Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Thnx Mieske! ga ik zeker doen, bewust de tijd nemen!

Wanneer weten jullie het geslacht?? Raar hoor dat je gevoel een loopje met je kan nemen hahahaha!

@ Nail: spannend hoor de dagen kruipen dan voorbij he?! Alle spanning komt er dan meestal ook uit erna.....

Succes!

Wat een heftige tijd Joss, zo stel je het je natuurlijk niet voor als je een kind op de wereld gaat zetten! Maar aan de andere kant: het enige wat je kindje écht nodig heeft is liefde!

Wij weten het geslacht al sinds de echo van week 16 (zit nu op 18 weken). We zeiden eerst dat we tot de 20 weken echo zouden wachten met alle grote dingen kopen, maar toen we haar weer hadden gezien werd het toch wel heel echt. Inmiddels hebben we al veel in huis/besteld! Kamertje, badje, wiegje, stoeltje, box en een afspraak om een kinderwagen op te halen.

Hoeveel hebben jullie al in huis?

Wij horen vrijdag met de 20 weken echo of ons kindje gezond is en wat het is.. Wij hebben al een ledikant en een commode maar die moeten nog geschuurd en geverft worden. Verder een badje, Voedingskussens, matras voor de ledikant, luier emmer, en wat kleding, rompertjes, sokken. Het wiegje van een tante word nu opnieuw bekleed door mijn oma. We hebben ook nog 20 weken om alles compleet te maken en aan te schaffen. Wij verspreiden het over de maanden.

Wij hadden het voornemen om te wachten met shoppen tot na de 20 weken echo..dat is mislukt haha! We hebben een isofix onderstel via Marktplaats gekocht en besteld: kamertje, maxi cosi en kinderwagen. Als volg week woensdag alles oke is en we weten wat het gaat worden, dan ga ik kleding kopen en de rest aanschaffen..

Sinds gisteren is eindelijk mijn buikje zichtbaar aan het worden voor de buitenwereld! vanaf 16 weken zat er een klein bolletje, maar nu echt een buikje! Hoe zitten jullie met de kilo's? ik ben nu 19 weken en bijna 4 kilo aangekomen.

Oh ja, we hebben ook een isofix, maxi cosi en kinderwagen :D

Ik ben nu 20 weken en al 7 kilo aangekomen.. Helaas heb ik zoete behoefte!

Wat is het ineens echt he als je het geslacht weet!

Bij ons komt het helemaal goed alleen had het liever anders gezien, bedankt voor jullie lieve reacties!

Ik ga morgen weer naar de verloskundige, ik weeg mezelf nooit thuis. Zit op randje suiker en wad de vorige keer 6 kg aangekomen en ben bang dat het enorm veel meer gaat worden. Maar de verloskundige zegt dat je af en toe best mag snoepen als je verder gezond eet en als je met een normaal voedingspatroon aankomt je niet zoveel eraan kan doen.

Wij hebben best veel ook al, veel gekregen. Kleertjes, beddengoed, badje, maxicosy.

Babykamer en kinderwagen via MP.

Zijn jullie ook gevoeliger voor prikkels? Geluid bv? Ik kan stapelgek worden van een hond die heel hoog blaft achter elkaar. Eerder kon ik dat beetje negeren....

Jaa succes vandaag Nail! Spannend!

Ik werk op een druk kantoor en merk inderdaad dat ik me minder goed af kan sluiten, slechtere concentratie.. Ik hoop dat dit een tijdelijk kwaaltje is.. ;-)

Terug
Bovenaan