Zwanger en uitgerekend in april 2016

Ja dat is ook zo supertje...

Jeetje Heleen hebben ze uitwendig een echo gedaan? Nha dan hoop ik morgen op beter nieuws voor je!

Wat betreft dat slijm Enzo ik ken iemand die een kerngezonde zoon heeft die ook stolsels verloor dus meid ik duim ook voor je!

Hier is het weer gestopt was alleen met afvegen wat en de volgende toilet stop was er weer niets  *zucht* spanning spanning hahahaha

Liefs xx

Wat fijn Annemarie! Hopelijk blijft het zo gaan bij jou.

Tsja, maar zijn dit niet te grote stolsels? 6x3 en vandaag dan iets kleiner. Maar echt zaterdagochtend en vanmorgen rondom die stolsels echt veel bloed net zoals menstruatie. Maar ik wacht morgen inderdaad af.
liefs,

De stolsels die ik verloor met de miskraam waren zo groot als mijn hand en groter. Bloed stroomde er ook uit en moest me soms om de 10 minuten of sneller weer verschonen. Nu is het bij iedereen anders natuurlijk. Morgen maar afwachten meid.

Hallo allemaal,

ik denk dat ik me ook hierbij kan aansluiten. Afgelopen zaterdag een positieve zwangerschapstest gehad nadat ik 4 dagen overtijd was. Vanmorgen nog een test gedaan en nogsteeds/weer positief.

Alleen ik twijfel best wel omdat hij heel licht blijft. Ik lees hier en daar dat na meerdere keren het hormoon toe neemt en de test duidelijker wordt. Wat denken jullie?

allemaal van harte gefeliciteerd!

en bij de gene wie het helaas niet gelopen is zoals we allemaal hopen! Sterkte en ik hoop dat het snel wel goed mag gaan!

Groetjes!!

Hallo allemaal,

Ook ik heb een positieve zwangerschapstest en verwacht ons eerste kindje rond 16 april.

Ik voel constant rommelen in mijn buik en soms een trekkend gevoel, mijn buik voelt ook minder soepel. Is dat normaal? Heeft nog iemand dat? Het zijn geen steken of een menstruatiegevoel. Verder heb ik (nog) geen klachten van misselijkheid of vermoeidheid.

Op 27 augustus mag ik voor het eerst naar de vk en vind het erg spannend of alles goed is,wat gaat de tijd langzaam.

Leuk om zo met elkaar de zwangerschap te kunnen delen.

Veel sterkte voor diegene bij wie het helaas niet goed is gegaan.

Groetjes, Anita

Gister gebeld naar de vk en volgende week vrijdag voor echo. Maar ooh wat vind ik het spannend. En wat duurt de tijd dan lang als je daar op moet wachten.... zucht... Iemamd tips hoe je het wat beter kunt uithouden? In elk geval nu maar genieten van mn lieve zoontje ondertussen.

Hallo allemaal,

Ik had op 25 juli een positieve test, 4 dagen "te vroeg". Ook ik had al een voorgevoel. De volgende dag voor de zekerheid nog maar een test gedaan en die was nog veel sneller positief. Volgens mijn eigen berekening ben ik op 6 april 2016 uitgerekend. Wat ik trouwens wel gek vind is dat de ene site zegt dat ik nu 5 weken zwanger ben, terwijl de andere het over week 6 heeft. Volgens mijn eigen berekening zit ik nu inderdaad eind week 6 (eerste dag laatste menstruatie was 2 juli, heb een korte cyclus).

Het is voor mij de eerste zwangerschap, had enorm geluk, in 1 keer raak! Vind het wel enorm spannend, juist daardoor. Een beetje zo'n gevoel van 'zoveel geluk kan toch niet, dat gaat vast fout'. Heel naar. Ik denk ook bij ieder steekje en pijntje in mijn buik dat er iets mis gaat.

Heb net als Anita de eerste afspraak en echo op 27 augustus. Ik vind het zo enorm spannend! Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat.

En Anita, dat gevoel in mijn buik heb ik ook gehad, zeker de eerste week na de test. Is nu wel minder geworden. Alleen na lang staan nog zo'n zeurderig gevoel rechts onder in mijn buik.

Terug
Bovenaan