Zwanger en uitgerekend in april 2016

Aahh Heleen ik ga je volgen!  Ik verwacht ook mijn menstruatie... ook mijn testen zijn zo licht positief dat ik het niet vertrouw...

Meiden succes met jullie wondertjes!

Liefs

Hey allemaal,

Ik heb maar 1 test gedaan en niet meerdere. De test was positief en ik voel de veranderingen in mijn lijf... De bandenpijn, wat last van mijn darmen, wat eerder moe.

Het is onze eerste keer zwanger maar ik denk, er gebeurd van alles dus het zal wel goed zijn. Al duurt het erg lang voor je naar de vk mag.

Een lichte test is ook positief en mss komt je hcg waarde wel langzamer op gang. Ik heb een clearblue test gedaan dus dan staat er gewoon zwanger of niet. Ik heb geen duidelijk of minder duidelijk plusje gezien. Is meer testen doen nodig?

Ook al vind ik het ook erg spannend, probeer ik vooral te genieten.

Vrijdag gaan wij op vakantie en als we terug zijn duurt het nog 2 dagen tot de vk.

Groetjes, Anita

@Anita: supergoed (en knap!) dat je er zo relaxed mee omgaat. Ik had ook een clearblue test. Meerdere testen is volgens mij niet nodig hoor.

@Annemarie: licht positief is ook positief, dus misschien even de HA bellen? Die kan misschien een bloedtest doen.

Ik mag mij ook hierbij aansluiten!  7 aug eerste positieve test gedaan op vakantie. En eerste ronde direct zwanger van onze derde wonder! Zo bizar!

Denk dat ik half april ben uitgerekend. 3 juli eerste dag van laatste menstruatie maar langere cyclus.

Beetje last van me buik en vermoeidheid maar meer niet.

2 september echo. Super spannend. Wij zijn in mei getrouwd en hebben in ney york blauwe en roze m&m's gekocht. Die doen wij in een leuk zakje met blauwe en roze Lintjes erom met daarbij een foto van ons gezin op een strand met plusjes ertussen en dan =5 .

Wij vertellen het eerst tegen onze kinderen van 4,5 en 2,5 en daarna tegen de rest.

Oh nee... vanmiddag bloed verloren en net een klein stolseltje. Tzal toch niet weer mis gaan? Ik weet dat het vaker voor komt en dat het niet het slechtste hoeft te betekenen. Daar haal ik dan maar mn hoop uit, maar dat is zo moeilijk. We willen het zo graag, en nu weer opnieuw bloedverlies. Help..

@a-lot en anita27

Digitale test zegt steeds niet zwanger daarom heb ik er een hard hoofd in...

Ik krijg volgende week woensdag een echo dus dan weet ik zeker hoe of wat....

Groetjes

A-lot Dat hopen wij ook. Nu wel iets minder dan ongesteldheid hoeveelheid bloed verlies, helaas. Volgende week vrijdag echo pas. Het begon net voordat we weg moeten.

Wil morgen even kijken hoeveel het is, en anders bel ik de vk. Maar kben waaschijnlijk nog niet ver genoeg dat ze evt. al hartactie zien.

De vertrouwen in mn eigen lijf begint langzaam ook minder te worden. Lastig, maar kblijf de hoop maar houden.

Terug
Bovenaan