Hoi allemaal,
Vandaag hebben wij de 20 weken echo gehad. Officieel ben ik 19.5 weken zwanger.
Ik dacht dat ik voor deze echo ook weer heel zenuwachtig zou zijn, net als bij de 12 weken echo maar dat viel erg mee.
Vanmorgen toen we in de wachtkamer zaten kreeg ik een beetje de zenuwen, maar toen waren we al bijna aan de beurt.
Super goed nieuws, want alles zag er helemaal top uit. Ze heeft alles gecontroleerd en er zijn geen afwijkingen te zien.
Wij wilden niet weten wat het wordt (vooral ik niet hihi) en dus is het voor ons nog steeds een verrassing.
Mijn vriend is wel erg nieuwsgierig en zou het het liefste wel willen weten, maar hij snapt het idee van een verrassing ook wel en vindt dat ook prima.
Natuurlijk ben ik ook wel eens heel erg nieuwsgierig of we nu een jongen of een meisje krijgen, maar ik toch vind het leuker als het een verrassing is.
Over 20 weken weten we het
Hoe gaat het met iedereen? Kunnen jullie nog een beetje goed slapen? Alle klachten een beetje verdwenen?
Ik heb alleen last van mijn linkerheup als ik ga slapen. Overdag nergens last van en kan eigenlijk alles nog doen. Als ik ga slapen en op mijn linker- of rechterzij ga liggen voelt het alsof er iemand met een grote naald in mijn heup prikt, krijg ik een doof gevoel van mijn heup tot aan mijn tenen en dat is echt een naar gevoel. Het doet erg zeer. Met een voedingskussen slapen helpt niet, op mijn buik kan ik niet meer slapen, op mijn rug kan ik ook niet heel lang liggen. Het maakt het wel een beetje lastig. Mijn fysiotherapeut denkt toch aan bekkeninstabiliteit, balen!
Tot nu doe probeer ik heel erg op mijn houding te letten, niet met benen over elkaar zitten bijvoorbeeld, rechtop staan, wisselen van houding, regelmatig bewegen, insmeren met spierzalf en op advies van de fysiotherapeut masseren. Hierdoor voelt het al wel beter, maar nog steeds wel last.
Hebben meer mensen hier last van en hebben jullie nog tips voor mij?
Groetjes!