Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Hoi hoi

Bij mij word de misselijkheid steeds minder maar ik ben nog erg vermoeid. Ik ben ook erg hongerig, m'n maag knort de hele dag door. Morgen al weer 11 weken en uitgerekend op 21-08. De VK vertelde dat ik nu mag gaan genieten en de spanning moet los laten. Ik mag er op vertrouwen dat het goed zal gaan. Moeilijk (na 2x missionair abortions) maar het kindje is het meer dan waard, een relaxte moeder. Over 2 weken luisteren naar het hartje!

Groetjes!

Hoi hoi allemaal, ik zal mij eerst even voorstellen.
Mijn naam is Kelly, ik ben 25 jaar oud en wij hebben een zoon van 3.5 jaar oud nu ( Elijah ).
En ik kan het vertellen : Ik ben zwanger, vandaag exact 12 weken ! :) Uitgerekend op 17 Augustus.* Doet een vreugdedansje *.
Opzich vrij snel gegaan, in Mei 2015 is de spiraal er uit gehaald, dus ruim binnen een jaar.
Gezien mijn vorige zwangerschap nogal " bijzonder " was vind ik het fijn om nu met mensen te kunnen spreken, en daar is dit een ideaal medium voor.
Voor iedereen die ook zwanger is : Gefeliciteerd!

Groetjes, Kelly.

Van harte gefeliciteerd Kelly! Ik hoop dat je je goed voelt!

Hoe gaat het met Joss, Nail89 en de andere dames? Ik hoop dat jullie je niet meer zo beroerd voelen!

Gisteren heb ik weer een echo gehad, hartje helaas nog niet kunnen horen maar wel heel krachtig zien kloppen. De verloskundige verwacht dat dit volgende week met de combi-test echo wel te horen is, even geduld nog dus.. Maar alles zag er super goed uit, helemaal blij weer!

Nee niet meer zo beroerd maar wel nog erg moe, woed wel minder geloof ik! Wij gaan het vanaf het weekend vertellen, heel erg leuk!

Hoi dames! Leuk weer al die nieuwe wondertjes in augustus!  Ik ben al even niet meer online geweest,  dus had even wat bij te lezen. 

Inmiddels ben ik 13 weken onderweg,  weet iedereen het,  voel ik me elke dag beter en hebben weer onze uk 3 keer gezien. De laatste keer met de combinatietest. De nekplooimeting was goed,  nu afwachten wat het bloedonderzoek laat zien. Ik heb iig veel meer rust en geniet enorm!

Ik lees dat vele van jullie het hartje nog niet gehoord hebben. Besef dat wij dan boffen, want bij de 1e echo hebben wij het hartje al gehoord. Maar alleen kijken naar een duikelend mini mensje is natuurlijk al super op zich!!

Carnaval staat voor de deur,  ben benieuwd hoe dat is: broodnuchter tussen aangeschoten mensen om me heen!

Veel plezier Nail89!

Wat gaaf dat je het hartje al gehoord hebt sillie82! Je bent ook een Brabo zo te lezen, same here! Ook de eerste nuchtere carnaval.. ik zal aan je denken wanneer ik met een glaasje water in mijn hand aan het hossen ben haha! veel leut in ieder geval!

Welkom Kelly! gefeliciteerd!

Ik ben nog steeds enorm beroerd en werk nu halve dagen. Volgende week woensdag naar de verloskundige en dan gaan we bespreken wanneer ik getest kan worden op diabetes tijdens de zwangerschap. Hopelijk is dat het niet en zakt het snel weg maar het zit wel in de familie helaas. Ik wil gewoon iets meer een leven hebben als nu. Hoeft niet perfect maar gewoon kunnen functioneren zal al fijn zijn.

Onze combinatietest uitslag gisteren gehad en was de beste uitslag die je kan krijgen :) blij blij blij!

Hoe is het met jullie?

Hallo dames!

Ik voel mij opzich redelijk goed, ik moet veel spugen en het toileteren is een ramp. Zit nu aan de lactulose ; helaas werkt dit aan de verkeerde kant ik spuug hier nog meer van.

Buiten dat om voel ik mij prima, gelukkig minimaal moe. Wat fijn is want Elijah ( zoon 3,5 ) vind een moeie mamma geen succes.

Hier met 7 weken een echo gehad, en met 11.2 weken een echo gehad, beide zagen er goed uit. Geslachtsbepaling staat op 2 Maart, rete spannend.

Voor de carnaval dames : Bij de Gall&Gall en sommige supermarkten is wijn 0.0% te koop. Geen idee of het te drinken is, maar misschien voor het gevoel leuk?

Is bij jullie het forum ook zo traag? Het duurt hier erg lang voor het eindelijk geladen is.

Terug
Bovenaan