Dag lieve dames!
Heb me toch maar aangemeld voor Ouders van Nu, even voorstellen:
Ik ben Elske, 25 jaar en sinds september 2015 getrouwd met mijn lieve mannetje. Na de trouwerij hebben we besloten om o<span style="line-height: 1.5;">nveilige sex te hebben, mocht ik zwanger raken is dat mooi meegenomen. En ja hoor, half december misselijk, last van mijn borsten.. bij een vriendinnetje thuis maar test gedaan, 4 dagen eerder was ie namelijk negatief. En ja hoor, een heel voorzichtig streepje kwam tevoorschijn! Meteen een tweede erachteraan en ook daar was een streepje op te zien!</span>
Inmiddels zijn we al even verder en heb ik de eerste echo gehad, vandaag 9 weken en 3 dagen zwanger, uitgerekend op 27 <span style="line-height: 1.5;">augustus. </span>
Verder weinig last van kwaaltjes, 's ochtends op een lege maag kan ik geen geurtjes verdragen, en ik heb de godganse dag honger! Ik ben ontzettend moe, dat dan weer wel. Verder past mijn mannetje heel goed op me <3.
Over twee weekjes gaan we weer voor een echo, om de 'exacte' datum te bepalen (was niet helemaal te meten op de eerste echo).
Liefs Elske