Zwanger en uitgerekend in april 2016

Jeetje supertje ik lees nu pas je update...: -(

Ik ga toch nog voor je duimen!  Inmiddels loop ik leeg... het bruine heeft plaats gemaakt voor helderrood dus mijn echo van aanstaande woensdag kan ik afzeggen...

Dames definitief ga ik jullie verlaten ontzettend veel succes allemaal en lekker genieten!!

Ik doe ook van mijn 2 prachtige dochters genieten de derde spruit komt vanzelf  :)

Liefss

Annemarie,  heel veel sterkte!

Wondertje87 nee ik snap dat het heel lastig is als je bang bent dat je schoonmoeder het niet voor zich kan houden. Ik denk ook dat het aller belangrijkste is dat je doet waar jij je goed bij voelt.

Wij zijn in maart gestopt met de pil. Zo verwonderlijk! Vooral omdat ik in mijn omgeving ook jonge mensen ken die bezig zijn met ivf, viel er een hoop spanning van me af dat het gelukt is!

Heeft iemand misschien nig een goeie smoes voor me? Ik drink normaal bijna nooit alcohol. Maar aankomende week is er een festival waar ik lopend naar toe kan. Vrienden van ons zijn de laatste tijd al wat drammerig en pusherig waarom ik geen glaasje wijn mee drink. En we willen hun het nu nog absoluut niet vertellen. Ik heb ze laatst nog netjes verteld dat ik het heel vervelend vind dat ze zo drammerig overkomen en dat ik zelf wel bepaal of ik wel of niet drink. En om discussie te voorkomen heb ik ook al eens de antibiotica smoes gebruikt. 1 iemand weet in die groep dat we bezig waren met kinderen maar ook haar wil ik liever nig niet inlichten. Al is het een schat van een meid die echt vaak voor me van onderwerp veranderd.

Ik denk dat dit stel ook met name zo 'dramt' omdat ze zelf ook wel willen. Daarbij is mijn partner nu sinds een half jaar gestopt met roken, bewust met beweging bezig en is hij gek op fruit smootie s en bepaalde rauwe groentes.  En dat schept dus argwaan... zucht...

Ik ben benieuwd!

Xx

Pfoeh ja lastig Lynnkenuts.. Je kunt ook zeggen dat de blaasontsteking ofzo weer terug is waardoor je nu weer antibiotica hebt gekregen.. of alcoholvrij drinken en zelf gaan halen maar dat zie ik zelf ook niet zitten. Wij hebben over twee weken een bruiloft waar we met heel de vriendengroep met taxi's heen gaan.. Ga het dan toch maar op mijn antibioticakuurtje gooien.. bobben hoeft namelijk niet dan haha.. Zelf ben ik in januari gestopt met de pil. Tevens omdat ik die rommel in mijn lichaam niet meer wilde maar natuurlijk ook door mijn kinderwens. Echter was mijn vriend er toen nog niet aan toe voor zijn gevoel. Veeeeeeeel over gepraat. Ik vertelde hem dat de kans klein was dat je meteen zwanger raakt en dat je genoeg verhalen hoort over mensen die er jaren over doen om zwanger te raken en daar ook wel bang voor was. Zo ook mijn broer en zijn vriendin.. Hun zijn ook al een hele tijd bezig. Maar hij grapte altijd dat het wel zou meevallen en zei dat hij superzaad had haha. Samen besloten dat vanaf augustus de condooms ook in de kast zouden blijver. Toch vond hij het wel spannend om in die tussentijd soms zonder te doen.. Heb hem goed verteld dat er natuurlijk altijd een kans was dat ik daar zwanger van raakte, maar volgens mij gaf het hem wel een kick.. hij is gewoon altijd een beetje een twijfelkont en bang voor het onbekende. Maar om een lang verhaal kort te maken.. en je raad het al.. in juli dus toch zwanger geworden. Ik werd niet ongesteld, normaal cyclus van 25 a 26 dagen. Soms een uitschietertje van 28. Toen ik tijdens het paardrijden van de week ook echt pijnlijke borsten had heb ik toch maar even een testje gedaan.. en je raad het natuurlijk al ZWANGER!! Pfoeh heb echt 100 x na het schermpje gekeken maar het antwoord bleef het zelfde. Toen mijn vriend thuis kwam van het werk hem gezegd dat we even moesten praten.. hij wist wel waar het over ging want had al aangegeven dat ik nog niet ongesteld was... Toen hij het nieuws hoorde glunderde hij van oor tot oor en grapte alweer over zijn Superzaad haha. Hij vind het nog wel heel erg wennen aangezien het zo snel is gebeurd maar is er gelukkig helemaal blij mee.

Zit ook wel al een beetje te bedenken hoe ik het ga vertellen.. Willen na de eerste 9 weken echo onze ouders allebei uit nodigen om te komen eten en dan geven we ze denk ik een rompertje en slofjes met i love opa en oma. Die zullen ook echt wel super blij zijn! Hebben al eens gevraagd wanneer ze eens wat kleinkinderen kregen haha. Mijn ouders hebben al een kleindochter van 8 en mijn schoonouders hebben nog geen kleinkinderen.

Wel moeten we nog even goed nadenken hoe we het aan mijn broer en zijn vriendin gaan vertellen.. is voor hun natuurlijk wel pijnlijk denk ik..

Leuk verhaal, wondertje87! En fijn dat hij zo blij was. Mijn man moest ook wel even wennen aan het idee en we hadden ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan: 2e cyclus was t raak.

Gisteravond hebben we het mijn zusje verteld. Zij is mijn beste vriendin en ik kan het niet lang voor haar verborgen houden, ze kent me te goed, en ik wilde zo graag mijn blijdschap kunnen delen! Het was een leuk moment 😊!

Ik heb ook weinig klachten en geen last van mijn rug, wel afgelopen weekend 2 x ' avonds koorts wat 's ochtends weer gezakt was...

Wij willen allebei graag het geslacht weten als t te zien is bij de echo na 20 weken. Het is hoe kan ook een verassing, wanneer we t ook te weten komen!

Ik heb de tijd dat we gestopt zijn ook niet gedronken... Gelukkig ben ik vaak dus de bob en kan ik dat zeggen. Er zullen heus vrienden zijn die denken dat wij bezig zijn met zwanger raken. Maar ik vertel het als ik dat wil. ook al wordt er eens voorzichtig gevraagd of we wachten met kinderen tot ons huis verkocht is. Ik geef dan kort antwoord en praat verder.

Ik zelf zou geen smoesjes telkens gebruiken. Als ik geen alcohol drink is dat mijn keus. Als vrienden je goed kennen weten ze toch wel dat je kinderen wil.

Ik begin helaas steeds meer last van misselijkheid en darmen te krijgen. Heel vervelend op vakantie terwijl het toch al zo moeilijk is wat je allemaal wel en niet mag eten.

Hi meiden,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap:)!
Bij mij gaat er als het goed is nu ook een 2e komen (heb al een kleine van 7 maanden).

Gister middag echter ineens bloedingen gehad. Vk gebeld en die zei heel droog dat ik het vruchtje best al eens verloren kon hebben...

Net het echo centrum gebeld en heb a.s. vrijdag een afspraak voor een echo! Het bloeden is inmiddels gestopt dus ik hoop dat ik nog 8 maanden bij jullie op het forum mag blijven!!

Terug
Bovenaan