Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Die heb ik gemist Nail89, ik moet vanmiddag nog even de stad in, meteen even kijken!

We hebben de luiertas ook, sinds de beurs een Koeka collectie (kon me niet inhouden haha) en verder ook veel cadeautjes gekregen. Voorleesboekjes, kleertjes, baby all stars, cadeaubonnen, knuffels, super leuk! De echte grote aankopen (kinderwagen, babykamer, etc) over een paar weekjes..

Vanmiddag weer een goede echo gehad! Heel erg fijn!

Ja Koeka is leuk! Ik wacht nog ff m'n verjaardag af de 25e en daarna gaan we een beetje inslaan..

Morgen wel naar de lapjes markt om stof voor de wieg uit te zoeken. Mijn lieve oma gaat de oude wieg bekleden. Dus samen met moeders en een boodschappenlijst op pad! Wie van jullie heeft het kindje al gevoeld? De placenta ligt voor m'n kindje dus het zal nog wel ff duren..

Super fijn Nail89! Wat bijzonder leuk dat je oma de oude wieg gaat bekleden!

Ik voelde wel "plopjes" in mijn buik af en toe, maar dacht dat dit mijn darmen waren. Afg donderdag vertelde de verloskundige dat dit de baby was en niet mijn darmen, nu ben ik er extra op aan het letten maar voel ik natuurlijk niks meer haha.

De 20 weken echo staat sinds gisteren ook vast, 6 april! Weer iets om naar uit te kijken!

O ik heb de 20 weken echo 1 april en vind het ergens toch best spannend.. We hebben besloten na veel wikken en wegen om dan toch te vragen wat we krijgen, een jongen of een meisje. Ik ben te nieuwsgierig!

Haha wat herkenbaar! Ga je het dan ook wereldkundig maken?

Ik vind het wel lekker opschieten de zwangerschap, het aantal weken vliegt voorbij! Hoe ervaren jullie dit?

Daar zijn we nog niet over uit maar ik denk niet dat ik het voor me kan houden..

De eerste 12 weken vond ik erg lang duren en super spannend maar nu vliegt de tijd idd!

Ik denk dat ik het wel voor me kan houden! We zeggen dat we het zelf ook niet weten, want als je het niet weet hoe kan je het dan vertellen? En dan drammen mensen ook niet door. Gaan een paar mensen in vertrouwen nemen zodat ik als vrouw wel kan spuien! :)

Wij zouden de babykamer krijgen van een vriendin, staat dat hele gebeuren (nog niet in elkaar ) eenmaal hier denk ik mwaw! Echt een groot opknappertje en wil toch liever iets strakkers hebben. MAAR gekregen en het idee dat het persoonlijk is maakt het ook leuk. Er zat geen kledingkast bij zij hadden een inbouwkast dus ik op marktplaats zoeken en ik stuit onverwachts op een complete babykamer waar ik verliefd op wordt! Eentje die je niet zo vaak ziet dus ja nu handelen of wachten en hopen op hetzelfde een keer? Dus we hebben meteen gehandeld en verkopen nu de babykamer van de vriendin en de winst gaat in de spaarpotten van de kinderen van haar! Kinderwagen: we hadden ons georienteerd bij een grote megastore alles even proberen etc en waren eruit welk merk. Op MP gezocht en alle tijd hebbende stuit ik ook ineens op een koopje en precies wat we wilden hebben dus WAUW dit gaat wel erg voortvarend.....

Alle andere dingen kunnen we lenen: badje, standaard, tummytub, aankleedkussen, linnengoed wieg, ledikant linnengoed, wiegje.

Gekregen van vrienden tweedehands: wipstoel, kinderstoel, babyfoon, maxicosy, voedingskussen etc.

We zijn de laatste van de vrienden en familie die een kind krijgen, toch nog een voordeel aan dit feit!

En jullie? Voorkeur nieuw of tweedehands ook goed?

Terug
Bovenaan