Zwanger en uitgerekend in april 2016

Ik hoop zo dat ik ook snel kan meepraten over borstvoeding en slaapjes... Morgen ben ik uitgerekend en er gebeurt nog helemaal niks. Ik weet wel dat de meeste eerste kindjes pas na de uitgerekende datum komen, maar toch... Je leest weleens wat over 'gerommel', voorweeen of oefenweeen, maar volgens mij voel ik niks van dat alles.

Hoi alot,

Ik heb het weekend voordat ik eigenlijk ingeleid zou gaan worden best wel wat harde buiken gehad. Maar omdat ik deze regelmatig had gedurende mijn zwangerschap en het hooguit als vervelend voelde, heb ik ze niet als voor weeën erkent. Dit bleek pas toen ik die maandag aan de ctg ging en ik daar dus de harde buiken zag en tegelijkertijd voelde.

Bij het toucheren was er dus al die 4 cm en was inleiden niet nodig.

Blijft lastig, maar het klopt wel dat de meeste kindjes na de uitgerekende datum komen.

Nog eventjes alot en dan mag ook jij je kleine humeltje bewonderen!  Hopelijk kun je nog even genieten van je buik en neemt dat de spanning van het wachten een beetje weg! Kan me heel goed voorstellen dat dat nu langzaamaan spannend wordt. Helaas kan ik die ervaring niet met jou delen.

Xx

Afgelopen week controle gehad bij verloskundige, lag de baby ineens niet meer goed. Hoofd naast bekken en voeten in het bekken. Dus doorverwijzing naar de gyn voor een draaipoging. Spannend ineens dus...... en ook gek want ineens ga je nadenken over: hoe moet dat dan met de bevalling? lukt een gewone bevalling wel? Hoe denk ik over een stuitbevalling:( of keizersnee?? aaghhhh

Dag erna naar Gyn geweest en daar echo gehad..... lag de baby keurig op zijn plek:) wat een druif!! Had dit ook gehoopt en was opgelucht dat er geen gesjor aan mijn buik nodig was.
blijkt wel dat de baby voldoende ruimte heeft (het is een derde:)) dus voor het zelfde geld draait hij zo weer.... dat vind ik wel wat spannender. Hopelijk kunnen ze het goed blijven monitoren bij de VK's en ligt die als de bevalling begint gewoon goed.

Verder word het echt zwaar voor mijn lijf.....  veel vocht in mijn voeten... dus erg vermoeiend en snel harde buiken! ik denk steeds: zet maar door.... dan kunnen we aan de bevalling beginnen maar nee hoor. Gelukkig wel een super goede nacht gehad vannacht... en dat is fijn. Meestal lig ik veel wakker. Nog een dikke week en dan echt uitgerekend! Het moet toch een keer beginnen.

Hoe is het met de andere dames??

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd voor de mama's die inmiddels bevallen zijn! En @derdekeermama, ik kan me voorstellen dat dat even schrikken was. Maar wat goed dat je baby zo snel weer goed is gaan liggen, blijkbaar heeft hij/zij dan nog wel lekker veel ruimte :).

Ik ben nu 39+1 en heb veel harde buiken gedurende de dag, wat ik maar zie als mooie oefening voor het echte werk straks :). Het geeft me ook de kans om te oefenen met ontspannen en ademhalen. Ik begin langzaamaan wel te hopen dat de bevalling eraan komt. Ik denk dat het wel als heel lang zou voelen als het nog twee weken duurt... Maar ook daar moet ik maar rekening mee houden. Ik ga maar niet zitten wachten!

Hoe houden jullie je bezig tijdens het verlof? Ik heb een rammelaar en een knuffel gehaakt.

Koop Real paspoort, visum, rijbewijs, ID-kaarten, enz ((milleralexander366@gmail.com))
Wij produceren de beste kwaliteit Novelty documenten ID's en paspoorten en Rijbewijs enz koop nu hoge kwaliteit We hebben de beste
HOLOGRAMMEN en dupliceren MACHINES Met meer dan 13million van uit documenten
circuleren over de hele wereld.
-IDs Scan-ja ...
-HOLOGRAMS: IDENTIEKE
-BAR Codes: IDS SCAN
-UV: JA
FAKE en Real IDS met snel het verschepen - E-mail ondersteuning
WhatsApp :::: + 237 690914969
Tel / .............. + 237 690914969
Contact e-mail: (milleralexander366@gmail.com).

Koop Real paspoort, visum, rijbewijs, ID-kaarten, enz .
Wij produceren de beste kwaliteit Novelty documenten ID's en paspoorten en Rijbewijs enz koop nu hoge kwaliteit We hebben de beste
HOLOGRAMMEN en dupliceren MACHINES Met meer dan 13million van uit documenten
circuleren over de hele wereld.
-IDs Scan-ja ...
-HOLOGRAMS: IDENTIEKE
-BAR Codes: IDS SCAN
-UV: JA
FAKE en Real IDS met snel het verschepen - E-mail ondersteuning
WhatsApp :::: + 237 690914969
Tel / .............. + 237 690914969
Contact e-mail: (milleralexander366@gmail.com).

A lot,

Inmiddels bevallen? Hoop het voor je!

Hier gister bij de verloskundige geweest, bij 39.1, had ruim 2 cm ontsluiting en alles verwerkt. Dus kindjes weggebracht en kom maar op. Helaas niks. Dus nu weer genoten van de mooie dag en hopelijk komt de kleine snel! Ik heb er zin in, ben er klaar voor en mega nieuwsgierig!

Hier ook last van vocht vasthouden nu, slecht slapen en snel last van harde buiken. Maar verder prima dus wachten. Rustig af.

Wat fijn dat de kleine toch goed ligt derdekeermama. Bij mij ook.1x verkeerd gelegen maar dat moet je toch niet willen. Stuitbevalling is best zwaar volgens mij en een keizersnee met al 2 kinderen....pff.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan