Zwanger en uitgerekend in april 2016

Leuk al die reacties! Merk dat ik wel geneigd ben om de hele tijd op dit forum te kijken (lekker werk-vermijdend gedrag) maar is natuurlijk ook vele leuker dan administratie ed. :) Wij hebben de namen eigenlijk al heel lang klaar, maar goed hoor ook wel eens dat je op het laatste moment toch switched dus we zullen zien. Ik heb eigenlijk nog helemaal niets gekocht, durf ook nog niet zo goed, maar heb wel zo'n 9 maanden boekje waar je dingen in bijhoudt. @ Sproet, heb nog geen afkeer of zin juist ergens in.. vaak hoor je dat koffie niet meer smaakt, maar die blijft me goed smaken, hetgeen het ook wel lastig maakt om bij die 2 kopjes te blijven (drink normaliter echt veel koffie) moet ook eerlijk bekennen dat dit meestal nog niet lukt... Hoe is dat bij jullie?

Na een nacht wakkergelegen te hebben en misselijk van de zenuwen valt er nu toch wel een last van m'n schouders af.

Op de echo was een kloppend hartje te zien! Het is echt nog inimini, ongelofelijk dat er dan al een hartje klopt.

Ik hoop dat ik me in het vervolg niet meer zo druk zal maken, de verloskundige gaf aan dat je dan echt wel heel veel krampen moet hebben.

Omdat nu alles goed gaat, hoop ik dat het zo blijft gaan en zal ik me ook even voorstellen: ik ben 22 jaar, woon in Den Haag en voor mij is dit mijn eerste kindje en eerste zwangerschap. Mijn vriend heeft al een dochtertje.

Voor iedereen nogmaals succes en bedankt voor jullie steun.

Hallo meiden,

Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is! Sterkte voor diegene die helaas minder goed nieuws kregen.

Ik meld mij ook aan. Nu als het goed is bijna 7 weken zwanger van ons eerete kindje. Uitgerekende datum zoals we het hebben berekend zal begin april zijn. Allemaal erg spannend. Ik schrik toch best wel van de berichten hoe vaak het nog mis gaat! Ik voel me tot nu toe erg goed. Wel veel moe en af en toe misselijk.  Wij hebben 14 september de eerste echo omdat we eerst op vakantie gaan! Het duurt nog even en dat is toch erg spannend. Juist omdat je zo weinig voelt hoop ik dat het allemaal goed zit.  Ik hou goede hoop en kan niet wachten tot de eerste echo.

hallo allemaal,

met veel plezier kan ik ook mededelen dat ik 7 weken zwanger ben! Heb alleen nog geen afspraak gehad bij de verloskundige. Omdat het mijn eerste zwangerschao betreft, ben ik nog een beetje terughoudend en meer van het 'eerst zien dan geloven'. Ik merk al wel heel veel veranderingen in mijn lichaam en humeur. tevens eet ik ook helemaal niet als voorheen. Kan mijn eigen kookkunsten niet meer zien of luchten:( dat is heel jammer want manlief kent zijn weg niet bepaald in de keuken en om alleen afhaal te eten is ook niet ideaal. Misschien ook een beetje vreemd, maar het liefst slaap ik de hele dag door. Mijn man vind me een beetje saai worden. Arme stakker krijgt nauwelijks aandacht. Heb ook helemaal geen zin om hem aandacht te geven

:(  Hebben jullie hier ook last van?

al met al ben ik heel blij (voor iedereen overigens) en hoop ik op een voorspoedige zwangerschap!

Mamaapril wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gehoord!

Tot nu toe heb ik nog geen enorme trek of een afkeer voor sommige producten. Koffie lust ik helemaal niet dus dat scheelt alweer :)

Mama April, wat een fijn nieuws!! Lijkt me inderdaad geweldig om het hartje te zien kloppen!! Hopelijk mogen wij dat aankomende dinsdag ook zien.. Maak me nog steeds wel zorgen daarom, maar jouw verhaal geeft me goede hoop!! Geniet er maar lekker van!! @ de 2 nieuwe dames, gefeliciteerd en welkom :) Zoals eerder gemeld heb ik niet veel last van kwaaltjes, ben wel iets vermoeider, maar nog erg actief verder :) Ben wel iets minder aardig inderdaad naar vriendlief (irriteer me makkelijker aan hem) maar dit was de 1e keer echt vele malen erger, dus het valt nog mee. Boekje van Kluun bevat goede tips in deze voor de mannen in kwestie ;-)

Terug
Bovenaan