Ik denk dat ik het wel voor me kan houden! We zeggen dat we het zelf ook niet weten, want als je het niet weet hoe kan je het dan vertellen? En dan drammen mensen ook niet door. Gaan een paar mensen in vertrouwen nemen zodat ik als vrouw wel kan spuien!
Wij zouden de babykamer krijgen van een vriendin, staat dat hele gebeuren (nog niet in elkaar ) eenmaal hier denk ik mwaw! Echt een groot opknappertje en wil toch liever iets strakkers hebben. MAAR gekregen en het idee dat het persoonlijk is maakt het ook leuk. Er zat geen kledingkast bij zij hadden een inbouwkast dus ik op marktplaats zoeken en ik stuit onverwachts op een complete babykamer waar ik verliefd op wordt! Eentje die je niet zo vaak ziet dus ja nu handelen of wachten en hopen op hetzelfde een keer? Dus we hebben meteen gehandeld en verkopen nu de babykamer van de vriendin en de winst gaat in de spaarpotten van de kinderen van haar! Kinderwagen: we hadden ons georienteerd bij een grote megastore alles even proberen etc en waren eruit welk merk. Op MP gezocht en alle tijd hebbende stuit ik ook ineens op een koopje en precies wat we wilden hebben dus WAUW dit gaat wel erg voortvarend.....
Alle andere dingen kunnen we lenen: badje, standaard, tummytub, aankleedkussen, linnengoed wieg, ledikant linnengoed, wiegje.
Gekregen van vrienden tweedehands: wipstoel, kinderstoel, babyfoon, maxicosy, voedingskussen etc.
We zijn de laatste van de vrienden en familie die een kind krijgen, toch nog een voordeel aan dit feit!
En jullie? Voorkeur nieuw of tweedehands ook goed?