Zwanger en uitgerekend in april 2016

@Lou92 super gaaf! Klein hè en dan al zo'n hartje zien flitsen. Ik kijk nu de hele tijd naar de echo foto en dan heb ik echt een geluksmomentje!

2 zou helemaal leuk en bijzonder zijn.

Wij lopen een beetje gelijk op, ik ben 12 april uitgerekend. Over 4 weken moet( naja eigenlijk is het "mag" want ik vindt het zo leuk) ik weer een echo laten maken. Ik ben dan 10 weken.

@miepie311 oh ik ben dus niet de enige die paniekerig naar beneden kijkt of er geen bloedverlies is. Blijft een spannende tijd!

nogmaals iedereen geniet ervan! En welkom nieuwe mama's

Dank jullie wel allemaal! Was een enorme opluchting en het is zeker bijzonder dat ze zo klein al een hartje kunnen zien!! Vind het nu al jammer dat de volgende echo nog 6 weken duurt haha. Wat heftig dat je zomaar bent flauwgevallen Miepie. Inderdaad maar even rustig aan doen want dat wil je niet je hele zwangerschap mee gaan maken! Leuk MamaApril dat we rond dezelfde datum zitten. Wie weet gaan we wel tegelijk bevallen:D! Heel veel plezier met de echo donderdag Anita, laat je weten hoe het is gegaan?

Het is al weer even geleden dat ik gereageerd heb, druk geweest☺️ Moest heeeeeeel veel bijlezen!

Voor de mama's bij wie het niet gaat zoals gepland, heel veel sterkte. 😔

Vind het best raar om heel blij te zijn soms, omdat ik ook heb gelezen dat het mogen krijgen van een klein wondertje niet allemaal vanzelfsprekend is..

nu zelf 6 weken en 2 dagen ( in de 7e week volgens mijn 9 maandendagboekje)  nog kang wachten tot 14 september, de eerste echo..

eerste weekjes erg moe geweest, deed zelfs middagdutjes om even bij te tanken😄 nu heeft dat plaatgemaakt helaas voor misselijkheid, de hele dag door. Vanaf woensdag is het begonnen, ik voel me beter als ik gewoon helemaal niks eet, maar ren honger gevoel de hele dag is ook niet fijn. Sinds gister aan de cola, drink ik nooit maar het helpt nu wel, licht verteerbaar eten want de rest valt als een blok in mijn maag en hou ik dan niet lang binnen.

heb afgelopen nachten ook last gehad van pijnlijke kramp, maar herkende het gevoel. Heb spastische darm😒 dus dat stelde wel gerust maar fijn is anders.

Ik ben trouwens 26 jaar en word in maart 27. Ik sta in het lijstje de(lijst!😃) op 16-04-2015 maar dit moet denk ik 14-4-2015 zijn😊

we hebben besloten om het eerder aan onze naaste familie te vetellen. De reacties waren erg leuk! Want ik bespreek altijd alles met moeders en zusje en had het idee of konden ze het gewoon zien.. Ze hadden het dus inderdaad al vermoed😜 maar gewacht totdat we het zelf zouden vertellen.

Leuk om alle berichtjes te lezen😃 groetjes E

@E26: we hebben op dezelfde dag de echo! Spannend!

Ik ben ook sinds gisteren erg misselijk en nog moe. Maar goed hoort er allemaal bij.

@lou92:wat fijn om te horen dat alles goed is.

Geniet allemaal van deze bijzondere tijd!

@mama-m89, wat leuk op de zelfde dag, duurt voor mijn gevoel heel lang.. Wil graag weten of alles goed is😊

ben zelf sinds gister is de namiddag zo misselijk steeds dat ik niks meer binnen hou.. Blijf dan toch maar drinken en eten anders doet het overgeven zo zeer op den duur en krijg ik hoop ik toch wat voedingsstoffen binnen. Cola werkt tot nu toe nog het beste, hebben jullie misschien nog een idee? Heb al droge crackers geprobeerd voor het opstaan, overdag waterijsje(helpt redelijk) en heb steeds trek in zoet spul, lollie is ook wel lekker😅

zal morgen bellen met de huisarts, want ben vrijdag ook al zo naar huis gegaan van het werk en daar zelfs overgegeven. Ik werk als nanny aan huis en voor de kinderen niet echt gezellig als ik me steeds zo voel. Morgen vrij dus hoop dan een oplossing te vinden.

Ondanks de misselijkheid, super blij en trots dat ik zwanger ben, t hoort er wel een beetje bij..

@lou92, wat fijn dat de echo goed was en dat er een kloppend hartje(missien hartjes) zichtbaar was😃

@anita 27, veel plezier as donderdag☺️

groetjes E

Jeetje wat een groot groepje hier inmiddels!  Leuk jow!

Ik heb in ieder geval in oktober een afspraak staan met het ziekenhuis om weer te beginnen met iui....

Dat was voor ons bij Dani de oplossing dus het idee dat ik daar weer mee kan gaan beginnen geeft toch wel rust moet ik zeggen...

Ik las een vraag over hoe je andere kids betrekt bij je zwangerschap, dit was bij mij anders omdat Jill al 7 was op dat moment en zij begreep gewoon hoe het in elkaar zat omdat ik haar ook wel eens gedwongen mee moest nemen naar de follikel metingen.

Maar Dani gaat hopelijk nog een leeftijd hebben waar ze niet gaat snappen wat een baby inhoud etc...tenzij ik weer drie jaar erover ga doen maar dat lijkt me niet  😄

Supertje morgen je echo! Ik ben benieuwd!  Verder weer top dat er mensen meedoen met MVM ik heb dat ook gedaan en bij de volgende doe ik dat ook, want zonder hun had ik Dani niet gehad!

Zwangere dames zet hem op he met alle 'kwaaltjes'

Liefs. Annemarie

Anne Marie wat leuk dat je nog steeds berichten stuurt ondanks dat jij de pech hebt gehad van een miskraam.  Ik gun het je van harte dat je binnenkort zwanger bent enne wel eventjes hier vertellen he!

De kwaaltjes zijn irritant ik ben zo misselijk dat ik voortaan wel naar huis wil... zit op Tenerife maar de zon maakt je wel wat zwakker. Morgen gaan we naar huis dat vind ik dan ook wel weer fijn! Kan ik ook op de weegschaal staan want het lijkt of ik ben afgevallen...

Groetjes, Anita

Terug
Bovenaan