Zwanger en uitgerekend in april 2016

A-lot

Dat hopen wij ook. Nu wel iets minder dan ongesteldheid hoeveelheid bloed verlies, helaas. Volgende week vrijdag echo pas.

Het begon net voordat we weg moesten. Wil morgen even kijken hoeveel het is, en anders bel ik de vk.

De vertrouwen in mn eigen lijf begint langzaam ook minder te worden. Lastig, maar kblijf de hoop maar houden.

Oef, moest even veel bij lezen.

Voor de dames waar het helaas een andere uitkomst is geworden dan waar op gehoopt, wil ik graag heel erg veel sterkte wensen.

Alle toekomstige opa's en oma's zijn al ingelicht. En wat waren de reacties geweldig om mee te maken! Iedereen is hartstikke enthousiast en zich er heel bewust van dat ik vandaag 6 weken ben als de telling klopt. Wij willen het dan ook verder aan niemand anders vertellen.

Wij hebben een schoentje cadeau gedaan met 2 sokjes inclusief een kaart met gefeliciteerd! Jullie worden opa en oma!

Voor de rest vertellen we het pas rond de 12e week. Al moet ik zeggen dat we gister al de nodige voorpret hebben gehad! Iedereen van onze vrienden groep denkt bij ons aan de efteling omdat wij ook altijd zeggen : gezellig,  met elkaar... Samen 😊 dus hebben wij gisteren 2 kleine schoentjes op de paddestoel in het sprookjes bos gefotografeerd en zal ik daar kaarten van maken om het wereldkundig te maken als de tijd daar is. Wat hebben mijn partner en ik de hele dag gestraald. Ik heb geen achtbaan van dichtbij gezien, maar dit was dan toch wel met stipt de bijzonderste efteling ooit!

Xx

Ik sluit me bij jullie aan .Mijn eerste groeit in mijn buikje . Ik ben nu precies 6 weken. Ik hoop dat alles goed gaat. Mij werd eerst verteld dat ik moeilijk zwanger kon worden omdat ik PCOS heb. Maar na 4 maanden proberen was t raak. Ik ben er erg blij mee.

En ik wil trouwens iedereen feliciteren . En de dames met minder geluk , wens ik veel succes. Ik hoop gauw een mooi wondertje in jullie buikjes!!! Gr Fatiha

@blijemama94  oh wat balen... ik duim voor je dat de echo vrijdag goed is!

Wij gaan het pas vertellen na de eerste echo... hebben wel alvast het opa en oma voorleesboek van carry slee gekocht om te geven aan de opa en oma.

Groetjes, Anita

Als eerste veel sterkte voor diegene waarbij het mis is/lijkt te gaan...ik heb vorig jaar een miskraam gehad na 10 weken zwangerschap van een 2-ling en het is een verwerkingsproces.

Ik had gisteren opeens buikpijn en was ook erg bang dat dit een teken was dat het weer mis ging, maar vanmorgen naar toilet geweest (excuus voor de details) en weet nu dat het gelukkig mijn darmen waren...wat kan je lichaam een spel met je spelen zeg!!! Dan zegt iedereen dat je er op moet vertrouwen dat het goed komt, makkelijker gezegd dan gedaan mijn  inziens.

Groetjes Arlette

Als eerste veel sterkte voor diegene waarbij het mis is/lijkt te gaan...ik heb vorig jaar een miskraam gehad na 10 weken zwangerschap van een 2-ling en het is een verwerkingsproces. Ik hoop voor allen dat het nog goed zit.

Ik had gisteren opeens buikpijn en was ook erg bang dat dit een teken was dat het weer mis ging, maar vanmorgen naar toilet geweest (excuus voor de details) en weet nu dat het gelukkig mijn darmen waren...wat kan je lichaam een spel met je spelen zeg!!! Dan zegt iedereen dat je er op moet vertrouwen dat het goed komt, makkelijker gezegd dan gedaan mijn  inziens. Groetjes Arlette

Ik heb ook vaak kramp in m'n buik en dan weet ik niet of het m'n darmen zijn of misschien wel door de zwangerschap. Erg lastig en daardoor maak ik me veel zorgen.

Daarbij moet ik wel bekennen dat ik bekend ben met IBS (prikkelbare darm) mijn darmen werken erg slecht en heb daardoor vaak pijn in m'n buik omdat ik bijvoorbeeld niet naar de wc kan. Maar nu ben ik zwanger en kan ik juist heel goed naar de wc, maar dus wel krampen. Ook daar maak ik me dan weer zorgen om!

Gelukkig volgende week 1e keer naar de verloskundige, misschien kan zij mij wat informatie geven of geruststellen.

Voor een echo moet ik denk nog even wachten ik ben dan precies 6 weken.

Iemand anders ook veel last van krampen?

Terug
Bovenaan