Zwanger en uitgerekend in april 2016

Ja ik heb de afgelopen weken al wel vaker gezegd dat ik geen alcohol hoefde en dat ik niet zwanger was. Hopelijk lukt t me dat nu ook te zeggen zonder rood te worden haha.

Leuk als ze dicht op elkaar zitten! Onze jongens schelen 17 maanden. T wordt nu steeds leuker 😉

Wat een mooie lijst A-Lot (houd zelf ook wel van lijstjes :) ) en inderdaad veel dames die met mij hun 1e kindje krijgen. Ik vind het echt enorm spannend! Ik heb aankomende dinsdag dus de echo, maar echt concentreren op werk lukt niet helemaal goed hier (heb ook erg weinig zin in werk, maar goed nog 5 weken en dan vakantie). Dat niet drinken issue ken ik hier ook, mensen keken me bijna het bier/wijnglas uit de handen.. dus nu maar gezegd dat ik vooraf al niet meer ga drinken, zodat mensen het niet al weten doordat ik opeens geen alcohol meer drink (maar goed mijn ouders vonden het maar raar deze redenering, dus weet niet hoelang we ze nog in het ongewisse kunnen laten) willen het 5 april vertellen..dus ff wachten nog! Ik ga weer aan het werk, maar leuk om al die reacties zo te lezen en ook aan de nieuwe dames uiteraard gefeliciteerd!

Sterkte aan de dames waarbij het niet gaat zoals het wil !🍀

Ik wilde even laten weten dat we maandag de eerste echo hebben...spannend!

Ik schrijft niet veel maar het is hier vakantie nog...wellicht wordt het iets meer gaandeweg.

Ik lust ook wel een drankje, ik heb onder de noemer: voor mijn zus( januari) alcoholvrije wijn gehaald. Smaakt best! Had afgelopen zaterdag drie verjaardagen tegelijkertijd gevierd en het viel vlgs mij niet eens op, hahaha

Er was alleen een buuf die een opmerking maakte waardoor ik dacht...Kun je het zien ofzo...maar was denk ik mijn verbeelding

Als de echo goed is, gaan we het vertellen tegen de kinderen en dan snel naar beide ouders

Echt benieuwd hoe ze reageren, vooral ook broers en zussen, ik denk dat we negatieve reacties ook krijgen nl....is dat nou nodig of zoiets.... Nee niet nodig maar wel onze wens, of klinkt dit stom.........

We hopen dat het kindje gewoon gezond is as maandag!

Jullie horen het!!

leuk zo'n lijstje, alhoewel ik kan beter zeggen zo'n lijst! Staan er echt al een heleboel op! Ik ben nu 5 weken + 2 dagen aan de hand van mijn eigen berekening.. schiet niet op haha. nog 3.5 week voordat we de eerste echo krijgen!

Leuk Supertje een derde! Dat komt vast wel goed Sproet. En anders weten ze het.. Mijn ouders zijn er achter gekomen omdat mijn man zich had versproken en hij wou het per se aan niemand vertellen haha. 17 maanden is ook echt niet veel. Hoe ging dat in de begin periode? Was het heel zwaar omdat de eerste gewoon nog niet zo heel zelfstandig is? Spannend Liesje de echo! Met een beetje geluk kan je al een hartje horen. Je wilt het pas 5 april vertellen? April is je uitgerekende datum toch? Ik denk  niet dat je het zo lang verborgen kan houden haha. Of bedoel je 5 september:)? 12345Mama veel plezier met de echo! Trek je niets aan van wat andere vinden of zeggen. Het is niet aan hun om te bepalen hoe veel kinderen je hebben wil. Het lijkt mij sterk dat ze daar een negatieve mening over hebben en anders gewoon heel duidelijk zijn dat je er onwijs blij mee bent en dat je dat ook van hen verwacht! Kindje zal vast gezond zijn:)!. Wauw jij moet dus nog wel even wachten Wondertje. Spannend hoor!

hahaha lou92, je hebt helemaal gelijk! Dat zou überhaupt niet haalbaar zijn! Ik bedoel inderdaad 5 september :) Ik hoop inderdaad dat we een hartje kunnen horen, maar ben nog steeds bang dat ze weer gaat zeggen "het is helemaal mis", zoals dat bij de 1e keer ging... Gelukkig is mijn vriend positiever ingesteld deze keer! Ik zal zodadelijk nog wat meer reageren op de andere dames, maar heb nu weer een cliënt.. dus aan het werk!

Terug
Bovenaan