Dag meiden,
Ik ben even een tijdje niet op het forum geweest omdat ik het zwanger zijn wel heel spannend vond en er heel erg mee bezig was.
Inmiddels een goede 10 weken echo gehad en 2 weken geleden het hartje gehoord en ik heb er vertrouwen in dat alles goed gaat. Morgen ben ik 15 weken zwanger en waarschijnlijk krijgen we met 16 weken een echo waarop we hopelijk kunnen zien of we een jongetje of meisje krijgen!
De eerste maanden was ik erg misselijk, maar dat is de laatste 2,5 week voorbij, heerlijk! Ik begin een klein buikje te krijgen, maar heb nog niet het idee dat ik de baby kan voelen. Soms denk ik wel dat ik voel dat mijn baarmoeder groter geworden is...
Ook merk ik dat je meer bloed in je lichaam hebt: ik had laatst een bloedneus die maar niet op leek te houden.
Wij hebben nog geen grote dingen aangeschaft, ik denk dat we tot de 20 weken wachten. Ons huis staat ook te koop, dus het zou zonde zijn als we de kinderkamer af hebben en dan weer leeg moeten halen.
Ik vind zelf tweedehands spulletjes ook geen probleem. Bij ons zitten vrienden alleen of midden in de kinderen of zonder kids, dus dat zal marktplaats moeten worden...
Wanneer voelden jullie je kindje voor het eerst? Hoe voelde dat?
Hebben jullie ook een 'werknaam' voor de baby? Wij noemen hem/haar voorlopig even Fritsje (een naam die we nooit als echte naam zouden uitzoeken)