Zwanger en uitgerekend in april 2016

hoi allemaal, gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap! ik ben half april uitgerekend. (5,5week) Volgens mijn berekening de 16e. Gisteren is moeders voor moeders langs geweest, dan toch nog een extra bevestiging. Al ga ik t pas geloven bij de eerste echo. Deze is vrijdag 4 september in t ziekenhuis. Wij zijn 4 weken geleden naar t ziekenhuis geweest voor verder onderzoek. Maar gelukkig is dat niet meer nodig! doet er iemand hier meer mee voor moeders voor moeders?!   groetjes

Welkom gebruiker530973, gefeliciteerd met je zwangerschap!  Bij ons ik moeders voor moeders dinsdag langs geweest! Bij ons was de test ook meteen zichtbaar. 2 duidelijke streepjes! Dit is inderdaad een bevestiging dat er toch echt een klein wonder in je groeit. Heel bijzonder!

@mamaar85 Ik heb niet de behoefte om thuis te bevallen het liefst in kraamhotel. Indien zorg nodig is lekker dichtbij. Ik heb de verzekering gebeld en die heeft een vk geadviseerd die nauw samen werken met de gynaecologie en ook welke kraamverzorgster dan logisch is. Ik heb dat dus maar gekozen, geen  reden om het niet te doen. Ik denk dat de klik altijd persoons afhankelijk is en nooit een organisatie

Anita; ik heb bij de eerste moeder voor moeders gedaan en werkte ook gewoon...fulltime. Alle keren dat ik thuis naar de wc moest deed ik het in de bussen en de andere keren niet. Je kan dan toch een steentje bij dragen en hoeft je niet in allerlei bochten te wringen.

Maar uiteraard is het ieder z'n eigen keus...bij de tweede was ik vrij snel misselijk en heb ik ervoor gekozen om het niet te doen. Nu denk ik wel...maar niet zoals vorige keer 10 volle weken

zo wat wordt er lekker veel geschreven.

@mamaapril fijn dat je goed nieuws hebt gehad.

# moedervoormoeder ; hier twee keer meegedaan. dit keer dacht ik, ik doe het niet. ik ga ook nog 2 weken op vakantie. Ik vind het wel best.

maandag 14 september echo... spannend en dat duurt nog lang. Ik denk steeds dat iedereen die opgezette buik van mijn ziet.... en daar vanalles van denkt! Die zaterdag ervoor geven we nog een feestje...pff ik weet niet of ik dan nog mijn mond kan houden. Maar goed we zie het nog wel hoe het loopt.

Ik ben 36 als de derde komt in April. Liever had ik jonger geweest maar tja het duurde even voordat ik de juiste vent tegen gekomen was:)
@ supertje: ik kan me voorstellen dat je een hectische tijd hebt gehad. Tussen mijn 2 oudste zit  1,5 jaar  en dat vond ik best een heftige tijd. een lange tijd zag ik dus daarna ook zwanger worden helemaal niet zitten. Nu ze wat ouder zijn gelukkig helemaal weer zin in... en tja dat ik dan wat ouder ben dat nemen we dan maar voor lief....

Fijn dat je een goed echo hebt gehad mamaApril! Heb je al een idee hoe je het gaat vertellen?

ik wil wel weer meedoen met MVM. maar ben ook gewoon thuis. Dus dan is t een stuk makkelijker. Nu maar hopen dat m'n altijd nieuwsgierige buurvrouw er niet weer achter komt...

Vandaag heeft de vk mij terug gebeld. Dit keer bij een andere praktijk dan de vorige 2 zwangerschappen. Daar was ik zooo klaar mee nadat ze maar bleven zeggen dat ik snel weer zwanger was geworden, zelfs aan t kraambed bleven ze er over zeuren :(

17 september de echo en gelijk daarna de afspraak met de vk en gynaecoloog. Spannend, maar t duurt nog 4 weken pffff

Terug
Bovenaan