Hallo allemaal,
<p style="text-align: left;">hebben jullie allemaal een goede 20 weken echo achter de rug! Ik vond het erg bijzonder om te zien dat je kindje iedere keer zo groeit. Mijn placenta was voldoende omhoog gegroeid ( in het begin lag hij erg laag) de placenta ligt nu aan de voorkant. Soms heb ik het idee dat ik mijn kindje voel, voelen jullie je kindje al goed? En hebben jullie partners hem/haar al gevoeld!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">vorige week had ik een virus opgelopen op mijn werk, waardoor ik in de ochtend begon met braken en diarree en om 15:00 smiddags belde ik de verloskundige voor de tweede keer die dag ivm hoge koorts, zij stuurde mij naar het ziekenhuis en daar bleek dat ik erg uitgedroogd was. Ik maakte me ontzettend zorgen om mijn kindje ook omdat ik toen mijn kindje nog helemaal niet gevoeld had en ik dus ook niet wist of die bewoog. Maar gelukkig heeft de natuur het zo geregeld dat alles eerst naar je kindje gaat, in het vervolg zal ik proberen mezelf minder zorgen te maken. Na een nachtje in het ziekenhuis geslapen te hebben mocht ik weer naar huis. Deze week doe ik nog rustig aan.</p>
<p style="text-align: left;">Ik vind de tijd echt ontzettend snel gaan! Maar ik vind het wel ontzettend leuk! Ik ga in januari als alle kerst spullen zijn op geruimd de kamer inrichten. Hoever zijn jullie met de kamer? Hebben jullie al alles gekocht?</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes!</p>