@ melissa
hoe gaat het daar? ik hoop echt dat de kleine snel komt voor je zodat je zolang mogelijk samen met je partner kan genieten van het kleintje.... Lijkt me niet niks als hij zo snel weer aan de slag moet.
@lynnkenuts: id zoals al is gezegd, goed zorgen voor jezelf hoor deze periode. en kraambezoek mag ook afgebeld worden. als ik iets heb geleerd van de vorige kraamperiode is dat het prettig is voor jezelf en anderen dat je heel goed aangeeft wat je nodig hebt op dat moment. En dat dit vooraf erg moeilijk in te schatten is. Soms heb je een rot dag en dan weer een goede dag. dan kan ik ook meer hebben aan kraambezoek enzo. Die eerste 6 weken zijn gewoon heftig. en ook zo bijzonder.
@xirmax;
zo dat ging lekker snel... daarna nog veel last van naweeën? of niet. Sliepen je kinderen gewoon door? dat lijkt mij spannend als ik thuis mag bevallen en het is nachts. mijn vorige bevalling zijn ook snel gegaan maar beide in vruchtwater gepoept dus dan moet je naar ziekenhuis. Een keer thuis bevallen lijkt me ook wel wat.
En wat grappig dat jij je man vanonder de douche moest halen... meestal 1 van de eerste dingen die ik prettig vind met weeën is onder de douche gaan staan..... dus hier zal het wel andersom zijn.
Morgen heb ik nog een controle staan en hoop dat ze me willen strippen. zou fijn zijn als de baby er deze week is. Ik heb al 2 dagen om de haverklap harde buiken/ voorweeeen. Maar het zet niet door. Dus dan blijf je maar in zo'n wacht stand.
En pffff mijn jongste voelt de spanning ook goed aan die heeft om de haverklap driftbuien.... (ik tel tot 10, of 100.....
) pfff
Hebben jullie partners nog een beetje vrij?
hier gaat mijn man in de kraamweek nog wel werken ook omdat het straks 2 weken meivakantie is en om dan gelijk alleen te zijn met 3 kinderen lijkt me best pittig. Voordeel is dat ik de jongens niet op tijd op school hoeft te krijgen.... haha! Allemaal nieuwe uitdagingen voor straks.
succes dames! gelukkig hebben we een mooie verlof periode richting de zomer
heerlijk.
groetjes