Zwanger en uitgerekend in april 2016

Mama april super fijn!

Haha die mannen..., ze krijgen wat te voortduren de komende maanden! Mijn man is super lief voor me en gaat er snachts en smorgens ook vaker uit voor onze twee kinderen. Of ik moet overdag werken of ik ben heel de dag druk bezig met onze twee schatjes! Dus die rust in de nacht en vroeg in de ochtend geeft hij mij wel. Verder ben ik niet humeurig ofzo.

@ Lynnkenuts, bedoel inderdaad de vlokkentest en kijken of het kindje syndroom van down heeft. Het klopt dat het risico (gelukkig) klein is dat een kindje geboren wordt met een (ernstige) afwijking. Wellicht dat ik toch die test ga doen, gewoon om een en ander meer uit te sluiten:).

@MamaApril, super fijn! Gefeliciteerd!! Dat is weer een zorg minder! Ik hoop dat ik a.s. vrijdag hetzelfde nieuws mag krijgen, ben namelijk zelf nog steeds aan het bloeden:(.

Inmiddels begint bij mij de misselijkheid op te komen (die heb ik écht niet gemist!), maar ben ook heel blij dat ik wel nog zwangerschapssymptomen heb!

Mijn man heeft gelukkig (nog) geen last van me haha. Maar dat zal vast nog wel gaan komen, gaat vanzelf weer over!

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. Ik ga voor jullie allemaal duimen dat alles goed is!

bij de verloskundige kreeg ik veel informatie mee. Maar volgens mij doen ze geen vlokkentest meer, ze doen als eerste een nekplooimeting en een bloedtesten dit in combinatie met je leeftijd en als die afwijkend is doen ze de nipt test. Als die afwijkend is gaan ze pas de rest van de onderzoeken doen. Maaar excuse als ik het fout zeg.

Doordat ik gisteren zo in de stres schoot en vandaag alles goed bleek hebben we besloten eind deze week het aan onze dichtbije familie te vertellen. ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren!

@Lou92 heb je er geen buikpijn bij? Je mag de verloskundige bellen als je zo iets hebt. Misschien dat je dan wellicht ook een echo mag laten maken!

Laat je het weten?

Sinds gister las van slijmverlies... Soms echt best dikke slierten. Wel gewoon wit en zonder bloed. Iemand meer die hier last van heeft toevallig?

Hoi wondertje87, ik heb ook veel last van witte afscheiding hoor. Schijnt normaal te zijn. Iedere keer als het dan beetje smoezelig voelt van onder denk ik ook steeds (shiiit) maar gelukkig ieder keer niks aan t handje.. Ik wilde deze week een afspraak gaan maken bij de verloskundige maar twijfel erg of ik een particuliere of 1 aangesloten bij het ziekenhuis wil...wat is jullie maning daarover??

@mamaAr85 ik heb gekeken naar wie er bij mijn zorgverzekering zit aangesloten en daarna wie bij welk ziekenhuis zit aangesloten. En een kleine praktijk vond ik ook erg belangrijk.

Terug
Bovenaan