Heel veel sterkte heleen! Ik duim voor je dat het mee mag vallen. Erg vervelend dat je nu tot dinsdag moet wachten voor dat ze je onzekerheid over de situatie weg kunnen nemen of bevestigen
@mln wij hebben het gisteren alvast aan mijn partners vader en mijn moeder vertelt. Ze waren beide super enthousiast, ook al zijn wij nu nog zo pril zwanger. We hebben op het kaartje dan ook gemeld wanneer de eerste echo plaats zou vinden. Voor hun allemaal worden ze de 1e keer opa en oma. Heel bijzonder dus!
Mijn eigen broertje heb ik opgebeld. Hij kon het niet geloven! Maar hij was enthousiaster dan ik me had kunnen wensen. Vooral zijn vrouw (zijn net terug van hun huwelijksreis en wonen nogal aan de andere kant van het land) brak helemaal aan de andere kant van de telefoon. Helemaal bijzonder omdat het er nu op lijkt dat ik rond mijn broertjes verjaardag ben uitgerekend. Maar we gaan afwachten wat de verloskundige ons verder verteld bij onze 1e afspraak.
Mijn zusje van 13 vond het heel raar om te horen. Ze maakt zich met name druk om het geslacht. Is een jongedame die waarschijnlijk een lichte vorm van autisme heeft die dus een andere benadering treft. Ik moest dan ook even uitleggen dat als het gezond is wij er al heel erg blij mee zijn. En toen ze te horen kreeg dat als wij een jongetje zouden mogen krijgen en die echt niet vervelend is zoals zij ervaart bij haar leeftijdsgenootjes, was het allemaal prima. Geweldig! Hahah
Nu plant mijn moeder al een bbq voor morgen. Ze vind het erg lastig om het voor mijn eigen oma verborgen te houden. Dus wij zullen haar dan inlichten.
Morgen komt mijn eigen vader en dan zullen we het hem vertellen. Mijn zusje van 15 komt namelijk een week logeren. Ben erg benieuwd met name omdat ons contact nog heel erg herstellende is.<span style="line-height: 1.5;"> </span>
Mijn partner heeft ook nog 2 oma's en 1 opa. Ook die gaan we morgen voorzichtig inlichten.
<span style="line-height: 1.5;">Ben heel benieuwd maar al super blij met de reacties die ik tot nu toe heb gehad. Erg leuk!</span>
Ben heel blij dat we het toch nu al vertellen. Bedankt voor jullie tips.
Dadelijk nog 1 dienst werken en dan mag ik genieten van 2 weken vakantie! Ben ik wel aan toe.
Xx