Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Vernoemen is niet ouderwets hoor! ;)

Wij willen ook vernoemen maar mijn ouders heten Jan en Jans! Zijn ouders heten Willy en Gerhard.... Uhmm dus we gaan voor initialen van de vaders vernoemen want ik kan geen leuke namen bedenken verder. We hebben voor beide geslachten twee namen die dezelfde initialen hebben.Die namen vinden we nu al maanden echt leuk dus denk dat het blijft!

Wij willen heel graag weten wat het gaat worden, juist door de naam..

Een meisjesnaam hebben we al ruim een jaar. Toen we deze naam hoorden zei mijn man meteen: als we ooit... dan wordt het deze naam! En daar zijn we het nog steeds over eens!

Nu let ik heel erg op leuke jongensnamen, alles wat voorbij komt sla ik op. Maar helaas zitten we wat jongensnamen betreft niet op 1 lijn..

Maaarrrrr het ALLERbelangrijkste is uiteraard de gezondheid van het kindje, dat blijft!

Als je DE naam vind denk ik dat jullie het beide het eens zullen zijn.! Ik droom al af en toe dat ik een meisje in m'n armen heb maar ik vind een jongen ook leuk! We zullen zien over 6 maanden!

Ja spannend hoor, wij hebben beide het gevoel dat het een meisje zal worden maar voorkeur voor een geslacht heb ik niet.....

Hebben jullie trouwens ook ineens last van een meer uitgesproken mening door de hormonen???? Haha!

Haha nou nogal, vooral als ik moe of hongerig ben of als ik hoofdpijn hebt.. Voorheen hield ik m'n mening soms voor me maar nu klap ik het er gewoon uit!

haha wat grappig, ik was juist een hele felle.. maar kan me nu vrijwel nergens meer druk over maken.. heel bijzonder, maar ook heel relaxed!

Ik ben nu 13,5 week en ik vraag me af wanneer mijn buik gaat groeien.. Wanneer gebeurde dit bij jullie?

Ik ben 16 weken en mijn buik is wel forser doordat de darmen omhoog geduwd zijn en het begint te komen maar nog niet echt zo'n strakke van boven naar beneden buik.... Na 16 weken gaat het hard lees ik overal....

Gefeliciteerd! Join the club!

Ik ben nu 14,5 week en ik heb nu al een klein buikje. Smiddags/ Savonds wat groter ivm onrustige darmen. Ik heb van mezelf ook een buikje en die wordt nu naar voren gedrukt. Het begint nu ook mensen op te vallen!

Nog vrouwen die al naar de 9 maanden beurs zijn geweest of nog gaan?

Terug
Bovenaan