Hoi dames,
Hoewel ik nog niet alle berichten helemaal heb door kunnen lezen, wil ik mij voorzichtig ook melden op dit forum. Momenteel ben ik 6 weken zwanger, heel pril nog maar, maar durf ik nog niet helemaal blij te zijn.
We zijn in december gestopt met de pil en het was al snel raak
Helaas kregen we bij de 1e echo in April toen te horen dat er sprake was van een Missed Abortion (voor degene die het niet weten, je lijf erkent dan niet dat het vruchtje niet meer groeit en alles blijft dus doorgaan ook qua hormonen, behalve het vruchtje zelf). Hierop eind April een curettage gehad. Hoewel ik het goed heb kunnen verwerken, merk ik dat ik nu veel moeite heb om mijn lichaam te vertrouwen.
Als alles goed gaat zijn we 11 April 2016 uitgerekend. Volgende weel heb ik al mijn 1e echo, echter word ik echt zo nerveus van mezelf....
Ik heb weinig tot geen kwaaltjes, mijn borsten zijn dan weer wel gevoelig, dan weer helemaal niet (en dan komt de paniek omhoog, oei zou het toch mis zijn?) en ik voel me nog helemaal niet zwanger (durft het denk ik ook niet goed)
Ik weet dat we er geen controle over hebben, maar wat een zenuwen!! Het liefst verdween ik deze week even, zodat ik volgende week de echo kan zien..
Daar nog niemand (behalve partner natuurlijk) het nieuws weet, is het ook lastig om geruststelling te vinden dus hopelijk kan ik af en toe dan hier terecht!
Ik houd jullie op de hoogte! Liefs van mij