Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Goedenavond!

Iedereen die nieuw is, van harte met het blijde nieuws! En wat spannend allemaal, hoop zo dat het bij iedereen goed komt..

Hier veel dingen die spelen, van een auto die maar kapot blijft gaat (grmbl onding, maar jankbuien in de garage door de hormonen leverden wel een leuke korting plus een lift naar en van huis op :)) en solliciteren op een nieuwe baan! Inmiddels is de auto gemaakt en ben ik aangenomen, mijn zwangerschap was geen enkel probleem (yay).

Morgen gaan we weer naar de kleine kijken, heb er superveel zin in! Verder niet meer misselijk en energie begint langzaamaan terug te komen, hoop dat dat bij jullie ook snel bijtrekt!

Voor nu lekker slapen, tot lezens

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Elske!

dat alles mis gaat dat ken ik, we hebben ook een kapotte auto gehad, lekkage, en ook de oven heeft besloten er mee op te houden.. en inderdaad tegenslagen in combinatie met hormonen.......
maar gelukkig komt het uiteindelijk allemaal wel goed.

Veel plezier met het kijken naar jullie wondertje! hoeveel weken ben je nu?

bedankt Joss en nail 98 voor de tips!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! en met je nieuwe baan! Hopelijk zijn jullie snel van de misselijkheid af en neemt het vertrouwen toe! Ik duim voor iedereen!

Hier vanochtend de combinatietest gehad met 11.5 weken, uitslag kon niet beter dus helemaal blij! We hebben zelfs het hartje mogen horen, super bijzonder (hi ha hormonen en een huilbui!)

Spannende en bijzondere tijden, ik hoop zo dat iedereen in augustus een kindje mag verwelkomen!

Echo gehad en 12 weken precies vandaag :D Beeb wilde zich alleen niet goed op de foto laten zetten, was aan het koprollen en stuiteren door mijn buik heen.. t lijkt vrij ver achter in mijn buik te zitten, zijn bijna een half uur bezig geweest om een goede meting te krijgen xD..

Stephanie, ondanks dat ik maar kort misselijk ben geweest had ik veel baat bij gembersnoepjes (de smaak moet je even doorheen, maar daarna zakte de misselijkheid wel snel)..

Dames, fijn weekend alvast, lekker genieten als dat lukt en tot lezens!

Wat een verhalen allemaal zeg! En die hormonen ja!!! Ik heb laatst toen mijn vriend terug kwam van z'n werk gehuild omdat ik hem gemist had, ik ben ook zo aan je gehecht heb ik gezegd! Hilarisch achteraf!!! Whuahahaha!

Bij ons ook auto kapot, vader operatie, droger stuk, konijn behoorlijk ziek etc. Net of ik het aantrek...

Trouwens als je een gedegen voorbereiding voor je eerste kind zoekt.... Neem een bejaard konijn die voor het gebit onder narcose moet. Vervolg: paar dagen eten en medicijn geven. Het leek net een baby! ;) :)

Ze is te leen tijdens onze vakantie in april! Haha!

Verder aankondiging van de zwangerschap gedaan buiten de familie en goede vrienden om. Erg grappig en veel leuke reacties gehad erop! We hadden twee grote kleerhangers en één kleine van hout. Op de grote hebben we de namen van onszelf gezet met geboortejaar. Op de kleine vraagtekens en verwacht plus de uitgerekende datum. De kleine hebben we in één van de grote gelegd als symbool dat het in mijn buik zit. De andere er net half achter en een foto ervan gemaakt. Zelf bedacht kwam ineens in me op! We hebben expres gewacht tot na de combinatie test. Ouders en broers en zussen hebben we op een moment dat iedereen ging komen een foto lijst neergezet met de foto van de echo. Toen afwachten tot ze het doorhadden. Dit leverde hilarische ren momenten op toen het kwartje ineens viel!

Hoe hebben het jullie het verteld/wereldkundig gemaakt?

Gefeliciteerd allemaal. Ik ben al bijna uitgerekend. maar geniet ondanks de pijntjes van elk moment. Het is zo mooi!

De hormonen slaan op hol op het moment veel huilen om de kleinste dingen.
Ben nu een 9 maanden boek bij aan het houden erg leuk. En voor de mannen is 'help heb mijn vrouw zwanger gemaakt' erg leuk voor te lezen. Mijn vriend vond het een geweldig boek :)

Wij hebben een foto gemaakt van onze schoenen met het geboorte jaar en daar tussen in babyslofjes met maart 2016. zag er erg leuk uit:)

Yes yes yes! We hebben het hartje gehoord en we hebben zelfs gehoord hoe ons kindje bewoog! Wat bijzonder, ik ben weer helemaal gerust gesteld! Wij hebben het onze ouders, broertjes, zus en zwanger gewoon verteld gezien ons verleden. Bij de eerste zwangersschap hadden we een fotolijst met het gedichtje: Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien. Maar als ik ben geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien? Dus dit aanbod blijft met de huidige zwangerschap. Mijn vriendinnen heb ik het ook gewoon verteld en zo langzaamaan zijn we onze vrienden en familie af gegaan. Voor mijn collega's had ik chocozoenen de bovenkant open gemaakt en in gemengde muisjes gedrukt. Ik ga het volgende week tegen de ouders en kinderen (om m'n werk, kdv) vertellen! Via soepstengel met glazuur en gemengde muisjes. Ik maak het verder niet bekend op FB, dit vooral omdat ik vrouwen in mijn lijst heb staan bij wie het allemaal niet mag lukken en ik weet hoe pijnlijk het kan zijn om dit van een ander te lezen. Het verhaal doet zich toch wel de ronde!

Super Nail89! lekker genieten!

Wij hebben het onze (schoon)ouders verteld door een knuffelbeer in te pakken en een kaartje erbij of opa en oma op beer willen passen tot ik er ben. Onze broers hebben we een Eerste Hulp Bij Oppassen rugzak gegeven met een luier, speentje en nog wat baby dingetjes erin en we hebben het de beste vrienden verteld tijdens een etentje wat al langer op de planning stond.  De rest gewoon verteld.

De chocozoenen zijn ook een erg leuk idee! Ook leuk voor een babyshower..

Terug
Bovenaan