Zwanger en uitgerekend in april 2016

Weer even een berichtje van mij.

Ik ben nu bijna 16 weken. Helaas nog steeds aan het overgeven.

A lot: toevallig keek ik over de uitslagenlijst van mijn bloed die ik meegekregen had en ik heb hetzelfde als jouw. A+ en rhesusC negatief. Verder heeft de verloskundige mij hier niets over verteld. Maar kwam hier achter toen ik ging Googlen op mijn bloeduitslagen.

Oja en wij krijgen ook een jongetje hihi :) <span style="line-height: 1.5;">Ben al helemaal los gegaan met kleertjes kopen.</span>

Gefeliciteerd allemaal !

heerlijk van die goede berichten.

ik ben nu 17+2 weken zwanger en  ik dacht vorige week bij ruim 16 weken 'plopjes' te voelen, maar dit is mijn eerste zwangerschap. Ik dacht dus: volgens mij is dit nog veel te vroeg en kan het helemaal niet. Ook twijfelde ik of het nu mijn darmen zijn of het kindje??? Nu voelde ik  eergisteren weer die 'plopjes' en ik wist het zeker: dit zijn niet mijn darmen. Gisteren voor het eerst iets iets meer dan plopjes, het voelde als een hele lichte beweging, steeds links onder in mijn buik. Alsof het kindje heen en weer zwemt en dan tegen mijn buik aankomt en dan weer draait.

herkenbaar voor mensen? Wel een heel bijzonder gevoel. Ook al weet ik nog steeds niet zeker of het nu het kindje is of niet.. In mijn ogen te mooi om waar te zijn dat ik het nu al voel 😊

Hoi aanstaande mama's!

Ik ben Kelly, 27 jaar en uitgerekend op 8 april! 17wk2dg nu. Wij krijgen een meisje!

Ik ben helemaal niet misselijk geweest, had wel ontzettende krampen en die zijn eigenlijk net pas over. Ook heb ik fysio voor een overactieve bekkenbodem. Iemand daar ervaringen mee?

Groetjes!

Wat leuk dat nu steeds meer mama's het geslacht weten! Ik mag 11 november voor de 20 weken echo.

Ik wil ook heel graag mijn kindje voelen, maar weet het nog steeds niet zeker. Ben vandaag 18 weken, dus ik hoop er elke dag weer op. Als ik naar bed ga, ga ik altijd even op mijn rug liggen en concentreren op wat ik zou kunnen voelen. Ik heb gehoord dat veel baby's dan actief zijn. Maar nu begint het een beetje oncomfortabel te worden om op mijn rug te liggen. Hopelijk voel ik snel getrappel!

Hier ook nog niks gevoeld. Derde zwangerschap en derde keer placenta aan de voorkant maar hoop dat ik hem of haar as week toch wel ga voelen. Z'n zin in!! Ik ben ook nieuwschierig wat wij krijgen.....ik hoor in onze omgeving toch wel meer jongens. Zelf echt geen voorgevoel meer en al zeker geen voorkeur. Dus wachter nog netjes 23 weken af.......hihi

Jaaaa, ik voelde maandag toch echt duidelijk een schopje :) Iets anders kon het gewoon niet zijn op die plek! Echt *pof* aan de binnenkant van mijn buik, tegen mijn broekband. Heel leuk! Niet dat ik hem/haar nou meteen de hele dag voel. Heb gister weer 1 keer iets gevoeld en vandaag nog niks. Volgens mij is de mini wel vooral aan het eind van de middag actief. Dan voelde ik altijd die gekke trekjes en ook dat schopje was eind van de middag. Misschien omdat ik dan al een hele tijd stilzit (sinds de lunch) en de baby me dan in beweging wil schoppen, haha.

Nog 1 week tot de 20-weken echo. Tel de dagen af...

Ik ben nu 17.4 en heb het kindje nu toch wel duidelijk gevoeld! Erg bijzonder weer!

Misschien weten som.ige het nog maar ik ben tegelijk met mijn tweelingzus voor een kindje gegaan. Nu vertelde zij twee weken terug dat ze zwanger was...Wij dolgelukkig en waren al van alles aan het plannen. Samen zwanger dat was toch een droom die in vervulling ging! Helaas heeft ze vandaag, na gister al flink gebloed te hebben, een lege baarmoeder gezien. Ze is er echt even kapot van en niet allen zij. Al heel wat tranen gelaten. Hopelijk kan ze dit een plekje geven en zijn we toch nog even samen zwanger!

Terug
Bovenaan