Zwanger en uitgerekend in april 2016

Welkom alle nieuwe zwangere!

Ik denk dat iedereen in het begin ook spannend vind of het goed blijft gaan. Ik heb geen signalen nu dat er iets mis gaat maar dat kan vast zo veranderen. Toch probeer ik gewoon te genieten.

Ik denk ook dat iedereen het al merkt mijn borsten worden groter en veel last van darmen en lucht dus dikkere buik.

Wij wachten de eerste echo van 27 aug af en willen dan eerst tegen gezin en vrienden vertellen en dan als die het weten wereldkundig maken.

Ben nu al benieuwd na de reacties!

Hallo allen,

als eerste heel veel sterkte voor diegen waarbij het mis is..blijft toch vervelend te horen.

ik vroeg mij af of anderen ook zo'n last hebben van een zeurend moe gevoel in hun rug...tot nu toe neem ik alle kwaaltjes met liefde aan, maar dit vind ik wel erg vervelend. Vooral 's nachts weet ik van gekkigheid niet hoe ik moet liggen, zo te werk tot 10 na maar 3 uurtjes te hebben geslapen dus mij er even doorheen slepen Zzzzz....

gr. Arlette

Ik heb woensdag eerste afspraak bij de verloskundige dus dan krijg ik vast wel te horen wanneer eerste echo, wij willen ook zeker weten wat het wordt. Volgens de Chinese kalender wordt het een meisje. We gaan het zien!

@MamaAr85 Ik heb geen zeurende pijn in mijn rug, maar misschien kun je aan de verloskundige vragen wat goede oefeningen zijn om dit te verlichten? Hopen dat het snel over is.

Ik heb overdag eigenlijk niets last van.. af en toe een beetje een trekkerig gevoel in mijn buik maar snachts rommelt het nogal in mijn buik waardoor ik niet weet hoe ik moet liggen en ik ook heel slecht slaap. Terwijl ik normaal maar op bed hoef te gaan liggen en vertrokken ben.. volgens de Chinees geslachtskalender krijgen wij een jongetje... ik ben benieuwd!

Ik ben 3 juli gestopt met de pil en 8 augustus eerste positieve test. Echt ongelofelijk!

We hadden een vroege test gedaan 6 dagen voor mijn periode zou moeten beginnen(omdat we sushi wilde gaan eten). Echter was die negatief en zijn we 's avonds heerlijk sushi gaan eten. Toen dacht ik dus een paar dagen later dat ik ongesteld te zijn geworden, maar het zette niet door ( klein beetje bruin om de dag). Na een beetje googlen kwam ik uit op innestelingsbloed. 4 dagen overtijd nog een test gedaan, die was positief. en gelukkig dat ik was!!!

Terug
Bovenaan