Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

@ Joss gefeliciteerd met de mooie uitslag!  Toch weer een geruststelling lijkt me! Wel heel vervelend dat je nog zo beroerd bent. Hopelijk volgt er meer duidelijkheid na onderzoek en krijg je hulp om je beter te voelen en meer te genieten!

@ miekske85. Ik kom uit Limburg en heb gister ondanks een sigaretloze en sjoesloze avond en top eerste dag gehad! Proost met 'n heerlijk watertje!! We doen het voor een heel mooi 'doel'

Pfoe dat jullie zo enthousiast kunnen carnavallen. Ik heb vanavond een verjaardag en heb net voorgeslapen.. Merk wel dat de vermoeidheid iets minder word maar nog steeds zou ik de hele dag kunnen slapen. Mijn bloeduitslagen waren allemaal goed maar ik heb geen antistoffen voor de 5e ziekte dus dat word opletten geblazen. Ik werk op een kdv dus zal extra voorzichtig moeten zijn. Volgende week dus naar het hartje luisteren, hopelijk is hij te horen! Spannend want ergens blijft de angst dat het hartje stopt met kloppen.. Wij hebben er voor gekozen om verder geen testen te doen, we zijn jong en gezond en het kind mag er zijn zoals het komt. De 20 weken echo krijgen we toch een screening en dat vind ik spannend genoeg! Nou meiden heel veel plezier met carnaval en succes met de zwangersschap!

Groetjes!

@Sillie82, jaa ik moet zeggen dat het me 200% mee is gevallen. Alleen nu ben ik klaar met carnavallen en als ik zo ga liggen slaap ik waarschijnlijk tot zaterdag..

@Joss gefeliciteerd met de mooie uitslag, hopelijk voel je je wel snel weer wat fitter!

@Kelly, die 0.0 wijn had ik met de feestdagen, maar druivensap is lekkerder..

@Nail89, ik duim voor je dat je het hartje volgende week kan horen! Lijkt me zo bijzonder!

Geniet van jullie zwangerschap dames! en weltruste ;-)

Hallo allemaal,

ik ben op dit moment 14 weken zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 10 augustus.
Ik had de ijdele hoop dat de misselijkheid weg zou zakken na de eerste 3 maanden maar tot op heden nog steeds met vlagen flink misselijk.

Ook dacht ik dat ik het minder eng zou vinden nadat we de grens van 3 maanden zouden bereiken, maar het blijft toch super spannend.

<p style="text-align: center;">@stephanie: bij mij is het scherpe qua misselijkheid ervan af. Gebruik sinds kort gember capsules via homeopathische drogist gehaald. Of dit het is of dat het evengoed minder werd geen idee. Heb nog wel veel andere klachten maar zo kan je wel iets beter ertegen! Misschien iets om te proberen? Ik heb daarvoor echt veel geprobeerd ook van de huisarts niets hielp! Sterkte!</p>

Hallo allemaal,

Ik kom hier voorzichtig meelezen, 12,5 week en uitgerekend op 21 augustus. Vandaag de 4e echo gehad. Het kindje was soort koprolletjes aan het maken. De 1e echo bij 8,5 week was dat ook. Daarna bij 10 weken weer en bij 11,5 week lag het te chillen zei de gyn. De reden van de vele controles is mijn verleden met 5 miskramen. 3 voor mijn zoontje en 2 voor deze zwangerschap, waarvan de laatste op 10 weken misging en kreeg in oktober een curretage. Deze zwangerschap hadden we dus nog helemaal niet verwacht. En genieten doe ik ook bijna niet. Afgelopen dagen veel buik en rugpijn gehad, dus was bijna verbaasd dat er toch iemand aan het koppeltje duiken was in mijn buik.

De gyn geeft aan dat het zeker tot de 20 weken echo spannend blijft.. dat valt tegen maar het is realistisch. Omdat we nu op 3 maanden zitten, wil ik voorzichtig aan met jullie meelezen. Hopelijk kan ik er steeds iets meer van genieten, ik kan niet wachten tot ik het goed ga voelen....

Volgende week alweer een echo en controle.. maar wees niet jaloers, want deze onzekerheid wens ik niemand toe!

Groetjes Marieke

Beste Marieke

Wat spannend zeg! Ik weet hoe je je voelt. Ik heb 2 x een curretage ondergaan ivm mission abortions. Toevallig ben ik ook op 21 aug uitgerekend. Probeer er toch van te genieten zolang het duurt. Natuurlijk hoop ik voor je dat het goed mag blijven gaan. Het kindje wat zo hard aan het groeien is verdiend een relaxte moeder! Je kunt beter blij en relaxt zijn dan bang en gestrest. Toch herken ik de onzekerheid, vrijdag gaan we naar het hartje luisteren. Heel erg spannend maar ik blijf hopen!

Succes en geniet! Oja en gefeliciteerd!

Oja wat betreft de misselijkheid, ik ben ook nog steeds misselijk en zo af en toe hang ik ook boven de pot. Ben ook nog maar 12,5 week maar ik probeer zodra ik misselijk ben kleine slokjes aanmaaklimonade te drinken (water kan ik niet zo goed hebben :s) en dat helpt redelijk.. Maar het hoort er allemaal bij en zolang ik misselijk ben zal het toch wel goed zitten?

Terug
Bovenaan