Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Ik kom net bij mijn 2e echo vandaan alles was goed(fieuw) ik wordt toch echt zenuwachtig van al die verhalen die je leest k wordt er onzeker van. Terwijl ik van alles voel in mijn lichaam en niet echt klachten heb.. Maar toch fijn dat het goed is.

net ook maar even mijn 1e positiebroek gekocht.. zit toch fijner ook als ik straks weer 4 dagen in het nieuwe jaar moet werken.

vandaag 8w3d zwanger. Helemaal happy richting oud en nieuw.

hele fijne dag iedereen:)!

Hee allemaal., ben nu volgens berekening 6 weken zwanger heb 22 januari me eerste echo. Zo spannend want dit is me eerste kindje. Allemaal succes en geniet van je zwangerschap.momenteel heb ik niet echt zwangerschap kwaaltjes alleen krampjes.

Hoi allemaal,

gefeliciteerd allemaal! Ik ben zelf nu 5 weken en 3 dagen zwanger en eind augustus uitgerekend.

Ik ben 27 jaar en mijn zwangerschap was een verrassing maar daardoor niet minder gewenst. Mijn vorige zwangerschap, 2 jaar geleden, was een een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hierbij is mijn ei leider verwijderd waardoor ik nu onder extra controle sta.

Gister een eerste echo gehad waarbij tot nu toe alles goed is. Ze konden alleen nog geen hartslag zien. Volgende week moet ik weer. Iemand anders ervaring met zo vroeg een echo?

Ben zo bang dat ze volgende week ook nog geen hartslag zien.

Jeej! Ik mag me ook aansluiten hier! Acht weken zwanger nu en uitgerekend op 13 augustus. Hondsmoe, kotsmisselijk, borsten die bijna ontploffen en inmiddels twee echo's gehad. As woensdag de derde en heel benieuwd.

Ik lees en praat graag mee met jullie.

Hallo,

Leuk om met jullie mee te mogen genieten. Gefeliciteerd allemaal.

Ik ben 33 jaar, al 16 jaar bij mijn man, trotse moeder van een dochter en juffrouw van groep 3 wat ik drie dagen in de week met veel plezier ben.

Ik ben volgens onze eigen telling nu 8 weken zwanger van de 2e. Na anderhalf jaar proberen waren we heel erg blij met een positieve test. Waar het mee te maken heeft weet ik niet precies, maar ik vind het super spannend en ben veel meer met deze zwangerschap bezig t.o.v. de eerste zwangerschap. Ik heb een enorme angst dat het mis zal gaan en ben daar veel te veel mee bezig. Jammer, want ik lijk er nog niet van te kunnen genieten. Dinsdagavond hebben we de eerste echo en ik hoop zó dat de verloskundige me dan gerust kan stellen en we een mooi kloppend hartje zien.

Ik kan ook meepraten over de kwaaltjes. Pijnlijke borsten, met vlagen misselijk, erg moe en last van opgezette darmen. Zó moeilijk om het geheim te houden!

Welkom nieuwe dames! Allemaal op maar jullie eerste mooie echo's!

Hoe is het ondertussen met jullie  eigen lijven? Zien jullie al iets? Ik had voorheen echt altijd een slanke taille, maar loop voor mijn gevoel nu echt wel recht naar beneden. Merk dat ik daar behoorlijk aan moet wennen. Wil me het liefst maar verstoppen in een trui zodat niemand iets kan zien, het is namelijk nog niet bekend bij anderen.

<p style="text-align: left;">Nu acht weken en heb echt al een buikje, vooral in de loop van de dag. Allemaal darmen ;) Het is mijn tweede, dus dan gaat het sowieso sneller, kan geen gewone broeken meer aan. Was wel even wennen, maat 36 en had gedacht het echt vier maanden onzichtbaar te houden.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb het overigens al wereldkundig gemaakt. Zo moe en beroerd, dat kon ik niet verborgen houden. Ik had ook geen zin in geheimzinnig doen met de feestdagen en geen alcohol etc.</p>

Ik neem gelijk weer afscheid.. Geniet van jullie zwangerschap de mijne heeft het helaas opgegeven. Heb al sinds nieuwjaarsdag bloedverlies. Vandaag bij huisartsenpost geweest, daar kwam de bevestiging.. Miskraam.

Helaas, niets aan te doen! Op naar een volgende ronde...(ben wel heel verdrietig hoor!)

Terug
Bovenaan