Zwanger en uitgerekend in april 2016

Hoi allemaal,

Ik mag me ook bij jullie aansluiten! Voorgaande zwangerschappen kletsten we op de mamaclubs, maar die zijn voor 2016 nog niet gemaakt?!

Heerlijk om hier alvast te kunnen spuien en kletsen en klagen :) zonder dat de buitenwereld het weet.

We hopen dat we een derde kindje krijgen in april, maar ook hier al 2 miskramen gehad, één na mijn eerste zoon, één na mijn tweede zoon (dit jaar). En dat hakt er in. Sterkte voor de moeders die het ook weer verloren zijn!

Inmiddels ben ik 8 weken en volgende week de echo, maar ik kan het niet laten om alvast weer blij te zijn en het hier te delen! Wij hebben een hectische periode achter de rug en totaal nog niet bezig geweest met een nieuwe zwangerschap na de miskraam, en ik kwam er pas laat achter dat ik al lang ongesteld had moeten zijn. Maar we stonden op het punt om op vakantie te gaan, en normaal gesproken had ik allang mijn borsten op springen staan....> dus is vast de stress geweest. Na de vakantie nog steeds niks, toch maar getest, en dan al ruim 7 weken! Heeerlijk, zo gaat de tijd wat sneller. Inmiddels komen ook wel de vertrouwde borsten weer opzetten... ahum.

Leuk om hier mee te mogen lezen. Wat bijzonder ook om te horen dat iemand een tweeling krijgt zeg!! Was dat niet schrikken?

Dag meiden ik kan niet meer slapen dus wat doe je dan... juist even kijken of er nog leuke berichten te lezen zijn hier. En nou ik heb ineens zoveel gemist.. Helaas ook nare berichten.. @supertje wat is t zuur joh! Heel veel sterkte met dit verlies!!!! Ook voor de andere meiden natuurlijk waarbij het anders is verlopen dan gehoopt..

Wijzelf hebben gisteren de eerste controle gehad bij de vk. Wat was het toch spannend zeg deze week.. zou het allemaal wel goed zijn?! Vorige nacht dus ook bijna geen oog dicht gedaan. Maar gelukkig werd het weer ochtend en was het dan ein-de-lijk zover. Voor ons is het echt helemaal nieuw en we hadden werkelijk geen enkel idee wat ons te wachten stond. Na de gebruikelijke intake zei ze; nou dan zullen we eens gaan kijken hoe t er van binnen uit ziet.. ze hoopte maar dat het ging lukken via de normale echo maar dr was geen twijfel mogelijk..meteen poef heel duidelijk in beeld.. nadat ze nogal aan het zoeken was leek zei ze opeens; en..hebben jullie misschien iets gezien? Ja zei mijn man er is wel vanalles te zien maar wat t nou precies allemaal is ik heb geen idee... nou even terug dan maar.. hier het vruchtje..dooierzakje..mooi kloppend hartje..en he nog een vruchtje..dooierzakje.. kloppend hartje......... heh???? Het waren er dus twee???? Jawel u krijgt een tweeling!! Nou we wisten niet meer hoe we het hadden. Het was in een keer raak en dan tref je dit ook nog.. wat een verrassing zeg! WAUW natuurlijk even gekeken naar een- of tweeeiig maar het lijkt erop alsof ze samen in 1 vruchtzakje zitten wat dus een eeneiige tweeling zou betekenen. A.s vrijdag meteen een afspraak bij de gynaecoloog want die gaat het nu verder overnemen. We zullen ook vaker op controle moeten en echo's laten maken.. ook i.v.m. mijn medicijnen voor de bloeddruk/eiwitten in de urine, dat had ik al voordat ik zwanger werd maar is goed onder controle gelukkig. Toch baart dat me nu wel een beetje zorgen in de wetenschap dat het er dus twee zijn! Hopelijk gaat dat allemaal goed komen...

We hebben nog tegen niemand vertelt dat we zwanger zijn.. dit wilden we eigenlijk pas doen bij 12 weken maar het is best wel lastig om DIT geheim te houden want het liefst schreeuw je het van de daken. Gelukkig kun je hier alles kwijt en dat is toch wel erg fijn..

Al moeten we nog wel een beetje landen.... wat zijn wij toch gelukkig!!!!!!!!!

P.s. de uitgerekende datum is opgeschoven van 1 april naar 30 maart...maar mag ik a.u.b wel lekker met jullie mee blijven lezen en schrijven? Het is hier toch wel heel gezellig....

Wauw maaike een tweeling gaaf hoor! Maar natuurlijk ook een stukje zwaarder dan eentje! Hopelijk Gaat alles goed!

Wat liggen verdriet en vreugde toch dicht bij elkaar in dit topic..

heel veel sterkte voor supertje. Eerst heb je er al zo ontzettend veel moeite voor gedaan en dan krijg je ook nog eens zown slecht nieuws..

Terug
Bovenaan