Zwanger en uitgerekend in april 2016

Aan alle nieuwe dames: welkom!

Juulke was ergens een lijstje gestart en ik heb dat lijstje even aangevuld op basis van de berichtjes hier op het forum (ik hou van lijstjes).  Als ik dingen verkeerd heb: sorry!

Aan de dames die ons helaas alweer verlaten hebben: ik heb jullie wel in het lijstje gezet. Ik hoop dat jullie dat niet vervelend vinden.

Gebruiker 646180--> tweede kindje begin april (heb je ondertussen een andere gebruikersnaam?)

Annemarie34--> heeft dit topic helaas verlaten

Marriel30 --> tweede kindje begin april

Maayke 0415 --> eerste kindje 1 april

Rijella --> eerste kindje in april

Juulke 82 --> tweede en derde kindje (tweeling!) 4 april

Supertje --> tweede kindje 30 maart

Cu2Heleen1 --> heeft dit topic helaas verlaten.

MLN--> eerste kindje in april

Lynnkenuts --> eerste kindje halverwege april

MamaAr85 (Arlette) --> eerste kindje in april

12345mama --> vijfde kindje 5 april

Derdekeermama --> derde kindje in april

Blijemama94 --> heeft dit topic helaas verlaten

E26 --> eerste kindje 16 april

MiniMel --> eerste kindje 4 april

X-irma-X --> derde kindje half april

April2016 (Fatiha) --> eerste kindje in april

Miepie311 --> 12 april eerste kindje

Aquila --> 8 april eerste kindje

Wondertje87 --> 17 april eerste kindje

Lou92 --> tweede kindje in april

Limburgse Liesje --> 11 april eerste kindje

A-Lot--> 6 april eerste kindje

Wat een lijst he!

Over het niet drinken: ik lust normaal gesproken ook wel een drankje. Maar vorig jaar had ik eens bedacht om een maand geen alcohol te drinken. Gezond enzo. Toen kreeg ik zoveel opmerkingen over dat ik wel zwanger zou zijn (terwijl ik daar nog helemaal niet mee bezig was), dat ik op een gegeven moment enorm uitgevallen ben tegen een aantal mensen. Sindsdien vraagt niemand er meer naar :)

Nu zullen ze misschien wel denken, maar ze denken er maar op los. Ik heb het wel al aan een aantal mensen verteld en daarbij is mijn redenering steeds dat ik die mensen ook zou bellen bij verdriet om een miskraam, zelfs als ze nog niet van de zwangerschap zouden weten.

Sproet, wat spannend! Gefeliciteerd! Een streepje blijft een streepje:).

A-Lot, leuk dat je een lijstje hebt gemaakt! Veel dames zijn voor de eerste keer zwanger zo te zien.

Ik heb zelf ook gezegd dat ik bezig was met een cleanse toen  ik zwanger was van de eerste. Nu wilden wij oorspronkelijk geen kinderen en iedereen was daarvan op de hoogte dus ze geloofden ons wel:).

Werd vanmorgen weer wakker met wat bruin bloed. A.s. vrijdag staat ineens nog zoooooooo ver weg. Had al een ander echo centrum gebeld maar die konden me nog niet eerder plaatsen. Echt drama dat wachten...

Je bent mij vergeten in je lijstje... wij verwachten ons eerste kindje 14 april zoals ze nu hebben uitgerekend.

@lou92 ik heb met je te doen! Ik hoop zo dat je vrijdag goed nieuws krijgt.

Dank jullie wel :) als ik uitga van een cyclus van 27 dagen, ben ik 27 april uitgerekend! Maar ik wacht totdat ik de eerste echo heb gehad...

idd een hele lijst. Ik was ook lid van de december 2013- mama's. Dat is een veel kleiner groepje. Wel gezellig zo 😀

Spannend lou! En dan wordt het wachten tot vrijdag idd een hele opgave. Succes ermee!

ik ben benieuwd hoe en of ik vrijdag de zwangerschap voor m'n ouders verborgen kan houden. We drinken daar elke avond wat.. En m'n moeder heeft nog een voorraad Jillz waarvan ze hoopt dat ik die nog opdrink *oops*

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2000007629395px;">Oke ik kan geen teksten van iemand kopiëren en plakken zo te zien:). @Anita27, <span style="line-height: 19.2000007629395px;">Spannend hoor een eerste kindje! De eerste zwangerschap vond ik echt mega bijzonder! Je maakt dan toch alles voor een allereerste keer mee.</span><span style="line-height: 19.2000007629395px;"> Ik hoop ook dat het goed nieuws gaat worden. De twee zitten dan wel dicht bij elkaar (heb nu een kleine meid van 7 maanden) maar dat vind ik juist wel erg leuk:)! </span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2000007629395px;">@Sproet, Oeii ja dat wordt lastig! Kan je niet zeggen dat je moet rijden en daarom niet mag drinken? Of gewoon de voorraad meenemen en thuis neerzetten haha.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2000007629395px;"></p>

Hmm ik weet niet waarom het bericht hierboven er zo gek bij staat... Wat ik had gezegd was:

@Anita27, spannend hoor een eerste kindje! De eerste zwangerschap vond ik echt mega bijzonder! Je maakt dan toch alles voor een allereerste keer mee. Ik hoop ook dat het goed nieuws gaat worden. De twee zitten dan wel dicht bij elkaar (heb nu een kleine meid van 7 maanden) maar dat vind ik juist wel leuk.

@Sproet, Oeii ja dat wordt lastig! Kan je niet zeggen dat je moet rijden en daarom niet mag drinken OF gewoon de voorraad meenemen en thuis neerzetten haha.

Terug
Bovenaan