Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

@moniquevanHammond, ik vind het een vreemd verhaal. Wat onzeker zeg, ik duim voor je mee en sterkte!

@ Ik1: hoeveel weken was je zwanger bij die termijnecho? Wat heftig zeg!!!! Iemand in mijn omgeving heeft met medicatie op laten wekken en alles bleek weg bij controle en later bleek het toch niet allemaal weg te zijn en kreeg ze bloedvergiftiging en werd ze heel ziek. Ik wil je niet bang maken maar na dit verhaal zou ik voor een curretage gaan! Wat je ook besluit heel veel sterkte voor jullie! Laat je nog weten hoe het gegaan is?

Dankjewel dames, vanmorgen was ik bij de termijnecho en ik zou vandaag 11 weken en 3 dagen zwanger zijn.

Ik denk dat ik nog heel even afwacht of het natuurlijk op gang komt en anders overweeg ik toch de curretage, al is dat ook niet 100% gagarandeerd dat het daarna helemaal schoon is.

Wat een nare berichten lees ik terug! Veel sterkte dames.

@moniquevanhamond: wat een vreemd verhaal! Kan me voorstellen dat je daar onwijs onzeker van wordt! Volg je eigen gevoel en succes de komende weken.

Zelf begin ik nu last van wat misselijkheidsvlagen te krijgen. Ik hoef gelukkig niet over te geven. Verder blijft het spannend. Nog een kleine 3 weekjes wachten en dan hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige. Hopelijk kunnen we dan ons kleintje zien met een kloppend hartje!

Hey Ik wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte.

Ik heb inderdaad de miskraam opgewekt met medicatie. Ik wilde niet wachten met het risico dat het op het werk gebeurde. Minder ingrijpend dan curettage en dan gebeurt het thuis. Bij mij ging dit goed, daarna alles schoon. Natuurlijk blijft het verdrietig!

Monique wat een vreemd verhaal, ik zou de komende echo's zeker afwachten en eventueel bij een andere arts verder gaan.

Ik heb zelf dinsdag de eerste echo gehad en alles zag er goed uit: heel klein frummeltje met hartslag. Ik was iets minder ver dan verwacht, 6 wk 6 dagen, maar dat maakt niets uit!

Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met die weken? Als je 6 weken en 3 dagen bent zit je dan in week 6 of week 7? Zijn de eerste 7 dagen week 0 of juist week 1? Ik heb zo'n invulboekje gekregen en wil het niet verkeerd invullen!

Terug
Bovenaan