Aan alle nieuwe dames: welkom!
Juulke was ergens een lijstje gestart en ik heb dat lijstje even aangevuld op basis van de berichtjes hier op het forum (ik hou van lijstjes). Als ik dingen verkeerd heb: sorry!
Aan de dames die ons helaas alweer verlaten hebben: ik heb jullie wel in het lijstje gezet. Ik hoop dat jullie dat niet vervelend vinden.
Gebruiker 646180--> tweede kindje begin april (heb je ondertussen een andere gebruikersnaam?)
Annemarie34--> heeft dit topic helaas verlaten
Marriel30 --> tweede kindje begin april
Maayke 0415 --> eerste kindje 1 april
Rijella --> eerste kindje in april
Juulke 82 --> tweede en derde kindje (tweeling!) 4 april
Supertje --> tweede kindje 30 maart
Cu2Heleen1 --> heeft dit topic helaas verlaten.
MLN--> eerste kindje in april
Lynnkenuts --> eerste kindje halverwege april
MamaAr85 (Arlette) --> eerste kindje in april
12345mama --> vijfde kindje 5 april
Derdekeermama --> derde kindje in april
Blijemama94 --> heeft dit topic helaas verlaten
E26 --> eerste kindje 16 april
MiniMel --> eerste kindje 4 april
X-irma-X --> derde kindje half april
April2016 (Fatiha) --> eerste kindje in april
Miepie311 --> 12 april eerste kindje
Aquila --> 8 april eerste kindje
Wondertje87 --> 17 april eerste kindje
Lou92 --> tweede kindje in april
Limburgse Liesje --> 11 april eerste kindje
A-Lot--> 6 april eerste kindje
Wat een lijst he!
Over het niet drinken: ik lust normaal gesproken ook wel een drankje. Maar vorig jaar had ik eens bedacht om een maand geen alcohol te drinken. Gezond enzo. Toen kreeg ik zoveel opmerkingen over dat ik wel zwanger zou zijn (terwijl ik daar nog helemaal niet mee bezig was), dat ik op een gegeven moment enorm uitgevallen ben tegen een aantal mensen. Sindsdien vraagt niemand er meer naar
Nu zullen ze misschien wel denken, maar ze denken er maar op los. Ik heb het wel al aan een aantal mensen verteld en daarbij is mijn redenering steeds dat ik die mensen ook zou bellen bij verdriet om een miskraam, zelfs als ze nog niet van de zwangerschap zouden weten.
Juulke was ergens een lijstje gestart en ik heb dat lijstje even aangevuld op basis van de berichtjes hier op het forum (ik hou van lijstjes). Als ik dingen verkeerd heb: sorry!
Aan de dames die ons helaas alweer verlaten hebben: ik heb jullie wel in het lijstje gezet. Ik hoop dat jullie dat niet vervelend vinden.
Gebruiker 646180--> tweede kindje begin april (heb je ondertussen een andere gebruikersnaam?)
Annemarie34--> heeft dit topic helaas verlaten
Marriel30 --> tweede kindje begin april
Maayke 0415 --> eerste kindje 1 april
Rijella --> eerste kindje in april
Juulke 82 --> tweede en derde kindje (tweeling!) 4 april
Supertje --> tweede kindje 30 maart
Cu2Heleen1 --> heeft dit topic helaas verlaten.
MLN--> eerste kindje in april
Lynnkenuts --> eerste kindje halverwege april
MamaAr85 (Arlette) --> eerste kindje in april
12345mama --> vijfde kindje 5 april
Derdekeermama --> derde kindje in april
Blijemama94 --> heeft dit topic helaas verlaten
E26 --> eerste kindje 16 april
MiniMel --> eerste kindje 4 april
X-irma-X --> derde kindje half april
April2016 (Fatiha) --> eerste kindje in april
Miepie311 --> 12 april eerste kindje
Aquila --> 8 april eerste kindje
Wondertje87 --> 17 april eerste kindje
Lou92 --> tweede kindje in april
Limburgse Liesje --> 11 april eerste kindje
A-Lot--> 6 april eerste kindje
Wat een lijst he!
Over het niet drinken: ik lust normaal gesproken ook wel een drankje. Maar vorig jaar had ik eens bedacht om een maand geen alcohol te drinken. Gezond enzo. Toen kreeg ik zoveel opmerkingen over dat ik wel zwanger zou zijn (terwijl ik daar nog helemaal niet mee bezig was), dat ik op een gegeven moment enorm uitgevallen ben tegen een aantal mensen. Sindsdien vraagt niemand er meer naar
Nu zullen ze misschien wel denken, maar ze denken er maar op los. Ik heb het wel al aan een aantal mensen verteld en daarbij is mijn redenering steeds dat ik die mensen ook zou bellen bij verdriet om een miskraam, zelfs als ze nog niet van de zwangerschap zouden weten.