Zwanger en uitgerekend in april 2016

Wat vervelend dat je toch regelmatig hoort dat het niet gaat zoals je hoopt dat het voor iedereen gaat. Heel erg veel sterkte met het verlies en veel succes met de nieuwe rondes!

Hier begint de vermoeidheid wel een rolletje te spelen...nu al beat pittig met twee Kids en volgende week weer werken na drie weken vakantie. Zal vast goed gaan.

Wanneer hebben jullie een echo? Ik hier tussen de 8 en 10 weken dus nog 3 kleine weekjes wachten. Ik begin me wel zwanger te voelen maar zou het zo graag willen zien!

Ik weet niet hoe ik me moet voelen als ik zwanger ben, ik ben ontzettend moe en in de ochtend nergens trek in, beetje misselijkheids gevoel maar dat zet niet door.

Volgende week naar de verloskundige dan ben ik 6 weken. Dus echo zal nog wel 2 a 3 weken wachten zij.

Vanmiddag een leuk jurkje gekocht om foto's te maken hoe mijn buik groeit als alles goed gaat!

Ik blijf duimen!

@Blijemama94, wat ontzettend naar voor je! Ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken. Laten we hopen dat de VK gelijk heeft en dat 3 keer scheepsrecht is!

@Irma: mijn eerste echo is 27 augustus. Tel de dagen af! Het lijkt me zo bijzonder om 'iets' in mijn buik te zien!

Ik heb nog wel een vraag, misschien voor de ervaren moeders: hoe blijf je een beetje fit tijdens je zwangerschap? Het gaat me niet om mijn figuur, dat komt wel weer. Het gaat me echt om conditie, want die holt achteruit! Ik liep hard en deed thuis crossfit oefeningen, maar dat is nu echt niet meer fijn (pijnlijke borsten). Ook fietste ik naar mijn werk (10km), maar ik ben nu al blij als ik met de auto op tijd ben! Toch wil ik wel graag iets doen, want het lijkt me voor de bevalling ook beter om fit te zijn. Iemand tips?

Lot; ik bleef fit door zwangerfit te doen en heb bij beide Kids tot 11 weken gevoetbald. Ik voetbal nu ook en doe bootcamp en hardlopen. Maar ik herken het borstenprobleem....hihi. Al heb ik er nu nog geen last maar dat komt vast snel. Ik kreeg trouwens bij de tweede met 16 weken al last van mijn bekken dus heb toen erg weinig gedaan maar ik sporten altijd veel dus bleef een redelijke conditie houden.

Nu wil ik gaan zwemmen zodra het hardlopen enbootcampen niet meer gaat. Er zijn blijkbaar groepen voor zwangere vrouwen...En anders ga ik gewoon 2 x in de week.

Hallo allemaal,

Al ruim anderhalve week volg ik dit blog omdat ook wij hopen rond 12 april ons eerste kindje te mogen verwachten... Zo raar, zo fijn en zo mooi dit wonder! Maar ook nog erg spannend of het allemaal goed blijft gaan, omdat ik al 35+ ben...

Ergens voelt het niet echt werkelijk, ook al geven de borsten een heel ander signaal af. Af en toe steekjes en een zeurende rugpijn. Maar nog geen andere 'kwalen', zodat ik me soms afvraag of ik het me misschien verbeeld...

Wij mogen 2 september bij de VK kijken, we zijn dan ruim 8 weken zwanger. Tot die tijd blijft het nog even ons 'geheimpje'. Maar o wat is dit (te) spannend en prachtig...

Ik wil de vrouwen die helaas iets anders meemaken op dit moment, sterkte wensen, hopelijk vinden jullie steun bij jullie dierbaren...

Terug
Bovenaan