Hoi allemaal,
Ik mag me ook bij jullie aansluiten! Voorgaande zwangerschappen kletsten we op de mamaclubs, maar die zijn voor 2016 nog niet gemaakt?!
Heerlijk om hier alvast te kunnen spuien en kletsen en klagen
zonder dat de buitenwereld het weet.
We hopen dat we een derde kindje krijgen in april, maar ook hier al 2 miskramen gehad, één na mijn eerste zoon, één na mijn tweede zoon (dit jaar). En dat hakt er in. Sterkte voor de moeders die het ook weer verloren zijn!
Inmiddels ben ik 8 weken en volgende week de echo, maar ik kan het niet laten om alvast weer blij te zijn en het hier te delen! Wij hebben een hectische periode achter de rug en totaal nog niet bezig geweest met een nieuwe zwangerschap na de miskraam, en ik kwam er pas laat achter dat ik al lang ongesteld had moeten zijn. Maar we stonden op het punt om op vakantie te gaan, en normaal gesproken had ik allang mijn borsten op springen staan....> dus is vast de stress geweest. Na de vakantie nog steeds niks, toch maar getest, en dan al ruim 7 weken! Heeerlijk, zo gaat de tijd wat sneller. Inmiddels komen ook wel de vertrouwde borsten weer opzetten... ahum.
Leuk om hier mee te mogen lezen. Wat bijzonder ook om te horen dat iemand een tweeling krijgt zeg!! Was dat niet schrikken?