Hallo meiden,
Even niet online geweest veel gebeurd hier, naast de mooie 20 echo die helemaal goed ging (gezond en een jongetje!), is mijn werkgever failliet verklaard dus er komt nogal veel op mij af. Tot mijn verlof maak ik geen kans op de arbeidsmarkt helaas dus moet ik tot half oktober genoegen nemen met een veeeeeeeeeeeeeeeeeeel lager inkomen pfff! Baby op komst en financieel geen extra ruimte hebben lijkt mij pittig.
Ik probeer mij maar te focussen op mijn zwangerschap. Super blij met de gezondheid die goed is van onze zoon
. Moest wel even wennen aan het idee had een sterk meisjes gevoel vanaf dag 1 en mijn vriend ook dus erg verrassend
Allebei vol ongeloof.... huh? echt? weet u het zeker? Toen kregen we een uitvergroot beeld van het zaakje te zien ojaaa inderdaad wel duidelijk hahahahahaha! gefeliciteerd Mirjam met jullie dochter!
Bij mij is mijn buik wel duidelijk maar was net bij een vriendin die 1 week verder is dus nu 21 weken en haar buik is zoveel groter niet normaal! Voor haar de tweede, ze zei dat het normaal is bij een eerste. Als ik zit heb ik nog steeds een vetje gevoel ipv echt zwanger buik. Staand wel duidelijk.
Is de wereld om jullie heen rustig of onrustig? Ik heb zoveel onrustige dingen dat ik denk: ik ben ook zwanger hoor en de hele wereld rommelt: bijna werkloos, vader ineens heel ziek, opa aflopend ziek, zelf erg ziek geweest tijdens de eerste 16 weken, vriendin met grote persoonlijke problematiek etc etc het houdt gewoon niet op! Dat moet een enorm lief kind worden, nu drama straks geen drama?????