Zwanger en uitgerekend in april 2016

Haha ik moest stiekem ook wel lachen om 5 april 😉 zou wel leuk zijn als je het zo lang verborgen kunt houden.

Mijn ouders hebben ook 5 kinderen en kregen van mijn opa en oma te horen dat ze er maar eens mee moesten stoppen. Maar ik vind t alleen maar gezellig dat ik 4 broertjes heb 😉

Ik vond het best meevallen hoor, Lou. De oudste is heel rustig en zelfstandig. Het enige waar ik moeite mee had was dat ze elkaar wakker maakte en op een gegeven moment sliep de jongste 2 keer per dag en de oudste 1 keer. Ze wisselden elkaar zo af, dat ik de hele dag thuis zat en nergens heen kon. Toen kreeg ik t best benauwd, maar ook dat ben ik doorgekomen 😉

wanneer hebben jullie je aangemeld bij de verloskundige?

Dat dacht ik al:). Probeer jezelf niet te druk te maken. Snap dat dat natuurlijk makkelijker gezegd is dan gedaan maar ander ga je jezelf helemaal gek maken. Luister maar een beetje naar je vriend;). Ik heb zelf nog niets gekocht, wil dat echt pas doen als er wat meer zekerheid is of alles goed is met de kleine maar ik snap heel goed dat je je niet in kan houden. Er is ook zo veel leuks te koop!

Ik ben blij om te horen dat je het mee vond vallen. De kleine van ons is heel aanhankelijk en gaat al piepen wanneer ik haar 2 seconden alleen laat dus dat gaat nog wat worden haha. Veel kinderen lijkt mij juist (voor de kinderen) ook super. Dan heb je altijd wel iemand met wie je goed op kan schieten en er is altijd wel reuring in huis.

Kan me voorstellen dat je het dan wel even benauwd krijgt, als je helemaal nergens meer aan toe komt. Ach ik ga het meemaken, ben benieuwd:).

Ik heb me nog niet aangemeld. Ik heb nu wel doorgegeven dat ik een echo heb ingepland en dat ik ze daarna ga bellen voor een afspraak. Ik heb het niet zo heel erg op de verloskundige maar ik zal nu wel moeten gezien de eerste met een keizersnee geboren is.

P.s. heeft hier iemand een voorkeur (oke, voorkeur is natuurlijk uit den boze maar toch) voor het geslacht. Stiekem hoop ik toch wel een beetje dat ik een jongen ga krijgen namelijk!

Ik heb nu vakantie dus ben mezelf alvast helemaal in aan het lezen en heb al opgezocht wat ik allemaal nodig heb voor de babyuitzet. Direct een bedrag gecalculeerd wat we denken hiervoor nodig te hebben.

Ik heb mezelf pas aangemeld bij de verloskundige, kwam op de site terecht en heb toen direct het aanmeldingsformulier ingevuld en werd ik daarna terug gebeld en vroegen ze mij heel wat informatie en hebben we meteen een afspraak gemaakt voor de eerste intake en echo.

lou92: Mijn zus heeft een meisje van 8 jaar en dat vind ik helemaal geweldig. Ben dan echt een meisjesmama denk ik. Heb nu alleen een sterk gevoel dat het een jongetje wordt. Maakt ook niet uit wat het wordt als het maar gezond is natuurlijk.

Hoe oud (jong) zijn jullie als ik vragen mag?

Hoe is het verder met de zwangerschapskwaaltjes?

Ik moet zeggen dat het hier echt reuze meevalt. Overdag eigenlijk nergens last van,  maar 's nachts begint het te rommelen en kom ik zo moeilijk in slaap.

Wat lekker dat je vakantie hebt. Dat is even schrikken denk ik, wat de uitzet in totaal gaat kosten! Leuk dat je zus al een kindje heeft! Ik was met de eerste ervan overtuigd dat ik een jongen zou krijgen, maar wat bleek... het was een meisje!

Zelf ben ik 23, waarschijnlijk net 24 als de 2e komt:). Hangt helemaal van de datum af (ben op 1 april jarig). En jij?

Heb nu nog bijna geen zwangerschapskwaaltjes. Af en toe een beetje misselijk en wel weer overgevoelig voor geur maar dat valt me alles mee.

lou92: ik ben 27 maar wordt eind dit jaar 28. Waaraan ik het ook merk dat zijn mijn borsten. Dat is normaal niet veel maar die worden nu wel mooi vol haha en zijn ook wel gevoelig.

Uitzet kost nogal wat ja hihi. Heb dan ook wel weer een dure smaak kom ik achter...

Sinds vandaag bloedverlies, klein beetje rood en oud bloed. Geen krampen, steken of andere buikpijn, maar wel heel veel stress opeens! Je wilt het zo graag en dan wil je absolute niks van bloed zien.

Ik heb direct de verloskundige gebeld en die heeft morgen middag een echo geregeld.

Pffff... Ik kan wel huilen zoveel stress.

@ Wondertje, Haha dat je borsten groeien vond ik het grootste pluspunt van de zwangerschap! Een dure smaak herken ik wel. Maar je doet het voor je kindje:).

He bah wat vervelend MamaApril! Gelukkig heb je morgen meteen een echo zodat een en ander duidelijk gesteld kan worden. Heel herkenbaar gevoel wat dat bij je oproept. Probeer een rustig te blijven. Grote voordeel is dat je er geen buikpijn bij hebt. Tijdens je zwangerschap zetten je bloedvaten op en is je bloed doorstroom een stuk hoger. Het kan hierdoor goed zijn dat er een bloed vaatje is geknapt waardoor er wat bloed vrij is gekomen. Hier hoef je je helemaal geen zorgen om te maken.

Terug
Bovenaan