen is als je dat geld ervoor helemaal niet hebt maar dat het voor rekeningen is..   waarom ga je nu geen hulp zoeken het gaat hier namelijk niet over 50 euro maar wel 500  ! dat is voor de gemiddelde mens een enorm bedrag!
met dit verhaal wil ik je alleen maar waarschuwen om op tijd hulp te vragen want een koopverslaving is echt niet de volgende maand spontaan over!

oja en voor de anderen die gereageerd hebben in het berichtje van haar staat een kreet dit is gewoon ziekelijk jullie gaan erop in met ach joh ja ik doe het ook weleens , geeft niks meid je hoeft je niet te schamen .. t enigste wat jullie daar mee bereiken is dat iemand zich begrepen voelt en denkt ach het kan nog wel een x die rekeningen vind ik wel een oplossing voor   er zijn er meer die het doen beetje dom hoor!

TEN 1E WAAR BEMOEI JIJ JE MEE,JE KENT MIJ EN MIJN SITUATIE NIET!!!

IK WOON BIJ MIJN OUDERS, HUIS HYPOTHEEK NUON ALLEMAAL GEEN LAST VAN, IK BETAAL OOK GEWOON MEE AAN DE BOODSCHAPPEN. DIE 500 EURO IS VAN TELEFOON GROENELAND, EN NOG IETS WAT JE GEEN FLUIT AANGAAT.. TEN 2E JE TOON BEVALT ME NIET DUS PRAAT NIET TEGEN MIJ. TEN 3E ALS HET JE STOORD REAGEER DAN NIET. TEN 4E IK DISTANTIEER MEZELF VAN MENSEN ZOALS JIJ!!!!!!!!!!!!
IK HEB ENGELEN GEDULD MAAR NIET VOOR MENSEN ZOALS JIJ.
HIER HEB IK GEEN ZIN IN DOE NIET MEER MEE

Goh mama van Daan, dat je haar dan maar zo even beticht van dyslectie!! Dat is nog erger dan iemand dom noemen!! De pot verwijt de ketel!!

Go for it Martine!! Gewoon niets van aantrekken meis!! We geven gewoon lekker 500 eurie of meer uit. Als je het geld hebt, waarom niet! Daar werken we tenslotte hard genoeg voor!!

@mirandatje1985! Jij bent dus een van die mensen die het Forum lekker aan het verpesten zijn weet je dat!!
De mensen die hier op Martine reageren zijn mensen die al maanden met haar contact hebben via Forum en MSN dus heus wel weten hoe ze op haar kunnen reageren..
Noem ons dus niet dom wil je!!
Mensen op deze manier veroordelen vind ik persoonlijk veel dommer!

Misschien moet je een andere hobby gaan zoeken, want het Forum word er ongezellig door jou!!!

Dit moest ik even kwijt, want ik ben hier voor de gezelligheid!

hey mensen dit bericht van mij was een waarschuwing van denk er niet te luchtig over! ik weet ook dat zij bij haar ouders woont het in haar 1tje moet doen dat is ook heel knap! maar juist dan moet je uitkijken met geld! als dit iedere x namelijk gebeurt   zit je heel heel snel id schulden! en dan nog brutaal zijn en zeker bij schuldhulpverlening komen klagen en vragen om hulp! en het gaat mij ook niet aan over welke rekeningen dit gaat maar kan je wel vetellen dat het groene land tegenwoordig erg snel is met het terugzetten van bv 4sterren na standaard pakket zodat als er wat is jij alleen maar meer rekeningen krijgt mocht je een uitgebreid pakket hebben...en je een x na de tandarts moeten denk niet dat je daar vrolijk van word.. en tuurlijk 1 x uit de band springen kan maar denk goed na   wat je doet!.... t was maar een waarschuwing hoor je kan bij iedere x wel zeggen ach zij is zielig ach goed zo meissie een keer uit je band springen kan best! maar ben benieuwd wie van jullie haar gaat helpen als zij zo uit de band springt met geld dat zij diep id schulden raakt!...

en dan nog iets ik zit hier al bijna een jaar op het forum maar de sfeer hier word verziekt door mensen zoals jullie met het letten op punten . hoofdletters.. niet tegen opbouwende kritiek kunnen.. jullie maken je eigen regeltjes ik zou zeggen ontwerp lekker een eigen site waar jullie met je groepje kunnen forummen want jullie verpesten het voor een heleboel mensen die hier voor het eerst komen of al eerder hier waren en daardoor niet meer hier op het forum   willen zijn!
en als er iets is wat niet door de beugel kan krijg je van jg een mail met een waarschuwing , uitleg, of word je topic verwijdert of je gehele account!

Terug
Bovenaan