Zwanger en uitgerekend in april 2016

Wij hebben donderdagochtend de echo en willen die dag het gezin van beide vertellen dat we zwanger zijn!

@lou ik las vandaag in een boek over zwangerschap dat wanneer je zwanger bent van een tweeling je meer bloed verlies hebt. Misschien is dat toch de reden.

Wat fijn dat ik in de berichten van de laatste dagen alleen maar positieve dingen terug lees! Hier gaat ook alles zijn gangetje. Nog 2,5 week wachten op de echo... pff mijn geduld raakt op haha. En als de echo goed is gaan we het aan onze ouders vertellen. Heb alvast via babydump hele leuke rompertjes besteld met I love opa en I love oma en I love papa 3 voor 5,95 :) nog wat kleine spulletjes bij besteld want boven de 20 euro ook geen verzendkosten!

@wondertje87 wat leuk die rompertjes heb ik ook besteld. En gisteren cadeau gegeven aan mijn ouders en broer! Mijn moeder zei dat ze het allang wist en dat ze zelfs al iets had gekocht haha. Mijn vaders reactie was onvergetelijk, dat had 'ie nog niet zien aankomen! Maar ze zijn allemaal ontzettend trots!

We hebben net de taart opgehaald voor vanavond, hij is super leuk geworden en de bakker heeft hem ook nog versierd! Ontzettend leuk! Ik ben  benieuwd naar hun reactie!

iedereen veel geluk!

Hey allemaal,

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo veel controleert met de wc-bezoekjes (en tussendoor ook hoor, zodra ik iets voel).

Gelukkig hebben wij morgen de echo!! Ik heb die dag vrij geregeld gelukkig, want mijn hoofd staat nu niet echt naar luisteren (heb een eigen psychologenpraktijk). Valt me vandaag ook wel zwaar moet ik eerlijk zeggen, zelfs zo'n dag wachten kan lang duren!

Gisteren heb ik poging gedaan tot een 5 km Run. Hoewel ik netjes 3 x per week train, viel me dit toch een partij tegen zeg! Heb echt het gevoel alsof mijn conditie niet vooruit wilt, was gisteren veel sneller buiten adem (hoge hartslag) en op de foto's lijk ik wel een tien-tonner (al lijk ik de enige te zijn die dit opvalt) Maar herkennen jullie dit ook?

@ Lou wat fijn dat je zo rustig kan blijven eronder, komt ook vast helemaal goed. @ Irma, af en toe moet je gewoon ook even klagen toch?

Voor alle dames die nog langer moeten wachten op de echo, succes! Uiteindelijk zijn de dagen toch zo voorbij...Ik ben wel echt ERG nerveus voor morgen...Wish me luck!

Terug
Bovenaan