Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

@joss, ja, ik heb inderdaad een echo foto'tje mee gekregen. Het kindje heeft nu ongeveer de vorm van een gummy beertje.
wat een leuk project vanuit jullie verloskundige praktijk, ga je er aan meedoen?

een vriendin van mij heeft zwangerschapsfitness gedaan om haar lichaam er zelf klaar voor te maken, nadat alle meiden bevallen waren uit hun groepje hebben ze nog wat lessen gekregen om weer wat in shape te komen.

@marie-93, fijn dat bij jou ook alles in orde was. Maar vervelend dat je met spugen je zelf zo veekiesd, hopelijk wordt het snel minder voor je.  Veel plezier met het vertellen!

@anita1891, moeilijk he wanneer het een juist moment is om te vertellen, snap dat je inderdaad de groep een beetjd bij elkaar wilt hebben als jullie zo ver bij elkaar vandaan wonen.

zelf afgelopen nacht een fout feest gehad, het viel me alles mee, met wat dropjes tussendoor, veel water en een nachtelijke snack voor het zoutgehalte heb ik geen onwelle momenten gehad. Vanavond een bal, hopelijk kom ik daar net zo goed doorheen. Beide activiteiten waren al gepland voor de zwangerschap, dus ach, gezellig is het ook wel weer. Gelukkig nu lekker 2 weken vakantie.

Wat leuk om te horen dat de meeste van jullie al een echo hebben gehad! En dat het hartje klopt :).

Ik ben sinds twee dagen echt strontverkouden, daardoor wat keelpijn en ook nog hoofdpijn. Mijn borsten doen ook zo'n pijn, het lijkt net of er een vrachtwagen overheen is gereden, haha. Ik hoop dat mijn verkoudheid snel overgaat, voor mijn gevoel is mijn lichaam dan niet weerbaar genoeg ofzo. Daardoor ga ik me weer zorgen maken.

Ondanks dat het nog erg vroeg is ga ik het wel aan onze ouders vertellen met kerst. We zien ze niet zo vaak omdat ze zo ver wonen en willen het toch liever persoonlijk vertellen. Want we weten ook niet wanneer de eerstvolgende keer is dat we ze zien.

Hallo dames,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik kan nu eindelijk zeggen dat ik zwanger ben.

Toen ik 2 dagen overtijd was heb ik getest maar deze bleek negatief wel had ik last van een aantal zwangerschapssymptomen. Naar een aantal dagen had ik nergens meer last van dus dacht dat de test indd klopte.

Vandaag ben ik 2 weken overtijd en heb ik toch nog maar eens getest omdat ik nog steeds niet ongesteld was en wat blijk, ik ben zwanger!!

Zoals het er nu naar uitziet zou ik 6 weken zwanger zijn, maar dit kan natuurlijk nog veranderen als ik de eerste echo heb.

Goedemorgen,

Ik zag vanmorgen na het plassen iets licht roze op het wc papier na het afvegen. Echt heel weinig en maar een keer vegen, de tweede keer was er al niets meer. Ik heb geen buikpijn of kramp maar meteen wel erg onzeker zeg.... pfff ben zo onder invloed van hormonen herken mezelf amper terug!

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee?

Verder ben ik met de dag beroerder en misselijker, gisteren moest ik tijdens een autorit van een uur 3 x stoppen om over te geven en hield ik mijn werk echt net aan vol. Ben wel in slaap gevallen met mijn hoofd op het bureau een keer....

Hoe gaat het met jullie??

Hier uitgerekend op 24 augustus. Nu 5 weken zwanger en moet zeggen dat ik bijna geen last heb van kwaaltjes. Het enige wat in een sneltreinvaart werkt zijn mijn darmen (lekker verhaal hahaha ;) ) en mijn borsten zijn al een hele cupmaat gegroeid! Vandaag met kerst een nieuw lingerie setje gehad van mijn man :D Dat is nog eens leuk:D

Zijn er meiden die vanaf het begin al misselijk zijn? of komt dit pas na een paar weken? Hoop zo dat het wegblijft !!

Hee iedereen :),

leuke kerstdagen gehad allemaal?

Wij hadden toch besloten het maar te vertellen met kerst, maakt het allemaal een stuk makkelijker met eten en drinken.. Dan steeds te moeten liegen... De reacties waren erg leuk, zowel van mijn familie als die van mijn vriend. Nog wel erg vroeg in de zwangerschap 7.6 dagen maar ik zou mijn familie niet snel samen zien op korte termijn (afstand is ver)

volgende week donderdag echo nummer 2 zin in:)! Fijne avond nog allemaal

liefs.

@Anita: verstandig! hebben wij ook gedaan en ik ben paar dagen minder ver zelf. Ben zo ziek en kan amper eten etc. dus verborgen houden tijdens die dagen is onmogelijk!

Hoe voelt het nu? Dat het een beetje bekend is?

Terug
Bovenaan