Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Hallo allen,

Ik heb van de week een echo gehad en gelukkig positief! Had na de verhalen hier behoorlijk de zenuwen!

Ik dacht dat ik 9 weken en 2 dagen was maar na de meting blijkt het 10 weken en 1 dag te zijn... (woensdag gemeten) dus nieuwe uitgerekende datum 9-8-2016 ipv 15-8-2016!

De baby was erg beweeglijk met beide armen en benen tegelijk aan het dansen leek het wel! En het hartje zo krachtig... wauw ik ben verliefd dit is mijn eerste keer en weet allemaal niet wat er soms op mij afkomt maar nu is het ineens wel erg werkelijk echt! De eerste echo was een goede hartactie maar vaag beeld en nu al echt contouren van een kindje en beweging zo schattig! zucht!

1ding: ze zagen wel een behoorlijke cyste op mijn eierstok, iemand ervaring daarmee?

Bedankt voor de reactie Monique! Volgens mijn moeder zat je met 6 weken en 4 dagen in week 6, maar ik vond dat al onlogisch omdat de eerste week dan helemaal niet meetelt!
<p style="text-align: left;">Joss wat fijn dat de echo goed was en dat je verder was dan gedacht! Dat is toch weer een week minder lang wachten.</p>
<p style="text-align: left;">Met een cyste heb ik geen ervaring. Wat zei de verloskundige erover?</p>

De cyste wordt niet groter dus geen probleem! Vandaag extra echo gehad ervoor. Waarschijnlijk is de cyste ontstaan door rijping eicel en beetje door gegaan ofzo.

Vandaag weer mogen spieken en alles zit er gewoon al op en aan erg bijzonder, vooral het bewegen wat je goed kan zien nu!

Dag lieve dames!

Heb me toch maar aangemeld voor Ouders van Nu, even voorstellen:

Ik ben Elske, 25 jaar en sinds september 2015 getrouwd met mijn lieve mannetje. Na de trouwerij hebben we besloten om o<span style="line-height: 1.5;">nveilige sex te hebben, mocht ik zwanger raken is dat mooi meegenomen. En ja hoor, half december misselijk, last van mijn borsten.. bij een vriendinnetje thuis maar test gedaan, 4 dagen eerder was ie namelijk negatief. En ja hoor, een heel voorzichtig streepje kwam tevoorschijn! Meteen een tweede erachteraan en ook daar was een streepje op te zien!</span>

Inmiddels zijn we al even verder en heb ik de eerste echo gehad, vandaag 9 weken en 3 dagen zwanger, uitgerekend op 27 <span style="line-height: 1.5;">augustus. </span>

Verder weinig last van kwaaltjes, 's ochtends op een lege maag kan ik geen geurtjes verdragen, en ik heb de godganse dag honger! Ik ben ontzettend moe, dat dan weer wel. Verder past mijn mannetje heel goed op me <3.

Over twee weekjes gaan we weer voor een echo, om de 'exacte' datum te bepalen (was niet helemaal te meten op de eerste echo).

Liefs Elske

Hallo dames

Wat een nare verhalen zie ik zo af en toe voorbij komen! Gelukkig komen sommige dromen toch uit. Na 2 missed abortions ben ik nu zwanger van een kindje met een kloppend hartje! Ben nu 10 weken en al kan het nog mis gaan, ik ben in de wolken. We hebben 2 goede echo's achter de rug en het was bij de vorige keren nog niet voorgekomen dat we een kloppend hartje zagen. Ik geniet van elk moment zolang het mag duren. Ook van de momenten als ik boven de pot hang! Het is het allemaal meer dan waard.

Hallo dames,

Ook ik mag me melden op dit forum,vandaag 9 weken en 3 dagen. Afg vrijdag de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen. Ik ben 30 en mijn man is 32, we zijn 4 jaar samen en afg jaar getrouwd. Na de bruiloft was het meteen raak, maar helaas in de tussentijd 2 keer mis gegaan. 2 keer vrij vroeg, in augustus met 6 weken, in november met 5,5 week. Heel blij om nu dus een kloppend hartje te mogen zien!

Volgende week woensdag krijgen we de tweede echo, erg fijn voor de onzekerheid die toch in het achterhoofd blijft zitten..

Uitgerekende datum is 27 augustus. Zwanger van ons eerste kindje.

Bij hoeveel weken hebben jullie het grote nieuws gedeeld? Onze ouders en broers zijn nu op de hoogte, de vrienden krijgen het te horen met 10 weken.

groetjes, Mies

Terug
Bovenaan