Zwanger en uitgerekend in april 2016

Bedankt voor jullie reacties. Heb nu 2 nachtdiensten, en dan tot eind oktober geen. We wachten maar gewoon rustig af wat er gebeurd. Meer kan ik nu ook niet doen, en hopen dat het goed blijft gaan.

Ik heb wel even terug gekeken bij een collega van mij, die in Mei bevallen is. Zei heeft wel gewoon heel de tijd nachtdiensten gewerkt tot een bepaalde periode.

Gefeliciteerd allemaal ☺️

ik weet sinds 6 augustus dat ik zwanger ben, nooit gedacht dat het zo snel kon gaan, realiseer me wel dat wij echt geluk hebben gehad. Als alles goed verloopt zal ik rond 16-4-2016 voor de 1 ste keer moeder worden.

Vind het spannend en we zijn erg blij ,maar het moet nog wel doordringen😃

14 september staat de afspraak bij de vk, ben dan rond de 9,5 week.

verder alleen sneller vermoeid tot nu toe

groetjes E

@heleen sterkte morgen!

@nieuwe zwangere dames gefeliciteerd!

Hier is het denk ik ook nodig om afscheid te gaan nemen in dit groepje...

Ik verlies sinds vandaag bruin en ik heb pijnlijke steken in mijn buik, ergens balen maar mocht alles doorzetten ga ik er weer voor de volgende ronde  :)

Ik ben bij allebei mijn zwangerschappen niet bekend met bruin verlies dus ik ga er nu niet vanuit dat het wel ineens blijft plakken.

Voor nu lekker genieten van mijn dochters en het lekkere weer  : -)

Liefs

Ow Annemarie, wat vervelend! Blijf hopen maar vooral ook genieten!

Ehm, ondanks dat de vk had gezegd dat ik niet de echo van vandaag hoefde te doen, toch maar wel gedaan.
Ik kwam bij de röntgen en de verpleegster die de echo ging doen vroeg direct of het klopte dat ik kwam voor een echo of ik wel of niet zwanger was. Ik zei dat dat klopte. Zegt ze direct dat ik dan beter naar de vk of gyn kan gaan. Ik had toen al zoiets van 'tsja, dat weet ik ook wel'. Uiteindelijk wel gezegd dat ik al bloed/slijm ben verloren en de vk op de hoogte is.
Ze heeft gekeken en kan alleen een dichtgetrokken baarmoeder zien, maar dat was logisch met deze 5 weken. Heeft nog overleg gehad met de radioloog. Die heeft wat foto's bekeken en ze kwam terug met de uitslag. "Ik zie geen vruchtzakje, maar dat hoeft ook niet met uitwendige echo. Ga maar naar een vk of gyn voor een inwendige echo."
Met 5 min was ik weer buiten het kamertje.
Zoonlief deed het goed in de wandelwagen. Wees  zijn blote buik aan en daarna die van mij en zat heerlijk ontbijtkoek te eten. :)

Vanmorgen even een paar min. met hem aan het springen en 20 min later weer een stuk slijm... zoals zaterdag ook al. Ik verwacht echt niets meer, anders is het een flink wonder!
Morgen de echo bij de vk en ik ga er maar vanuit dat dat zowel een uitwendige als inwendige echo zal gaan worden.

Donderdagochtend ga ik bij de HA op visite. Met deze uitslag en ook wat de vk heeft gezegd. Dan bepalen hoe verder. Weet niet of ik dat hier nog zou moeten plaatsen, hoewel ik wel merk dat jullie nieuwschierig zijn naar hoe het afloopt. :$  Ik ga zo weer genieten van mijn zoontje en man.

Tja er valt nog zo weinig van te zeggen heleen en annemarie. Heb bij de jongens ook behoorlijk bloedverlies gehad en dat is ook goed gegaan. Geen enkele zwangerschap is hetzelfde. Ik blijf duimen

Terug
Bovenaan