Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

gefeliciteerd allemaal! Welkom hier!

@ Mies: Wij hebben het met nieuwjaarsdag verteld toen was ik bijna 10 weken onderweg.

Ik heb aanstaande donderdag een echo voor nekplooimeting spannend!

Succes allemaal!

Gefeliciteerd!! zwangeremuts2016 (haha)

@Joss, oe spannend morgen!! ik duim voor je dat het er goed uitziet! Ik heb deze over 1,5 week..

Hallo

Ik ben 11 september uitgerekend.

Maar zijn jullie ook zo moe?   ik zo bang dat mijn man denkt dat ik me aanstel maar ik ben zo ontzettend moe.    En hoofdpijn hebben jullie dat ook?

Groetjes tiffany

Ola!

@Tiffany, moe zijn is heel normaal, je bent tenslotte een baby aan het bouwen! Neem je rust, het schijnt beter te worden in het tweede trimester:) Hoofdpijn heb ik dan weer geen last van..

@Mieske wij hebben het vrij snel verteld, mijn vriendinnen hadden het meteen door toen ik geen wijn wilde op ons wekelijkse avondje! Mijn moeder belde 10minuten na de test dus toen kon ik me niet stilhouden.. mijn zussen en zwager hebben we het met kerst verteld en over twee weekjes mag het de wijde wereld in :D

@Joss, succes morgen! Ben benieuwd..

Hallo allemaal natuurlijk is iedereen welkom maar Tiffany vind je het zelf niet leuker om in de september groep mee te praten dan hier? Die zitten als het goed is dichter bij jou uitgerekende datum waardoor de thema's beter aansluiten... maar voor mij maakt het niet uit hoor!!!

Ik heb donderdag de nekplooimeting gehad en de maandag ervoor moest ik bloedprikken. Ik word donderdag 4-2 gebeld met de officiele uitslag maar de nekplooi is mooi smal 1,1 cm. Soms is die plooi ook wel 3,5 cm. Dus de uitslagen van mijn bloed zijn essentieel maar het ziet er goed uit gelukkig. Ik maak mij in ieder geval geen zorgen.

Verder was deze echo wel erg gaaf: de benen en armen zijn echt al op lengte en geen stompjes meer. Ik moest hoesten om te kijken hoe de baby reageerde en dat was grappig ineens allemaal leuke bewegingen. EN we hebben voor het eerst het hartje gehoord dus wauw!!

Het blijft een aparte ervaring hoor de eerste keer zwanger zijn.

Hoe gaat het met jullie?

Tip voor de vroege volgers hier: er is nog een ander topic over het wel en wee met Ik1 die dit topic heeft opgestart maar helaas een miskraam heeft gekregen. Het topic heet: meteen curretage of afwachten (uit mijn hoofd). Ik denk dat ze wel wat support kan gebruiken!

gr Joss

Hey Joss,

Wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord!! ik ben stiekem een beetje jaloers! Fijn dat je je geen zorgen maakt en dat de nekplooi mooi smal is! Lekker genieten!

Ik mag as woensdag voor de volgende echo, dan ben ik 10,5 week, benieuwd of we het hartje dan kunnen horen, dit schijnt niet altijd - ook al is alles goed- zo te zijn. Afhankelijk van de ligging geloof ik.

Eens met Joss, iedereen welkom wat mij betreft, maar lijkt me handiger/fijner als je een beetje gelijk loopt..

Hoop dat iedereen zich goed voelt! Wij gaan het vanavond aan onze vrienden vertellen, exciting!

@Mieske: ja erg gaaf om te horen maar ben al bijna 13 weken dus mocht ook wel onderhand! Bij 10 weken lukte het net niet bij ons maar je ziet het wel krachtig kloppen gelukkig! Zal voor je duimen!

Ik voel me alleen steeds zieker worden..... Dacht dat het de andere kant op zou gaan langzaam beter!

Iemand anders ook beroerd???

Terug
Bovenaan