Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Hallo dames,

afgelopen december niet ongesteld geweest had veel buikkrampen, na twee weken overtijd toch een test gedaan en jawel hoor zwanger.

het is mijn eerste zwangerschap. Volgens het ziekenhuis konden we geen kinderen krijgen dus nu aangenaam verrast.

Bolgens het internet ben ik uitgerekend op 27 augustus ik hoop dat de zwangerschap goed verloopt. Als het goed is ben ik nu 6 weken.

Jeetje Siebel88, wat verdrietig! Sterkte!

@mandy vanderhert, wauw! Wat extra speciaal voor jullie!

Gisteren heb ik het eindelijk mijn zusje en haar vriend kunnen vertellen. We hadden ze mee uit lunchen genomen om de verjaardag van mijn zusje haar vriend en hun verloving te vieren, want ze zijn vers verloofd. Op een gegeven moment heb ik cadeautje voor ze gepakt. Dit was een fles kinderchampagne met een speen om de hals.  Hun reacties waren super!

Hallo! Ik mag me hier ook aansluiten, ik ben waarschijnlijk 28 augustus uitgerekend en over twee weken mijn eerste echo! Spannend! Sinds gister is hier de misselijkheid begonnen. Nu even alle berichtjes van jullie aan het lezen, lijkt me leuk om hier mee te schrijven!!

Welkom Blommke en Mandy, gefeliciteerd!

@mandy voor jullie helemaal een verrassing, leuk dat jullie toch zwanger zijn nu :)

Hier echt constant moe (slaap veel), last van de borsten nog. Maar gelukkig nog niet misselijk in de ochtend of overdag. Koffie kan ik nog drinken, laat het staan het dat decafé is maar het smaakt als slootwater. Maar langzaam afscheid nemen van de decafe ook.

Terug
Bovenaan