Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Hallo,

Mijn man werkt op een containerschip. Nu redelijk in de buurt, België Engeland Schotland. Kan volgend jaar Zo weer anders zijn. Hij is zes weken weg en dan weer zes weken thuis.

De kraamzorg hebben wij via Allerzorg. Een organisatie over hele land volgens mij.

Spannend wonderbaby 2016 het verhaal over je dochter. Zoals ik lees wel weer goed. Vandaar echo bij ziekenhuis. Wanneer heb je hem nu?

Groetjes

 
@Rjamm dat lijkt me ook best heftig, 6 weken op 6 weken af. wanneer hij thuis is natuurlijk heel fijn maar ook pittig als je alleen bent. Kunnen ze er rekening mee houden rond de bevaldata of hoe gaat dat? Die organisatie kende ik nog niet;) eens googlen haha.



Ja het gaat nu heel goed met haar. Ze was altijd moe en hangerig maar dat hadden we nog niet zo door. Elk kind heeft dat weleens dus deden we daar niet moelijk over. Ze was door huisarts doorgestuurd naar kinderarts en die gaf aan als we het niet vertrouwden we naar het UMCG zouden gaan voor hartecho. Op dat moment was er nog niets schokkends van de ECG maar twee maanden later was ze 's morgens met een vriendinnetje aan het spelen en binnen een uur gewoon hartstikke moe terwijl ze ruim 12 uur had geslapen. Toch echo aangevragd. 27 februari echo gehad en 17 maart is ze geopereerd. Ze konden haar via de lies helpen. Na twee dagen thuis merkten we al verschil en als je foto's terug ziet kun je het aan haar gezicht zien. Ze was altijd in en in wit.



We mogen 25 september;) en jullie?
 
Het is soms erg heftig zeker nu. Maar het is niet anders. We zijn in gesprek met bedrijf of hij 12 weken thuis kan zijn. Hij wil graag zes weken voor uitgerekende datum thuis zijn. Hij kan namelijk niet zomaar van boord. We weten dat uit ervaring, zijn zwager was er ook niet toen de eerste bij zijn zusje werd geboren. Ook op zee.

Wij mogen de 24e.
 
Fijn dat je zo een verschil ziet bij je dochter. Je wil het beste voor je kind lijkt me maar als je niet weet wat dat is blijf je gissen. Wel heftig allemaal. Moeten jullie nog op controle blijven met haar?
 
@Rjamm ze is 6 weken na de operatie voor controle geweest en mag volgende jaar weer;) We zijn benieuwd;)



Hoe is het met de zwangeren? Ik merk dat ik van alles netjes in huis wil hebben en erg slecht over troep kan. (ik werk op dit moment bijna alle dagen... en mijn man doet het huishouden en daarnaast kleine verbouwing wc/badkamer) en ik merk dat dit mij niet ten goede komt hahahah



 
Hoi allemaal,

Vandaag precies 14 weken zwanger! Ben op 22 feb uitgerekend. Spannend hoor!!! T is mijn eerste en voor mijn vriend de 3 de.  Heb al 2 hele lieve stiefkinderen!

Gelukkig niet misselijk, alleen wel erg moe.... maar mag niet klagen!

Groetjes Sharon Uit Arnhem



 
Welkom Sharon!!!

fijn dat je bij ons op dit forum bent gekomen. Kunnen we met elkaar kletsen over onze zwangerschap. Ik ben blij voor je dat de misselijkheid niet is toegeslagen.
 
Welkom Sharon!!! fijn dat je bij ons op dit forum bent gekomen. Kunnen we met elkaar kletsen over onze zwangerschap. Ik ben blij voor je dat de misselijkheid niet is toegeslagen.
 
Terug
Bovenaan