Zwanger en uitgerekend in april 2016

@Anita27 ik heb de app zwanger&zo gedownload daar kun je een voedingsmiddel intypen en er staat dan direct of het wel of niet mag ook staat erbij welke vitamines er in zitten e.d. Daarnaast kun je ook de groei van je kindje per week zien.

Echt een handige app!

Ik heb vandaag een schoonmaak dag en merk dat ik wel steekjes in m'n buik heb, dus doe rustig aan. Naast erg pijnlijke borsten en moe geen klachten nu.

Net pas alle berichten gelezen. Moest het eerst even van me af schrijven. Wat heftig om te horen hoe veel miskramen er alsnog plaatsvinden! En wat daar allemaal bij komt kijken. Ben zelf bloednerveus voor de echo. Heb nog niet eerder een miskraam gehad en het lijkt me verschrikkelijk om mee te moeten maken. Ik blijf maar hopen dat het bloeden niet meer gaat beginnen en dat het dan toch goed gaat komen. Echter hou ik er een ''negatief'' onderbuik gevoel aan over.

Mocht alles goed gaan dan ben ik volgens eigen berekeningen op 6 april 2016 uitgerekend:)

Hoi dames,

Hoewel ik nog niet alle berichten helemaal heb door kunnen lezen, wil ik mij voorzichtig ook melden op dit forum. Momenteel ben ik 6 weken zwanger, heel pril nog maar, maar durf ik nog niet helemaal blij te zijn.

We zijn in december gestopt met de pil en het was al snel raak :) Helaas kregen we bij de 1e echo in April toen te horen dat er sprake was van een Missed Abortion (voor degene die het niet weten, je lijf erkent dan niet dat het vruchtje niet meer groeit en alles blijft dus doorgaan ook qua hormonen, behalve het vruchtje zelf). Hierop eind April een curettage gehad. Hoewel ik het goed heb kunnen verwerken, merk ik dat ik nu veel moeite heb om mijn lichaam te vertrouwen.

Als alles goed gaat zijn we 11 April 2016 uitgerekend. Volgende weel heb ik al mijn 1e echo, echter word ik echt zo nerveus van mezelf....

Ik heb weinig tot geen kwaaltjes, mijn borsten zijn dan weer wel gevoelig, dan weer helemaal niet (en dan komt de paniek omhoog, oei zou het toch mis zijn?) en ik voel me nog helemaal niet zwanger (durft het denk ik ook niet goed)

Ik weet dat we er geen controle over hebben, maar wat een zenuwen!! Het liefst verdween ik deze week even, zodat ik volgende week de echo kan zien..

Daar nog niemand (behalve partner natuurlijk) het nieuws weet, is het ook lastig om geruststelling te vinden dus hopelijk kan ik af en toe dan hier terecht!

Ik houd jullie op de hoogte! Liefs van mij

Lastig he om je mond te houden..het liefst zou ik het van de daken Willen schreeuwen. Bij ons weten mijn ouders en schoonmoeder het en onze broers. En natuurlijk m'n beste vriendin...Alleen vorige week vierde ik m'n 30ste verjaardag samen met mijn vriendin en iedereen die er was ken ik goed en weten dat ik met een feestje wel van een wijntje hou, er zijn er wel een aantal geweest die op is gevallen dat ik niet dronk (hoorde ik helaas pas achteraf dus smoes had geen nut) verder vind ik het wel lastig hoor m'n mond te houden hahah. Wij zijn nu in totaal 1,5 jaar bezig. De eerste zwangerschap waren we al in de 4e ronde zwanger maar helaas na 10 weken mis gegaan. Daarna heeft het een jaar geduurd wat ik wel erg moeilijk vond omdat ik vooral bang was dat er door de curretage schade was aangericht. Vannacht weer zoo slecht geslapen door m'n rug. Oefeningen lijken wel te helpen en masseer mijn rug met een tennisbal tegen de muur, maar een normale nacht slaap zou ik op dit moment wel een moord voor doen...

gr Arlette

Ik drink geen alcohol dus dat probleem heb ik gelukkig niet, maar kunnen jullie niet dubbelfris in een wijnglas doen? dit zou natuurlijk alleen helpen als je thuis bent.

@Arlette, kun je niet zeggen dat je ontzettend last heb van je rug en dat de combinatie van medicijnen en drank niet goed gaat?? dan is het een half smoesje. succes!

Ik voel me heel zwanger! Kots misselijk, grotere, zere borsten en last van mijn darmen. Toch probeer ik ook te genieten van de vakantie en het begin van de zwangerschap.

Al die verhalen over miskramen... wat lijkt me dat vreselijk om mee te maken. Ik vraag me dan weleens af zou ik bij de vk ook slecht nieuws kunnen krijgen of heb je een onderbuik gevoel of signalen? Blijft Heel spannend de eerste afspraak bij vk en 27 aug duurt te lang haha.

Het is wel een voordeel om op vakantie te zijn dat houd makkelijker geheim!

Hoi dames! Ik heb nog niet alle berichten gelezen, maar voor diegene die nog steeds zwanger zijn gefeliciteerd 😀 en sterkte voor diegene die te maken hebben met een miskraam 😔

ik kom mij heel voorzichtig melden hier. Vanmorgen een heeeeel licht positieve zwangerschapstest in handen gehad. Zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden. Maar de tekenen die ik vooraf altijd kreeg, bleven al uit. Het streepje is de afgelopen uren wel duidelijker geworden, maar ik laat het manlief morgen pas zien met een cb-test. Hij wilde het de afgelopen twee keer ook pas later geloven 😉

we hebben al 2 zoontjes van 3 jaar en 1,5 jaar. Vind het wel weer heel spannend allemaal 😁

Terug
Bovenaan