Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

ow ja en hier nog niets verteld.... Het is de derde en ik wil deze keer wachten tot we de 12 weken echo hebben gehad en het op een leuke manier vertellen. Bij de eerste twee heb ik die kans niet gekregen.

Daarnaast ben ik dus ook heel erg misselijk en heb ik nu iets van de homeopaat wat lijkt e helpen en waardoor de misselijkheid te handelen is

@Ymen hoe oud ben je dan? Bijzonder zeg jeetje!

@Saxy86 dat is eigenlijk net als bij mij...zo raar als je wel al vroeg een positieve test hebt he ?

@Ik1 bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook een dagboek bij gehouden. Ze is inmiddels 9 jaar en vindt het echt super om het te lezen. Bij de tweede heb ik het niet gedaan (te ziek) en nu ben ik het ook weer van plan

hoi allemaal,

als eerste proficiat iedereen!!

wij zijn na 3 jaar en 2 miskramen weer zwanger (op eigen kracht) en met pcos!

de verloskundige wil mij 22 december zien,

Ik neem aan ook voor  een echo...

Maar mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 6 nov en 27 november had ik een positieve ovutest (smiley)ook duidelijk gevoeld,dus als ik goed reken ben ik nu 4 weken en 1 dag en 22 december 5w5d het is dan toch veel te vroeg om een echo te krijgen? Ik kan ook helemaal niet genieten de angst dat het misgaat overheerst

hoop hier wat steun te krijgen is mijn eerste kindje en merk dat ik mijn eigen mama erg mis in deze periode 😔

veel liefs kaatje

Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames. Vertellen jullie ook iets over jezelf? Leeftijd, werk, bezigheden, enz. Leuk om de verhalen te lezen.

@mikk78, wat een verhaal heb jij zeg. Gelukkig voor jou maandag weer een echo, op naar een positieve echo!

@kaatje301, ook jij hebt al een heel traject achter de rug. Super spannend voor jou! Op zich fijn dat de verloskundige je al vlot wilt zien, heb je ook eerder zekerheid dat alles in orde is!

Hoe is het met de rest van de meiden? Helaas hier echt last van mijn slapeloosheid, dat moet ik woensdag echt gaan bespreken bij de verloskundige. Verder voel ik me eigenlijk best goed. Zoals het er nu uit ziet, vrijdag een meidenavondje en lekker op stap naar een fout feest en zaterdag naar een bal, nu kan het allemaal nog.

Het ik1

hoe vermijd je dan de drankjes? Of is iedereen al op de hoogte van jullie zwangerschap?

Bij mij is er nog niet veel veranderd de ene dag veel last van mijn rug en de andere dag niet, ik ben tot nu toe nog helemaal niet misselijk,

wel ben ik heel blij want normaal heb ik geregeld last van migraine en nu al 12 dagen nergens last van.. Is voor mij echt heel wat, normaal 1x in de week wel last van helaas.

liefs

Hoi mik 78: wat bijzonder dat er toch een hartje klopt! Wat heb je voor middel tegen de misselijkheid?

Ik hoorde van iemand die 10 weken zwanger is dat ze emesafene van de verloskundige heeft gekregen tegen de misselijkheid. Kent iemand dat?

Kaatje: wat is pcos? En je schrijft dat je je moeder erg mist, is zij overleden? Heftig! Sterkte!

Ik heb vandaag voor het eerst tot half negen uitgeslapen Yeah! Wel vaak wakker geweest maar dit is wel goed even tussendoor!

Fijne zondag!

@anita, over het algemeen drink ik zelden tot nooit alcohol en had al afgesproken dat ik zou bobben voordat ik uberhaubt wist dat ik zwanger was. Dus komt prima uit.

Hoi allemaal!

Een beetje spannend vind ik het wel, om hier aan te sluiten.

Ik heb vorige maand een miskraam gehad en naar wat het lijkt ben ik direct weer zwanger geworden. (4 testen verder, het uitblijven van een menstruatie en de misselijkheid en vermoeidheid die flink de kop op steken) Ik kan en durf nog niet echt blij te zijn...

Morgenochtend heb ik een echo bij de verloskundige om te kijken hoe het daar vanbinnen eraan toe gaat.

Ik ben 29, heb 2 prachtige kids (5 en 3 jaar), alweer 7 jaar getrouwd met mijn lief.

Ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat!

Jullie allemaal van harte met jullie zwangerschap! Dat het voor ons allemaal maar goed mag gaan!

Terug
Bovenaan