Hey allemaal,
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo veel controleert met de wc-bezoekjes (en tussendoor ook hoor, zodra ik iets voel).
Gelukkig hebben wij morgen de echo!! Ik heb die dag vrij geregeld gelukkig, want mijn hoofd staat nu niet echt naar luisteren (heb een eigen psychologenpraktijk). Valt me vandaag ook wel zwaar moet ik eerlijk zeggen, zelfs zo'n dag wachten kan lang duren!
Gisteren heb ik poging gedaan tot een 5 km Run. Hoewel ik netjes 3 x per week train, viel me dit toch een partij tegen zeg! Heb echt het gevoel alsof mijn conditie niet vooruit wilt, was gisteren veel sneller buiten adem (hoge hartslag) en op de foto's lijk ik wel een tien-tonner (al lijk ik de enige te zijn die dit opvalt) Maar herkennen jullie dit ook?
@ Lou wat fijn dat je zo rustig kan blijven eronder, komt ook vast helemaal goed. @ Irma, af en toe moet je gewoon ook even klagen toch?
Voor alle dames die nog langer moeten wachten op de echo, succes! Uiteindelijk zijn de dagen toch zo voorbij...Ik ben wel echt ERG nerveus voor morgen...Wish me luck!